Завідувач архівом – Вторая Ольга Петрівна
Тел. 239-30-90
Приймальні дні: понеділок, четвер – 10.00-16.00 год., перерва: 13:00-13:45.
Адреса: 01601, м. Київ, вул. Пирогова, 9, км. 1.15.
Сайт містить нотатки з історії та сьогодення Наукової бібліотеки НПУ імені М.П. Драгоманова, подає її структуру, відомості про багатий книжковий фонд та наукові бібліографічні видання бібліотеки. Пошук літератури можна здійснити за електронним каталогом, який містить близько 300 тис. бібліографічних записів, та має посилання на повнотекстові документи розміщенні в Інтернет та на сервері університету.
Вартість студентських проїзних квитків
з березня 2015 року
- Без обмеження кількості поїздок:
Метро Метро-
автобус
Метро-
тролейбус
Метро-
трамвай151,00 201,00 201,00 201,00
- На 46 поїздок:
Метро Метро -
автобус
Метро-
тролейбус
Метро-
трамвай76,00 131,00 131,00 131,00 - На 62 поїздки:
Метро Метро -
автобус
Метро-
тролейбус
Метро-
трамвай96,00 151,00 151,00 151,00
Для замовлення кількості проїзних на березень 2015 року, головам профбюро інститутів потрібно до 10 лютого 2015 року подати заявки від студентів, в електронному вигляді, до профкому студентів.
Зразок
УДК 371.134:373
Іванова Ірина Миколаївна
кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки
Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова,
(Україна, Київ), Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Назва статті
Анотація українською (1000 знаків)
Ключові слова українською (7-8 слів)
Текст статті
Використана література:
Транслітерована література:
ПІБ, назва статті російською
Анотація російською (1000 знаків)
Ключові слова російською (7-8 слів)
ПІБ, назва статті англійською
Анотація англійською (1000 знаків)
Ключові слова англійською(7-8 слів)
До статті обов’язково додається: рецензія наукового керівника (наукового консультанта); довідка про автора статті (прізвище, ім’я, по батькові, науковий ступінь, вчене звання, місце роботи (або навчання) та контактний телефон).
Відділ з питань інтелектуальної власності створено з метою забезпечення ефективного використання об’єктів інтелектуальної власності, створених науково-педагогічними та іншими працівниками університету, третіми осібами та використання сучасних методів управління діяльністю у сфері інтелектуальної власності. Основоположними завданнями відділу є забезпечення належного виконання законодавства України про інтелектуальну власність, створення умов для розвитку творчої діяльності в університеті, здійснення контролю за реалізацією прав університету на результати інтелектуальної діяльності, захист прав та законних інтересів Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова на об’єкти права інтелектуальної власності.
З метою забезпечення набуття університетом майнових прав на об’єкти права інтелектуальної власності, у тому числі ті, що створені в результаті його наукової, науково-технічної та науково-дослідної діяльності, відділ з питань інтелектуальної власності, здійснює контроль за виконанням договорів, укладених університетом з авторами об’єктів права інтелектуальної власності, вживає всіх необхідних заходів для запобігання порушенню майнових прав на об’єкти права інтелектуальної власності університету іншими особами та запобігає порушенню університетом аналогічних прав третіх осіб.
Одним з пріоритетних напрямків діяльності відділу є недопущення порушень чинного законодавства України при використанні університетом об’єктів інтелектуальної власності через інформаційну мережу «Інтернет».
Здійснюючи захист прав та інтересів університету як власника майнових прав на службові твори, відділ з питань інтелектуальної власності гарантує здійснення контролю за реалізацією прав університету на результати творчої діяльності, захист особистих немайнових прав авторів на службовий твір, створення умов для розвитку творчої діяльності в університеті.
Заступник начальника відділу кадрів по роботі зі студентами – Артімонова Тетяна Петрівна
Тел. 239-30-59
Адреса: 01601, м. Київ, вул. Пирогова, 9, км. 149.
Завідувач відділу – кандидат фізико-математичних наук,
доцент ВЕРПАТОВА Наталія Юріївна
(044)-239-30-51
Завідувач практикою студентів – МУХІНА Галина Іванівна
(044)-239-30-51
Секретар – КОНОНЕНКО Олена Олександрівна
(044)-239-30-51
Основні напрямки діяльності відділу:
1. Координація роботи кафедр, інститутів (факультетів) з планування, організації та методичного забезпечення практичної підготовки фахівців на рівні сучасних вимог.
2. Організація всіх видів навчальних та виробничих практик.
3. Узагальнення та аналіз стану організації практичної підготовки студентів в університеті, розробка напрямків її вдосконалення.
4. Розробка та впровадження методичних рекомендацій для поліпшення організації практичної підготовки студентів, підвищення якості підготовки фахівців в університеті.
Основні завдання відділу:
1. Методично-організаційний супровід практичної підготовки студентів в університеті.
2. Організація планування та розрахунок обсягів навчального навантаження науково-педагогічних працівників університету з керівництва практикою студентів, контроль за дотриманням встановлених нормативів.
3. Формування графіка проведення практик студентів університету та контроль за його виконанням.
4. Розробка навчальної та облікової документації з проходження практики студентів.
5. Перевірка стану готовності навчально-методичної документації кафедр, інститутів (факультетів) до проведення практик.
6. Розробка методичних рекомендацій щодо структури навчальних та робочих програм практик студентів. Аналіз програм на предмет відповідності встановленим нормативам.
7. Підготовка проектів наказів з питань організації практичної підготовки студентів.
8. Налагодження співпраці з базами для проведення практик студентів. Формування реєстру баз практики.
9. Організація і проведення навчально-методичних конференцій та семінарів з питань удосконалення практичної підготовки студентів.
Організація практичної підготовки в університеті здійснюється відповідно до «Порядку організації практик студентів НПУ імені М.П.Драгоманова», затвердженого Вченою радою університету 23 вересня 2010 року.
Відділом практичної підготовки з 2008/2009 н.р. започатковано щорічне видання збірки нормативно-правових документів «Матеріали з організації практичної підготовки в НПУ імені М.П. Драгоманова».
З метою вдосконалення організації та змісту практичної підготовки, оновлення програм практик, впровадження європейських принципів її оцінювання в університеті розроблено та видано «Збірник наскрізних програм практик за спеціальностями університету» – комплекс навчально-методичного забезпечення системи практичної підготовки студентів.
З 2012 року за ініціативи Відділу практичної підготовки в університеті розпочав роботу Науково-методичний семінар з питань вдосконалення практичної підготовки студентів (див. План засідань семінару на 2014/2015 н.р.)
Відділ практичної підготовки інформує
ПОРЯДОК ОРГАНІЗАЦІЇ ПРАКТИК СТУДЕНТІВ НПУ (з додатками)
ІНСТРУКЦІЯ З ДІЛОВОДСТВА щодо організації практичної підготовки студентів НПУ
ПЕРЕЛІК НАПРЯМІВ ТА СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ПІДГОТОВКИ В НПУ
ПЛАН-ГРАФІК оформлення документації з організації проведення практики студентів
СХЕМА Наскрізної програми практики студентів
СХЕМА Робочої програми практики. Форма № Н-3.04 (б)
ЩОДЕННИК з виробничої педагогічної практики. Форма № Н-7.03 (а)
Завідувач відділу - кандидат історичних наук, доцент
КАЗАКЕВИЧ Ольга Михайлівна
Заступник завідувача відділу - ВОЙТЮК Ірина Вікторівна
Секретар друкарка - КОНОВАЛ Ольга Сергіївна
Контакти:
01601, м. Київ, вул. Пирогова, 9, к. 26
тел. (044) 239-30-27
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Метою роботи відділу є професійна орієнтація молоді, пошук кращого абітурієнта, залучення а навчання до університету обдарованої та професійно зорієнтованої молоді, а також забезпечення випускника першим робочим місцем за отриманою спеціальністю відповідно до вимог сучасного ринку праці та економічної ситуації в державі. Відділ забезпечує координацію роботи структурних підрозділів університету у сфері професійно-кар’єрної орієнтації та працевлаштування.
Напрями роботи відділу:
- організація й проведення професійно-орієнтаційних заходів для абітурієнтів;
- виявлення талановитої та обдарованої молоді для її залучення до навчання в НПУ імені М.П. Драгоманова;
- професійне інформування;
- забезпечення професійною консультацією, ознайомленням з правилами вибору професії;
- організація професійної діагностики;
- удосконалення роботи у сфері працевлаштування випускників;
- посилення співпраці з роботодавцями, бізнес-структурами;
- організація стажування студентів;
- тимчасове працевлаштування;
- волонтерське працевлаштування;
- працевлаштування не за спеціальністю у вільний від навчання час;
- працевлаштування за індивідуальним графіком.
Відділ професійно-кар"єрної орієнтації та працевлаштування інформує
Інформація для студента та випускника
Заява на самостійне працевлаштування
Відомість результатів проведення Ярмарок
Інформація про випуск та працевлаштування
Інформація для відповідального за роботу з випускниками в Інституті
Розпоряядження Київської міської державної адміністрації Про підтримку молодих фахівців випускників ВНЗ
Інформація про працевлаштування цільовиків
Інформація про випуск та працевл
Наказ одноразова адресна грошова допомога випускникам 2015 року
Положення про працевлаштування випускників НПУ імені М.П. Драгоманова
Нормативно-правові документи
Перелік законів про працевлаштування
Закон України Про забезпечення молоді яка отримала вищу або професійно-технічну освіту
Закон України Про загальнообовёязкове державне соціальне страхування на випадок безробіття
Закон України Про зайнятість населення
Закон України Про сприяння соціальному становленню та розвитку молоді
Кодекс законів про працю України
Постанова КМУ Про надання одноразової адресної грошової допомоги
Постанова КМУ Про підготовку фахівців для роботи в сільській
Наказ Про організацію роботи з персонального розподілу випускників 2015 року
Витяг з розпорядження КМДА № 1697
Дошка оголошень
Начальник військово-мобілізаційного відділу – Конішевська Людмила Дмитрівна
Тел. 239-30-98
Адреса: 01601, м. Київ, вул. Пирогова, 9, км. 1.15.
З метою організації співпраці між НПУ імені М.П.Драгоманова та провідними університетами інших країн у сфері здійснення спільних наукових, учбових та дослідницьких проектів підписано угоди про співпрацю з такими ВНЗ-партнерами:
Запрошуємо Вас взяти участь у Всеукраїнському марші протесті і пікетуванні Верховної Ради України у зв'язку з шоковим підвищенням ціни і тарифів на житлово-комунальні послуги. Збір учасників акції 06 липня 2016 року (середа) о 8:00 біля пам'ятника М. Грушевському. (Будинок вчителя, вул. Володимирська 57).
Графік проведення кандидатських іспитів в Національному педагогічному університеті імені М. П. Драгоманова в жовтні 2011 р.
|
Посада:
|
помічник ректора |
|
|
|||
Контакти:
|
|||
телефон/факс
|
(044) 235-84-67 |
||
e-mail
|
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. |
||
International Cooperation Office
Globalization is the key development tendency of information-based society. As higher education undergoes drastic changes when integrated into global processes, National Pedagogical Dragomanov University created International Cooperation and European Integration Office with its task being development and update of scientific, teaching and innovational activities the institution partakes in internationally.
Please address any of the given contacts below, should you have any quieries about international students and teachers exchange, taking part in international programs, partnership between universities, visas, insurance and accomodations in Ukraine during your stay.
Contacts: tel. +38-044-234-37-55
Fax: +38-044-234-37-60
email: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
For any questions regarding admission of foreign students please contact the Foreign Students Department.
The staff:
Tetiana Matusevych, Head of the Office
Матусевич Тетяна Володимирівна, начальник
Glib Lazarenko, specialist
Лазаренко Гліб Сергійович, спеціаліст
Основною тенденцією розвитку сучасного інформаційного суспільства є його глобалізація. В результаті зазначеного процесу посилюється рух до міжнародної інтеграції в цілому, вищої освіти зокрема.
Саме для розвитку освітньої, наукової та інноваційної міжнародної діяльності університету було створено відділ міжнародних зв'язків.
Контакти відділу: тел. 234-37-55, 234-37-60, email: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Новини та актуальну інфо щодо міжнародних програм, конкурсів, грантів та проектів НПУ імені М.П.Драгоманова шукайте на сторінці ФБ відділу.
І. Сектор з питань реєстрації та обліку іноземних студентів
1.1. Готує та подає до ГУДМС України в м. Києві документи необхідні для постановки на облік та продовження перебування в Україні іноземних студентів, та скасування посвідки на тимчасове проживання в Україні після відрахування іноземного студента, зняття з обліку;
1.2. Організовує та контролює реєстрацію іноземного студента в гуртожитку та зняття з реєстрації місця проживання після відрахування.
1.3. Здійснює оформлення запрошень на навчання;
1.4. Доведення до відома іноземних студентів чинних нормативних документів, які регламентують навчання в Україні іноземних громадян.
ІІ. Сектор з питань нострифікації , легалізації та видачі документів про освіту
2.1. Несе відповідальність за замовлення, облік, виписку та видачу бланків дипломів для іноземних студентів-випускників.
2.2. Готує та подає необхідні документи в Міністерство закордонних справ України для здійснення процедури легалізації дипломів випускників університету.
2.3. Готує необхідні документи в Державне підприємство Інформаційно-іміджевий центр при Міністерстві освіти і науки України для здійснення процедури нострифікації документів про освіту іноземних громадян.
2.4. Прийом на навчання іноземних громадян , перевірка документів, які пред’являють іноземні громадяни при вступі і зарахуванні до університету згідно чинного законодавства та Правил прийому на навчання до НПУ імені М. П. Драгоманова, підписання договорів про надання освітніх послуг;
2.5. Формує особові справи іноземних студентів та після відрахування передає в архів університету.
|
Посада:
|
секретар ректора |
|
|
|||
Контакти:
|
|||
телефон
|
(044) 234-11-08 |
||
факс
|
(044) 234-11-08 |
||
Науково-дослідні центри | ПІБ керівника | Телефон, е-mail |
Науково-дослідний центр соціології освіти | член-кореспондент НАН України, академік НАПН України, доктор філософських наук, професор Андрущенко Віктор Петрович |
(044) 234 11 08 |
Міждисциплінарний науково-дослідний центр складних систем | Кондратьєв Ю.Г., доктор фіз.-мат. наук, професор |
(044) 288-25-59 |
Науково-дослідні лабораторії | ПІБ керівника | Телефон, е-mail |
Науково-дослідна лабораторія досліджень екологічних систем та сталого розвитку | Шульга Наталія Іванівна кандидат біологічних наук | (044)288-25-59 Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. |
Науково-дослідна лабораторія логіко-методологічних досліджень міжнаукових взаємодій | Волинка Г.І.,доктор філос. наук, проф. | (044)239-30-81 Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. |
Науково-дослідна лабораторія математичних методів складних систем | Кондратьєв Ю.Г., доктор фіз.-мат. наук проф |
(044)288-25-59 |
Науково-дослідна лабораторія динамічних систем з фрактальними властивостями | Працьовитий М.В.,доктор фіз.-мат. наук, проф. |
(044) 235-27-93 |
Болгарія
Софійський університет імені Климента Охридського
International interdisciplinary conference
Про роботу з патріотичного вихованнястудентської молоді
Радою ветеранів НПУ імені М.П.Драгоманова у 2008 – 2009 н.р.
Нещодавно Рада ветеранів НПУ імені М.П.Драгоманова відзначала 50-річницю свого існування. До свого ювілею вона підійшла із вагомими здобутками, а саме: стала переможницею міського конкурсу на кращу ветеранську організацію вищих навчальних закладів. Успішним для наших ветеранів був і 2008 -2009 навчальний рік, про що засвідчують численні схвальні відзнаки МОН України, загальноукраїнських ветеранських організацій, ректорату університету. Такі досягнення стали можливими завдяки вже традиційній співпраці керівництва вузу, професорсько-викладацького складу та студентства у вирішенні питань патріотичного виховання.
У своїй діяльності ми керуємося:
“Законом України про увічнення перемоги у Великій Вітчизняній війні 1941– 1945 років ”
УКАЗОМ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ № 1152/2008
Про відзначення 65-ї річниці Перемоги у Великій Вітчизняній війні 1941-1945 років
Постановою
Верховної Ради України від 13.01.2009 року
№ 842-VІ
Про відзначення 65-річчя Перемоги у Великій Вітчизняній війні та звільнення України від фашистських загарбників
Розпорядженням
Кабінету Міністрів України від 17.12.2008
№ 1547-р
Про заходи щодо підготовки та відзначення 65-ї річниці визволення України від фашистських загарбників і Перемоги у Великій Вітчизняній війні 1941-1945 років
Наказом
Міністерства освіти і науки України від 24.02.2009 № 166
Про відзначення 65 - ї річниці пам’ятних дат Великої Вітчизняної війни
Статутом НПУ імені М.П.Драгоманова, Статутом Ради ветеранів НПУ імені М.П.Драгоманова та відповідними розпорядженнями ректорату.
“Відзначаючи всесвітньо-історичне значення Перемоги у Великій Вітчизняній війні 1941– 1945 років, …, виходячи з історичних традицій Українського народу зберігати пам'ять про захисників Вітчизни, зважаючи на необхідність постійного піклування про ветеранів Великої Вітчизняної війни та жертв нацизму приймається цей Закон. ”
Така преамбула “Закону України про увічнення перемоги у Великій Вітчизняній війні 1941– 1945 років ” абсолютно співвідносна з основними постулатами патріотичного виховання в університеті, а саме:
- формуванням патріотичних почуттів;
- виробленням високого ідеалу служіння народові; готовності до трудового та героїчного вчинків в ім’я процвітання та розвитку української державності.
- готовністю у будь-який час захищати Батьківщину;
- виробленням глибокого розуміння громадянського обов'язку;
- оволодінням військовими та військово-технічними знаннями;
- спонуканням до фізичного вдосконалення;
- вивченням бойових традицій та героїчних сторінок історії українського народу і Збройних Сил України.
Відповідно до згаданої нормативної бази ми визначили основні напрямки патріотичного виховання в НПУ імені М.П.Драгоманова :
1) Проведення заходів до історичних та пам’ятних дат.
НПУ імені М.П.Драгоманова здавна славиться великомасштабними урочистостями з нагоди свят національно-патріотичного спрямування (День Перемоги, День захисника Вітчизни, День визволення Києва та України від фашистських загарбників.) Для їх проведення ми залучаємо всесвітньо відомі колективи (наприклад Національний заслужений академічний народний хор імені Григорія Верьовки і т.і.) та колективи художньої самодіяльності університету.
Також в урочистостях беруть участь керівники вузу, запрошені представники громадських організацій та державних установ.
Так, під час одного із святкувань Дня Перемоги ректор університету академік В.П.Андрущенко зазначив: “Наш священний обов’язок – шанувати ветеранів війни, допомагати їм і захищати їх. Наш університет свято дотримується цього правила.”
2) Залучення студентів до роботи з патріотичного виховання
З 2007 року в університеті створена Студентська патріотична організація «Афганці-Чорнобиля». Мета її діяльності - сприяння і допомога студентам-чорнобильцям, ветеранам афганської війни та Великої Вітчизняної війни, постраждалим від чорнобильської катастрофи, а також допомога їх близьким та родичам.
За активну участь у громадсько-патріотичній роботі та відмінне навчання кращі студенти університету відзначаються спеціальними стипендіями Всеукраїнської Асоціації „Афганці Чорнобиля”, головою правління якої є депутат Верховної Ради України Рябка О.Г. та Благодійного фонду імені М.П.Драгоманова.
3) Пошук нових форм та методів національно-патріотичного виховання
До Дня захисника Вітчизни була організована зустріч з представниками діючої української армії (Башинський Роман Сергійович – полковник, заступник командира Навчального центру „Десна”, Верещак Василь Григорович – полковник, представник Академії збройних сил України.)
Рада ветеранів разом з відділом виховної роботи розробила систему різноманітних виховних заходів, які втілюються в практику. Актуальними стали уроки мужності, круглі столи, науково-практичні конференції до ювілейних дат, конкурси студентських творчих робіт патріотичної спрямованості, екскурсії по місцях бойової слави, музеях Київщини, України.
Продовжуючи навчання, кожен студент готує та демонструє під час практичних занять очно-заочну екскурсію „По місцях бойової Слави рідного краю", а під час педагогічної практики організовує екскурсію для учнів закріпленого класу.
Традиційні зустрічі студентів з ветеранами під загальною назвою „І воїни, і педагоги" проходять під керівництвом Голови Ради ветеранів НПУ імені М.П.Драгоманова, полковника у відставці Рябухіна М.А. Також традиційно відбуваються зустрічі з ветеранами Безродним Е.Ф., Ніколаєко В.Ю
4) Волонтерський рух.
В рамках програми „Турбота" волонтерський загін надає посильну допомогу в благоустрої одного з найстаріших історичних некрополів міста - Державного історико-меморіального Лук’янівського заповідника. Волонтерів було ознайомлено з об'єктами історико-культурної спадщини заповідника. Адміністрація кладовища відзначила добросовісне ставлення студентів 1-го курсу до благоустрою.
Разом з Радою ветеранів університету на базі Інституту історичної освіти створено „Клуб пам'яті”. Стали постійними зустрічі викладачів і студентів з ветеранами Великої Вітчизняної війни (полковником Рябухіним М.А., Ніколаєнко В.Ю. та ін.)
Протягом останніх п’яти років студенти Інституту під керівництвом заступника директора з виховної роботи Вєтрова І.Г., наставників академічних груп Бабенко Р.В., Сегеда Р.А., Черевко О.С., Загребельної Н.І., та інших піклуються за могилами загиблих воїнів і партизанів Великої Вітчизняної війни (Байковий цвинтар), ведуть пошукову роботу разом з Радою ветеранів університету за напрямом „Ніхто не забутий, ніщо не забуте”.
5) Підготовка до друку і вихід доповненого видання книги „І воїни, і педагоги”.
Вперше книга вийшла друком до святкування Дня Перемоги у травні 2007 року, згодом витримала декілька перевидань у 2008 та 2009 роках. У ній зазначено, що “Вихованці університету брали участь у визволенні України, Білорусі, Прибалтики, Польщі, Румунії, Чехословаччини, штурмували Берлін, боролися проти фашистських загарбників у підпіллі та партизанських загонах. За героїзм і мужність, виявлені на фронтах Великої Вітчизняної війни, вони відзначені урядовими нагородами, а шестеро удостоєні звання Героя Радянського Союзу: Ф.І. Жарчинський, Г.Є.Брик, О.Т.Тканко, Т.М.Шашло, Б.Р.Єремєєв, Ю.О.Збанацький.”
Кожний навчальний підрозділ університету отримав екземпляр книги, кожний студент зміг ознайомитися з її матеріалами.
6) Виготовлення та наповнення інформацією стендів „І воїни, і педагоги”
Кожний навчальний підрозділ університету має відповідний стенд. Його оформленням та інформаційним наповненням займаються студентський актив під керівництвом членів Ради ветеранів та дирекцій Інститутів.
7) Пошукова та музейна робота.
В університеті створений та успішно функціонує музей, значне місце експозиції якого займає висвітлення славного подвигу ветеранів. Щорічно проводиться його організоване відвідування першокурсниками.
Студенти університету співпрацюють з Київською міською громадською організацією „Пошук", яка багато років об'єднує понад двадцять громадських угрупувань Київщини, що працюють за різними напрямками пошукової діяльності.
Рішенням Ради Київського міського історико-патріотичного клубу „Пошук” студентський актив Інституту природничо-географічної освіти та екології визнано переможцем першого етапу конкурсу - огляду „Пам’ять воєнної пори”.
8) Оголошення і проведення огляду - конкурсу на кращу організацію національно-патріотичного виховання серед студентської молоді в Інститутах університету.
Конкурс-огляд проводиться в НПУ імені М.П.Драгоманова відповідно до “Положення” затвердженого Вченою радою університету у листопаді 2006 року. Його загальні положення такі:
Огляд–конкурс на кращу організацію національно-патріотичного виховання студентської молоді організовується та проводиться ректоратом, Радою ветеранів, студентським профкомом, відділом виховної роботи;
Мета огляду-конкурсу – вивчення, узагальнення та розповсюдження досвіду Інституту щодо організації національно-патріотичного виховання студентської молоді, виконання Законів України “Про увічнення Перемоги у Великій Вітчизняній війні 1941-1945рр.” і “Про статус ветеранів війни, гарантіях їх соціального захисту”;
Огляд-конкурс проводиться в 2 етапи:
- 1 етап огляду - січень-лютий поточного року;
- 2 етап – березень – квітень поточного року.
Конкурс проводиться за відповідними напрямками та оцінюється за такими критеріями:
- організація роботи відповідно до закону “Про увічнення Перемоги в Великій Вітчизняній війні 1941-1945рр”;
- стан волонтерської роботи;
- наявність наглядної агітації;
- участь і проведення круглих столів, науково-практичних конференцій за участю студентської молоді;
- музейна робота;
- публікації у ЗМІ;
- взаємодія ветеранської організації з іншими громадськими організаціями (профбюро, органи студентського самоврядування) при проведенні суспільно-політичних заходів.
Переможцями конкурсу-огляду у 2006 – 2007н.р. стали:
1 місце – Інститут природничо–географічної освіти та екології
2 місце – Інститут політології, соціології та права
3 місце – Інститут історичної освіти.
у 2007 – 2008 н.р. :
1 місце – Інститут корекційної педагогіки та психології
2 місце – Інститут політології, соціології та права,
Інститут історичної освіти
3 місце – Інститут природничо–географічної освіти та екології,
Інститут української філології
у 2007 – 2008 н.р.
1 місце – Інститут природничо-географічної освіти та екології
2 місце – Інститут корекційної педагогіки та психології
2 місце – Інститут педагогіки та психології
3 місце – Інститут історичної освіти
3 місце – Фізико-математичний інститут
3 місце – Інститут політології та права
9) Встановлення і призначення іменної стипендії імені Ф.І. Жарчинського.
Проаналізувавши виконану роботу, конкурсна комісія надає інститутам-переможцям право подати кандидатури лауреатів іменної стипендії імені Ф.І. Жарчинського на розгляд комісії.
Комісія на відкритому засіданні заслуховує претендентів та визначає переможців:
у 2007 році – студент ІІ курсу Інституту історичної освіти - Андрєєв Андрій;
у 2008 році – Гайворонська Алла - студентка Інституту корекційної педагогіки та психології.
у 2009 році – Муляр Дарина - студентка Інституту природничо- геогафічної освіти та екології
10) Питання патріотичного виховання студентської молоді регулярно заслуховуються на засіданнях кафедр, Вчених Рад інститутів та університету.
Зокрема, 13 квітня 2009 року на засіданні ректорату розглядалося питання “Про підготовку до відзначення 65-ї річниці Перемоги у Великій Вітчизняній війні”. Був розроблений та затверджений детальний план організації патріотичного виховання в університеті, проведення відповідних заходів та урочистостей.
Ректор університету академік В.П.Андрущенко, проректори та директори інститутів всіляко сприяють діяльності ветеранської організації, примножуючи традиції, які складалися десятиліттями. За багаторічну сумлінну викладацьку та наукову діяльність Вчена Рада присвоїла ветеранам університету доцентам М.О.Гуріну, В.Ю.Ніколаєнку, М.А.Рябухіну, Полякову звання “Почесний професор НПУ імені М.П.Драгоманова”, а гвардії підполковнику медичної служби Чуйченко О.Н. вручена Срібна медаль НПУ імені М.П.Драгоманова за особливі заслуги та з нагоди 95-річчя.
Голова ради ветеранів
НПУ імені М.П.Драгоманова М.А.Рябухін
23 грудня 2014 року о 14 годині в актовій залі центрального корпусу відбудеться звітно-виборна профспілкова конференція.
Порядок денний:
- Звіт про роботу профспілкового комітету за період з березня 2010 року по грудень 2014 рік.
- Звіт ревізійної комісії за період з березня 2010 р. по грудень 2014 р.
- Вибори голови первинної профспілкової організації працівників НПУ імені М.П.Драгоманова.
- Вибори профспілкового комітету.
- Вибори ревізійної комісії.
- Вибори мандатної комісії
- Вибори делегатів на конференцію Київської міської організації профспілки працівників освіти і науки України.
- Делегування представників первинної профспілкової організації НПУ імені М.П. Драгоманова до складу Київської міської організації Профспілки працівників освіти і науки України.
- Затвердження положення про «Первинну профспілкову організацію НПУ імені М.П. Драгоманова»
До уваги студентів НПУ імені М. П. Драгоманова
Зимовий відпочинок в ЗАКАРПАТТІ під час канікул
За детальною інформацією звертайтеся до Студентського профкому (каб. 1-3)
Телефон: 235 03 27
Науково-дослідні центри | ПІБ керівника | Телефон, е-mail |
Науково-методичний центр мовної та літературної підготовки | Доктор пед. наук, професор Ісаєва О.О.; Доктор пед. наук, професор Мірошниченко Л.Ф. |
(044) 486-49-30 |
Науково-дослідні лабораторії | ПІБ керівника | Телефон, е-mail |
Науково-дослідна лабораторія теорії і методики розвитку дитячої обдарованості та креативності |
кандидат філософських наук, професор, завідувач кафедри менеджменту та інноваційних технологій дошкільної освіти Загарницька Ірина Іванівна |
(044) 428-25-21 Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. |
Науково-дослідні центри | ПІБ керівника | Телефон, е-mail |
Науково-дослідний центр фундаментальних та прикладних досліджень у соціальній сфері | доктор філософських наук, професор Ярошенко Алла Олександрівна | (044)249-91-35 Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. |
Науково-дослідні центри | ПІБ керівника | Телефон, е-mail |
Науково-методичний Центр підготовки вчителів технологій і професійного навчання | кандидат педагогічних наук, доцент Жерноклєєв Ігор Васильович |
(044)403-13-35 |
Науково-дослідні лабораторії | ПІБ керівника | Телефон, е-mail |
Науково-дослідна лабораторія теорії та методики позашкільної освіти | доктор педагогічних наук професор Биковська Олена Володимирівна |
(044)486-07-63 |
Науково-дослідні центри | ПІБ керівника | Телефон, е-mail |
Науково-дослідний центр інклюзивної освіти | доктор пед. наук, проф., академік НАПН України Бондар Віталій Іванович |
(044) 484-69-94 |
Науково-дослідні центри | ПІБ керівника | Телефон, е-mail |
Науково-дослідний центр управлінських компетенцій викладачів ВНЗ | доктор філософських наук, професор Нестеренко Г.О. |
(044)288-34-67 Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. |
Науково-дослідні лабораторії | ПІБ керівника | Телефон, е-mail |
Науково-дослідна лабораторія туризму та краєзнавства | доктор педагогічних наук, професор, зав.кафедрою туризму Обозний Василь Васильович | (044)239-30-65 Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. |
Науково-дослідна лабораторія біології на базі науково-навчального центру «Синевір» | доктор біологічних наук, професор Бровдій Василь Михайлович |
(044) 239-30-77 |
Науково-дослідні центри | ПІБ керівника | Телефон, е-mail |
Науково-дослідний центр історико-біографічних досліджень кафедри історії та етнополітики | доктор історичних наук, професор, член-кореспондент НАН України Даниленко Віктор Михайлович |
(044)486 44 48 |
Науково-дослідні центри | ПІБ керівника | Телефон, е-mail |
Науково-дослідний центр дослідження проблем управління сталим розвитком | доктор філософських наук, професор Бех Володимир Павлович |
(044) 230-92-85 Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. |
Науково-дослідні лабораторії | ПІБ керівника | Телефон, е-mail |
Науково-дослідна лабораторія дослідження актуальних проблем євроінтеграції | кандидат історичних наук, професор Лавриненко Володимир Григорович |
(044) 234-65-57 |
Науково-дослідна лабораторія державно-громадського управління освітою | кандидат педагогічних наук , доцент Михайліченко Микола Васильович | (044) 211-212, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. |
Науково-дослідні центри | ПІБ керівника | Телефон, е-mail |
Науково-дослідний центр інноваційних технологій у фізичному вихованні та спорті | ||
Науково-дослідні лабораторії | ПІБ керівника | Телефон, е-mail |
Науково-дослідна лабораторія спортивно-педагогічної інформатики | Тимошенко Олексій Валерійович, доктор педагогічних наук, професор. |
(044) 486-83-65 |
Науково-дослідна лабораторія функціональної діагностики імені М.Н.Шабатури | Приймаков Олександр Олександрович, доктор біол. наук, професор. |
(044)295-54-61 |
Науково-дослідні центри | ПІБ керівника | Телефон, е-mail |
Науково-дослідний Центр релігієзнавчих досліджень Інституту філософської освіти і науки |
Єленський Віктор Євгенович доктор філософських наук, професор кафедри культурології |
(044)486-94-57 |
Науково-дослідний центр „Формування психологічної культури майбутнього фахівця-педагога” Інституту філософської освіти і науки | кандидат психол. наук, професор, зав. каф. психології ІФОН Долинська Любов Василівна |
(044) 486-46-81 |
Науково-дослідні лабораторії | ПІБ керівника | Телефон, е-mail |
Науково-дослідна лабораторія педагогічної етики | доктор філософських наук, професор, завідувач кафедри етики та естетики НПУ ім. М.П.Драгоманова Андрущенко Тетяна Іванівна | (044)482-38-57 Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. |
Науково-дослідна лабораторія з основ християнської етики при кафедрі культурології Інституту філософської освіти і науки | доктор філософських наук, професор, завідувач кафедри культурології Бондаренко Віктор Дмитрович |
(044)486-94-57 |
Відділ кадрів Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова інформує колектив про РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо проведення конкурсного відбору при заміщенні вакантних посад науково-педагогічних працівників та укладання з ними трудових договорів (контрактів).
Наказ Міністерства освіти і науки України (завантажити)
РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо проведення конкурсного відбору при заміщенні вакантних посад науково-педагогічних працівників та укладання з ними трудових договорів (контрактів) (завантажити)
Сьогодні Навчально-методичний центр є організаційно-управлінським структурним підрозділом Університету, який здійснює координацію, організацію та контроль навчально-методичної роботи кафедр, Інститутів та факультетів Університету.
Найголовнішим видом діяльності кожного вищого навчального закладу є навчання студентів: формування освіченого, високоінтелектуального фахівця, всебічно підготовленого до майбутньої професійної діяльності.
Тому, зрозуміло, що жоден з університетів не може існувати без структурного підрозділу, який координує організацію навчального процесу в університеті.
У нашому університеті спочатку таким підрозділом був Навчальний відділ. У 80 – 90-і роки минулого століття його очолював доцент Лозовицький Олександр Григорович. у ці часи у відділі розпочали свою роботу наші шановні співробітники: Плохатнюк Галина Олександрівна, Кащенко Тетяна Миколаївна, Захарченко Вікторія Миколаївна, Пількевич Тамара Миколаївна, Федорович Ніна Петрівна. Серед співробітників того періоду хотілось би згадати інспекторів: Колесник Надію Іванівну, Чернушенко Ольгу Григорівну, Адаменко Галину Адамівну, організацію практик в університеті здійснювала Данилець Галина Григорівна.
Координацію навчального процесу заочної форми навчання здійснювали Жердєва Вікторія Роландівна та Мельник Галина Василівна під керівництвом проректора заочної та вечірньої форм навчання доцента Нижника Володимира Григоровича.
З 1996 р. по 2001 р. Навчальний відділ очолював доцент Фоменко Микола Миколайович – нині заступник директора Департаменту вищої освіти Міністерства освіти і науки України.
У цей період розпочинається активне використання комп’ютерних технологій для організації навчального процесу, запроваджується нова форма навчального плану підготовки фахівців.
З 1997 року до завдань відділу додається оформлення документів для виготовлення студентських квитків та дипломів єдиного державного зразка на основі фотокомп`ютерних технологій за допомогою програми «АС Диплом».
Наказом ректора університету від 02 листопада 2001 року у складі Навчального відділу створено сектор видачі дипломів та студентських квитків (завідувач – Бордюк Олександр Миколайович). Новостворений сектор розпочинає формування бази даних студентів у програмі DP 2000, підготовку замовлень до Державного Центру прикладних інформаційних технологій МОН України для виготовлення студентських квитків, дипломів про вищу освіту та додатків до них. У секторі на той час працюють Єфімова І.П. та Костюк В.В.
З 2001 р. по 2005 р. – Навчальний відділ очолив доцент Вернидуб Роман Михайлович – нині професор, проректор з навчально-методичної роботи університету.
У серпні 2003 року Вчена рада університету у зв’язку з розширенням напрямків освітньої діяльності НПУ імені М.П. Драгоманова приймає рішення про створення Навчально-методичного управління, основними завданнями якого мають стати координація роботи структурних підрозділів університету з планування, організації та методичного забезпечення навчального процесу на рівні сучасних європейських вимог.
У структурі управління було сформовано чотири відділи:
- навчальний відділ ( завідувач – Пількевич Т. М.);
- організаційно-методичний відділ (завідувач – доцент Леута О. І.);
- відділ практичної підготовки та працевлаштування (завідувач – доцент Тополя Л. В.);
- студентський відділ (завідувач – Бойко Г. М.).
Колектив управління поповнили нові співробітники: Петрова Ж. Г., Полатайко О. М., Лонська Н. С., Мотрук Н. М., Тихонова З. С. та інші.
У 2003 році завдяки активній участі Навчально-методичного управління були успішно проведені ліцензування та акредитація спеціальностей НПУ імені М. П. Драгоманова.
До завдань управління додається методичне та організаційне забезпечення акредитації та ліцензування нових спеціальностей. За цю роботу відповідають Петрова Ж. Г., пізніше Сагайдак С. П., Гукова Г. М. Цей напрям роботи набирає обертів і в жовтні 2010 року наказом ректора в університеті був створений відокремлений структурний підрозділ Відділ ліцензуваннята акредитації.
У 2004 році в дію введена нова форма навчальної та робочої програм навчальних дисциплін. Протягом 2004/2005 н.р. оновлено програми дисциплін з усіх спеціальностей університету.
З листопада 2005 року по липень 2012 року Навчально-методичне управління очолював доцент Бойко Григорій Миколайович.
У структурі управління на цей час функціонують чотири відділи:
- навчальний відділ (завідувач відділу – Пількевич Т. М.);
- організаційно-методичний відділ (завідувач – професор Нижник В. Г.);
- відділ практичної підготовки та працевлаштування (з 2008 року завідувач – доцент Верпатова Н. Ю.);
- студентський відділ (завідувач відділу – Захарченко В. М.).
В управлінні розпочинають роботу Гриненко А. О., Пилипчук Л. В., Смиковська О. Є., Панченко Т. В., Кравченко Г. В., Лебідь О. М., Войтюк І. В., Іванова Н. І., Данильченко Н. Ю., Субіна О. О.
Головними напрямками діяльності Навчально-методичного управління стали:
- організація розробки складових стандартів освітньої діяльності університету;
- розробка навчально-методичного забезпечення навчального процесу;
- підготовка нормативної навчально-методичної документації;
- методичне та організаційне забезпечення акредитації та ліцензування нових спеціальностей;
- забезпечення організації навчального процесу в Інститутах (на факультетах) університету;
- організація планування та розподілу педагогічного навантаження професорсько-викладацького складу;
- організація всіх видів навчальних, педагогічних та стажерських практик;
- організація працевлаштування студентів;
- забезпечення організації засідань Вченої ради університету та ректорату;
- організація стажування викладачів;
- організація державної атестації студентів;
- організація замовлень та видача дипломів;
- організація видачі студентських квитків та залікових книжок;
- підготовка статистичних звітів про рух контингенту студентів;
- підготовка аналізів успішності та узагальнення матеріалів щодо контролю за якістю організації та проведення навчального процесу.
У цей період в НПУ імені М. П. Драгоманова успішно реалізовано систему заходів з удосконалення організації навчального процесу, запровадження нових технологій, форм і методів, властивих відомим вітчизняним і європейським університетам.
З 2006 року в університеті введено в дію «Положення про кредитно-модульну систему організації навчального процесу в НПУ імені М. П. Драгоманова». Згідно з цим Положенням в університеті запроваджено нову структуру європейського кредиту ECTS. Протягом 2006-2008 років оновлено навчальні плани всіх напрямів (спеціальностей) освітньо-кваліфікаційних рівнів “бакалавр”, “спеціаліст” та “магістр” денної, заочної та вечірньої форм навчання та проведено роботу з адаптації робочих навчальних програм дисциплін до вимог кредитно-модульної системи організації навчального процесу.
Починаючи з 2006/2007 н.р. в університеті запроваджено оновлену навчально-облікову та статистичну документацію, зокрема нові відомості обліку успішності студентів, які передбачають реєстрацію навчальних досягнень студентів за 100-бальною шкалою та шкалою ECTS.
У 2007 році в НПУ імені М.П. Драгоманова впроваджено інформаційно-аналітичну систему управління (ІАСУ) навчальним процесом “Університет”. Протягом 2007/2008 н.р. на платформі програмно-апаратного комплексу ІАСУ «Університет» було створено електронну структуру навчальних підрозділів, єдину базу даних навчальних дисциплін усіх спеціальностей (навчальні та робочі плани), проведено розрахунок обсягів педагогічного навантаження та забезпечено індивідуальний розподіл педагогічного навантаження професорсько-викладацького складу кафедр з використанням Web-технологій.
У подальшому швидкими темпами нарощувались програмні можливості інформаційно-аналітичної системи управління (ІАСУ) навчальним процесом. У повному обсязі функціонують наступні програмні модулі ІАСУ “Університет”:
- розрахунок навчального навантаження професорсько-викладацького складу університету;
- забезпечення індивідуального розподілу навчального навантаження професорсько-викладацького складу кафедр з використанням Web-технологій;
- електронна підтримка статистичного обліку і контроль за контингентом студентів та чисельністю академічних груп денної форми навчання;
- забезпечення генерації та друку дирекціями інститутів відомостей обліку успішності студентів;
- оперативний облік й аналіз успішності студентів всіх форм навчання та генерація звітів щодо розрахунку навчальних рейтингів і пропозицій до нарахування стипендії;
- програмно-апаратна система генерації та друку індивідуальних навчальних планів студентів;
- забезпечення генерації та друку додатків до дипломів про вищу освіту та академічних довідок в дирекціях інститутів.
ІАСУ «Університет» дозволила суттєво спростити документообіг обліково-навчальної документації між навчальними підрозділами університету шляхом налагодження електронного листування ( «Положення про порядок здійснення електронного листування засобами ІАСУ «Університет» затверджено Вченою радою університету 03 вересня 2007 р.).
Починаючи з 2007/2008 н.р. в університеті на основі Web-технологій запроваджено систематичну реєстрацію в on-line режимі успішності студентів з неперервним аналізом якісних та кількісних показників їх навчальних досягнень, реєстрації підсумкової атестації успішності студентів – створено «Електронну залікову книжку».
Сервер програмного комплексу ІАСУ “Університет” працює цілодобово, забезпечуючи доступ користувачів до бази даних з будь-якого комп’ютера, підключеного до світової мережі Інтернет.
Встановлення та налагодження програмного комплексу ІАСУ “Університет” забезпечило інформаційну прозорість, всеохоплюючий та оперативний облік ресурсів, достовірність й архівне збереження даних, їх аналітичну обробку, оперативну передачу, можливості пошуку даних у довільному часовому та просторовому зрізах.
З 01 вересня 2007 року для студентів денної форми навчання освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» запроваджено Індивідуальні навчальні плани студентів (ІНПС) єдиного зразка. Вченою радою університету затверджено «Положення про індивідуальний навчальний план студента» як робочого документа студента, що відображає структурно-логічну схему підготовки фахівця з певної спеціальності, містить інформацію про перелік та послідовність вивчення навчальних дисциплін, обсяги навчального навантаження студента з усіх видів навчальної діяльності, типи індивідуальних завдань, систему оцінювання.
З 01 вересня 2008 року ІНПС введено для студентів ОКР “спеціаліст” та “магістр”.
Для успішної організації навчального процесу в університеті Навчально-методичним управлінням розроблено та введено в дію низку Положень, які регламентують роботу структурних підрозділів університету з планування, організації та методичного забезпечення навчального процесу:
- «Положення про державну атестацію випускників НПУ імені М. П. Драгоманова» (затверджено Вченою радою університету 28.05.2009 р.)
- «Положення про відділ ліцензування та акредитації НПУ імені М. П. Драгоманова» (затверджено Вченою радою університету 28.10.2010 р.);
- нова редакція Розділу 5. «Організація і проведення контролю та оцінювання» Положення про кредитно-модульну систему організації навчального процесу (затверджено Вченою радою університету 03.11.2011 р.);
- нова редакція «Положення про індивідуальний навчальний план студента НПУ імені М. П. Драгоманова» (затверджено Вченою радою університету 03.11.2011 р.);
- «Порядок формування вибіркової частини робочих навчальних планів НПУ імені М. П. Драгоманова» (затверджено Вченою радою університету 23.02.2012 р.);
- «Положення про організацію індивідуального навчання студентів НПУ імені М. П. Драгоманова» (затверджено Вченою радою університету 14.06.2012 р.);
- «Положення про переведення, поновлення і відрахування студентів НПУ імені М. П. Драгоманова» (затверджено Вченою радою університету 23.10.2012 р.);
- «Положення про порядок ліквідації академічної заборгованості та повторне вивчення студентами окремих навчальних дисциплін» (затверджено Вченою радою університету 31.01.2013 р.);
- «Положення про планування та облік основних видів роботи професорсько-викладацького складу НПУ імені М. П. Драгоманова» (затверджено Вченою радою університету 31.01.2013 р.);
- «Положення про академічну мобільність студентів НПУ імені М. П. Драгоманова» (затверджено Вченою радою університету 25.06.2013 р.);
- «Положення про організацію екстернату в НПУ імені М.П. Драгоманова» (затверджено Вченою радою університету 03.09.2013 р.).
З метою створення освітнього стандарту університету з ініціативи ректора університету в 2007 році розпочато підготовку навчально-методичних комплексів з усіх напрямів (спеціальностей) університету, за якими здійснюється підготовка фахівців. Організаційно-методичним відділом розроблені форма та порядок їх оформлення.
З 2010 року була проведена організаційна робота з підготовки інформаційних пакетів програм підготовки магістрів в університеті, та в 2012 році видано збірник «Магістратура: система підготовки магістрів в університеті, інформаційні пакети магістерських програм».
З метою належної організації планування та індивідуального розподілу педагогічного навантаження навчально-методичним управлінням університету щороку друкуються «Матеріали до планування навчального навантаження професорсько-викладацького складу університету», які містять всю необхідну нормативно-правову та звітну документацію.
Відділом практичної підготовки та працевлаштування з 2008/2009 н.р. започатковано щорічне видання збірки нормативно-правових документів «Матеріали з організації практичної підготовки в НПУ імені М. П. Драгоманова».
Організація практичної підготовки в університеті здійснюється відповідно до «Порядку організації практик студентів НПУ імені М. П. Драгоманова», затвердженого Вченою радою університету 23 вересня 2010 року.
З метою вдосконалення організації та змісту практичної підготовки, оновлення програм практик, впровадження європейських принципів її оцінювання в університеті протягом 2009-2011 років розроблено та видано «Збірник наскрізних програм практик за спеціальностями університету» – комплекс навчально-методичного забезпечення системи практичної підготовки студентів.
В університеті завершено формування єдиного реєстру баз практик НПУ імені М.П. Драгоманова, з якими укладені угоди, «Перелік базових закладів освіти м. Києва для проходження практик студентами НПУ імені М.П. Драгоманова» затверджено Головним управлінням освіти і науки Київської міської державної адміністрації терміном до 2015 року.
З 2012 року за ініціативи Відділу практичної підготовки та працевлаштування в університеті розпочав роботу Науково-методичний семінар з питань вдосконалення практичної підготовки студентів.
З метою належної організації та проведення розподілу молодих фахівців - випускників, які навчались за державним замовленням, на майбутні місця їх працевлаштування в університеті реалізована певна система заходів. Так, наказом ректора від 19 листопада 2009 року № 358 затверджено та введено в дію «Порядок працевлаштування випускників НПУ імені М.П. Драгоманова».
Відділом практичної підготовки та працевлаштування розроблений пакет зразків нормативних документів для організації та проведення персонального розподілу випускників університету, видано збірку нормативно-правових документів «Матеріали з організації розподілу випускників НПУ імені М. П. Драгоманова» та «Пам’ятку випускника НПУ імені М. П. Драгоманова», налагоджено ділові стосунки з потенційними роботодавцями щодо майбутнього працевлаштування випускників університету.
З 2011 року для забезпечення оформлення та видачі студентських квитків, дипломів про вищу освіту, а також додатків до диплома європейського зразка «DIPLOMA SUPPLEMENT» університет впроваджує програму «Education». Перші додатки до диплома про вищу освіту європейського зразка «DIPLOMA SUPPLEMENT» були замовлені та видані у 2012 році випускникам-магістрам денної та заочної форм навчання спеціальності «Освітні вимірювання».
У листопаді 2012 року у зв’язку з реаліями сьогодення, що висувають нові вимоги щодо якості підготовки фахівців з вищою освітою, урахуванням світових інтеграційних процесів, впровадженням сучасних технологій у навчальний процес Навчально-методичне управління реорганізовано в навчально-методичний Центр академічного розвитку та організації навчального процесу, начальником Центру призначено доцента Олефіренка Тараса Олексійовича. У вересні 2013 року Центр отримав нову назву: Навчально-методичний центр.
Сьогодні в структурі Центру п’ять відділів:
- навчальний відділ (завідувач – Пількевич Т. М.);
- організаційно-методичний відділ (завідувач – доцент Шевченко В.В.);
- відділ практичної підготовки (завідувач – доцент Верпатова Н. Ю.);
- студентський відділ (завідувач – Захарченко В. М.);
- відділ професійно-кар’єрної орієнтації та працевлаштування (завідувач – доцент Казакевич О.М.).
Основною метою діяльності Центру є сприяння впровадженню інноваційних методів організації навчального процесу, трансформації освітньої діяльності університету відповідно до сучасних вимог та тенденцій розвитку академічної освіти у світовому освітньому просторі, реалізації академічної політики керівництва університету в напрямі розбудови вищої педагогічної освіти України.
До основних напрямків діяльності Центру додались:
1. Узагальнення та аналіз стану організації навчального процесу в Університеті, розробка напрямків його вдосконалення з урахуванням новітніх освітніх тенденцій в Україні та світі. Сприяння Інститутам (факультетам) у посиленні фундаментальної складової підготовки фахівців, активному використанню у навчальному процесі новітніх педагогічних технологій.
2. Розробка методичних рекомендацій щодо наближення національних освітніх стандартів до Європейської кредитно-трансферної та акумулюючої системи (ECTS).
3. Розробка та впровадження методичних рекомендацій для поліпшення організації навчального процесу, практичної підготовки та працевлаштування студентів, підвищення якості підготовки фахівців в Університеті.
4. Вивчення, узагальнення та впровадження нових освітніх технологій і передового досвіду з організації вищої освіти в України та за її межами.
5. Організація і проведення навчально-методичних конференцій та семінарів з питань удосконалення навчального процесу, практичної підготовки студентів та підвищення педагогічної майстерності викладачів.
Про існування чи відсутність профспілкових організацій у вищих педагогічних закладах Київщини дореволюційної доби архівних досліджень не проводилося. Тому можна вважати, що профспілкова організація нашого університету веде свій історичний відлік з 15 липня 1920 р., коли формально був створений Київський інститут народної освіти (КІНО), якому було присвоєно ім'я Михайла Драгоманова.
У 1920 р- профспілкова організація університету нараховувала 32 членів спілки з викладачів та студентів, У передвоєнні роки членами профспілки вже були 125 викладачі п з співробітників та 580 студентів. У повоєнні роки профспілкова організація викладачів, співробітників і студентів також була об'єднаною. Лише на початку 70-х років XX століття із загальноінститутської профспілкової організації виокремилася студентська профспілка. Нині профспілкова організація викладачів і співробітників НПУ імені М.П Драгоманова налічує 1992 члени і має статус районної м. Києва профспілки. До складу спілки входять як академіки, професори, доценти, викладачі, так і навчально-допоміжний склад, робітники, прибиральниці тощо. У даній спілці перебувають працюючий склад університету і роботодавці, що не є загальноприйнятою нормою цивілізованих країн.
Загальноуніверситетським керівним органом профспілки є профком, який обирається профспілковою конференцією терміном на п'ять років і має щорічно звітувати про проведену роботу. Нинішній склад профкому, обраний у 2004 році, нараховує сорок чотири особи, з них вісімнадцять голів профбюро підрозділів університету. Сформовано і працюють при профкомі дванадцять комісій з різних напрямків профспілкової роботи. До складу профкому входять: член.-кор. АПН України — один; докторів наук, професорів — шість; кандидатів наук, доцентів — дванадцять; старших викладачів — тринадцять; інших — дванадцять. Головою профспілки університету і головою профкому є професор І.Т.Горбачук, заступниками голови були професор В.М.Барановський і доцент О.ВЛаврух, у даний час — доцент С.О.Ставицька.
Головами профкому в повоєнні роки були: МЛ.Рабінович (1946-1952), Д.Ф.Ніколаєнко (1952-1960), П.М.Федченко (1960-1962), О.К.Євтушенко (1962-1970), Д.О.Тхоржевський (1970-1971), М.В.Філоненко (1971-1973), О.Г Мороз (1973-1976), М.В.Левченко (1976-1977), О.Г. Мороз (1977-1978), Б.К. Гришко-Богменко (1978-1980), І.Т. Горбачук (1980-1981), М.Н. Шабатура (1981-1982), В.О.Соловієнко (198-2-1984), В.С. Коваль (1984-1991), І.Т.Горбачук (1991—по даний час).
масових фізкультурно-оздоровчих заходів і спортивних змагань
НПУ імені М.П.Драгоманова на 2009 - 2010 н.р.
Кафедра етики та естетики представлена висококваліфікованими спеціалістами з різних галузей гуманітарного знання (теорія пізнання, естетики, етики, професійної етики, філософії культури, історії мистецтва і т.д.), наукові дослідження яких спрямовані на одну, єдину для всіх мету - наближення рівня етичної і естетичної компетенції сучасного вчителя до стандартів Європейського простору вищої освіти.
01601, м. Київ - 30, вул. Пирогова, 9 (центральний корпус для поштового обміну).
м.Київ, вул. Тургенівська 8/12, к. 2-9, 2-10, тел. 486-31-49
Завідувач кафедри: доктор педагогічних наук, професор, Заслужений працівник освіти України. Завідуюча кафедрою теорії та історії педагогіки НПУ імені М.П. Драгоманова з 1994 р. - ВОВК ЛЮДМИЛА ПЕТРІВНА
Завідувач кафедри: доктор педагогічних наук, кандидат біологічних наук, професор, Відмінник народної освіти України, Шмалєй Світлана Вікторівна
Спортивний клуб “Олімп” НПУ імені М.П.Драгоманова є громадською організацією, яка зареєстрована в управлінні Юстиції м. Києва 16 квітня 1998 року. Очолює спортивний клуб “Олімп” голова Олександр Петрович Питомець.
Головним бухгалтером спортивного клубу є Олена Степанівна Опаріна.
В 2003 році згідно рішенням Вченої ради університету спортив-ний клуб був забезпечений 2,0 штатними одиницями та 0,5 ставки лаборанта, які введені в штатний розпис університету і в даний час розподілені наступним чином:
1. Інструктор по спорту у гуртожитках - Шалієвський Володимир Іванович 1,0 ставка.
2. Лаборант спортивного клубу - Ніщета Аза Спиридонівна 0,75 ставки.
3. Тренер з вільної боротьби - Шевченко Олена Олегівна 0,5 ставки.
4. Інструктор по туризму- Кліпач Олександр Миколайович 0,25 ставки.
Найвищим керівним органом спортивного клубу “Олімп” є конференція членів клубу, та постійним керівним органом Правління.
![]() |
Начальник Навчально-методичного центру каднидат педагогічних наук, доцент ОЛЕФІРЕНКО Тарас Олексійович |
Завідувач навчального відділу - ПІЛЬКЕВИЧ Тамара Миколаївна |
|
|
Завідувач організаційно- методичного відділу кандидат фізико-математичних наук, доцент ФІЛОНЕНКО Михайло Миколайович |
![]() |
Завідувач відділу практичної підготовки кандидат фізико-математичних наук, доцент ВЕРПАТОВА Наталія Юріївна |
Завідувач студентського відділу ЗАХАРЧЕНКО Вікторія Миколаївна |
|
|
|
Адреса:
01601 м. Київ вул. Пирогова 9, кім 233.
Телефон для довідок:
044 239-30-41
E-mail:
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Адреса
М. Київ, вул. Тургенівська, 3/9.
Телефони
Директор: Овсієнко Максим Олександрович Секретар: Бугаєнко Марія Михайлівна |
486-17-10 |
Заступник директора: Рябов Володимир Васильович |
482-18-44 |
Заступник директора: Довбня Володимир Петрович |
486-16-40 |
Помічники директора (організатори груп „Здоров’я”): Одаренко Микола Миколайович Яценко Володимир Іванович |
482-18-44 |
Україна, 01030
Київ-30, вул. Пирогова, 9
тел.: (044) 239-3026
тел./факс: (044) 234-7587
Email: npu.press@і.ua
Приймальна комісія працює:
Понеділок-п'ятниця
З 9:00 до 17:00, з 13:00 до 14:00 обідня перерва
Телефони для довідок: (044) 239-30-17, (044) 235-82-36
Адреса: 01601, м. Київ, вул. Пирогова, 9, кім. 151.
Адреса електронної пошти: (E-mail:) Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Режим роботи: 9:00-17:45 перерва: 13:00-13:45
Вівторок не прийомний день (робота з документами).
Тел./факс: (044) 235-30-14
Загальний відділ кадрів – 239-30-61
Відділ по роботі зі студентами – 239-30-59
Військово-мобілізаційний відділ – 239-30-98
Архів – 239-30-90
Тел.: (044) 239-30-85
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Адреса: 01601, м. Київ, вул. Пирогова, 9, км. 221а
Головний бухгалтер: (044) 239-30-12
Матеріальний відділ: (044) 239-30-30
Розрахунковий відділ: (044) 234-89-33
Стипендіальний відділ: (044) 239-30-32
Каса: (044) 234-51-77
З 30 травня до 2 червня 2017 року молоді вчені Драгоманівського університету Сергій Терепищий та Денис Свириденко перебували з робочим візитом в Опольському університеті (м. Ополе, Республіка Польща).
Під час візиту була підписана угода про співпрацю з Педагогічним Інститутом, яка передбачає стажування, проведення спільних наукових досліджень, мобільність викладачів та студентів тощо.
Окрім того відбулась зустріч-лекція із студентами педагогами, в ході якої відбувся обмін інформацією про наші університети, зокрема щодо співпраці в рамках програми Еразмус.
Завідувач відділу - ПІЛЬКЕВИЧ Тамара Миколаївна
тел. 239-30-70
Заступник завідувача відділу - РОМАНЧУК Алла Іллівна
тел. 239-30-68
Методист першої категорії - БІЛОУСОВ Віктор Петрович
тел. 239-30-00
Методист вищої категорії - ІВАНОВА Наталя Іванівна
тел. 239-30-00
Методист вищої категорії - ДАНИЛЬЧЕНКО Наталя Юріївна
тел. 239-30-68
Методист першої категорії - ГОРДІЄЦЬ Ольга Вікторівна
тел. 239-30-00
Методист першої категорії - ГЕДЗУР Анастасія Сергіївна
тел. 239-30-68
Навчальний відділ – структурний підрозділ університету, що забезпечує вдосконалення навчального процесу, сприяння професійній, методичній підготовці професорсько-викладацького складу, координацію діяльності підрозділів університету з питань організації навчального процесу.
Робота навчального відділу проводиться відповідно до завдань і плану, що розробляються на навчальний рік.
|
Посада:
|
провідний спеціаліст |
|
|
|||
Контакти:
телефон/факс |
(044) 234-11-08 | ||
e-mail
|
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. | ||
|
|||
Начальник центру по роботі з персоналом та начальник відділу кадрів
Жижко Тетяна Анатоліївна
Тел./факс: (044) 235-30-14
Адреса: 01601, м. Київ, вул. Пирогова, 9, км. 151
Нас можна знати за адресою: вул. Пирогова, 9.
Тел.: (044) 239-30-99
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Шановні співробітники
НПУ імені М.П. Драгоманова!
Запрошуємо Вас разом з дітьми на НОВОРІЧНЕ СВЯТО.
Яке відбудеться 26 грудня 2017 року о 14.00
в актовій залі (2 поверх)
за адресою м. Київ, вул. Тургенівська, 8/14
Вітаємо всіх з Новим роком та Різдвом Христовим!
Миру і здоров'я у Ваших родинах! Нехай щастить!
Шановні співробітники
НПУ імені М.П. Драгоманова!
Запрошуємо Вас разом з дітьми на
НОВОРІЧНИЙ РАНОК.
Який відбудеться 27 грудня 2016 року о 1400
в актовій залі (2 поверх)
за адресою м. Київ, вул. Тургенівська, 8/14
Вітаємо всіх з Новим роком та Різдвом Христовим!
Нехай щастить!
23 грудня 2014 року відбудеться Всеукраїнська акція протесту профспілок у зв’язку з прийняттям антисоціальних рішень Уряду. Мета акції - привернути увагу народних депутатів України, Уряду, громадськості, ЗМІ до негативних для українського народу соціальних наступів Уряду щодо бюджетних обмежень, порушення трудових та соціальних прав людини.
Освітянська громада міста Києва та студенти збираються 23 грудня о 8:30 біля стадіону "Динамо" імені Валерія Лобоновського.
23 грудня 2014 року відбудеться Всеукраїнська акція протесту профспілок у зв’язку з прийняттям антисоціальних рішень Уряду.
Мета акції - привернути увагу народних депутатів України, Уряду, громадськості, ЗМІ до негативних для українського народу соціальних наступів Уряду щодо бюджетних обмежень, порушення трудових та соціальних прав людини.
Освітянська громада міста Києва та студенти збираються 23 грудня о 8:30 біля стадіону "Динамо" імені Валерія Лобановського.
11 квітня 2018 року о 14 годині у Блакитній залі ЦК (вул. Пирогова, 9) відбудеться загальноуніверситетська установча Конференція студентів НПУ імені М. П. Драгоманова.
Орієнтовний порядок денний:
- Обговорення та затвердження положення про органи студентського самоврядування НПУ імені М.П. Драгоманова.
- Про організацію та проведення прямих таємних виборів голів ОСС на факультетах та у гуртожитках.
- Про створення студентської виборчої комісії Університету.
- Різне.
Примітка: при собі мати студентський квиток.
Організаційний комітет
НПУ імені М.П. Драгоманова відповідно до Закону України «Про вищу освіту» оголошує конкурс на заміщення посади декана факультету спеціальної та інклюзивної освіти.
Кваліфікаційні вимоги до кандидата: висування кандидатів на посаду декана факультету здійснюється з числа науково-педагогічних працівників факультету, які можуть мати науковий ступінь та/або вчене (почесне) звання відповідно до профілю факультету, вільно володіють українською мовою та мають стаж науково-педагогічної роботи на факультеті не менше 5 років.
Шановні голови профбюро інститутів! До 15 квітня 2015 року потрібно подати до профкому списки студентів ІІ-ІV курсів (зараз І-ІІІ курс), які потребують направлення в гуртожиток на 2015/2016 навчальний рік.
Завідувач відділу |
кандидат фізико-математичних наук, доцент ФІЛОНЕНКО Михайло Миколайович 239-30-78 (внутрішній тел. 078) |
Заступник завідувача відділу |
ПЛОХАТНЮК Галина Олександрівна 239-30-78 (внутрішній тел. 078) |
Заступник завідувача відділу зі сприяння працевлаштуванню та профорієнтації |
ВОЙТЮК Ірина Вікторівна 239-30-27 (внутрішній тел. 027) |
Методист вищої категорії |
СУБІНА Оксана Олександрівна 239-30-78 (внутрішній тел. 078) |
Методист вищої категорії |
КАЩЕНКО Тетяна Миколаївна 239-30-78 (внутрішній тел. 078) |
Методист вищої категорії |
ПИЛИПЧУК Людмила Володимирівна 239-30-78 (внутрішній тел. 078) |
Секретар |
БАБЧЕНКО Валентина Григорівна 239-30-27 (0-27) |
Головними завданнями організаційно – методичного відділу є:
1. Навчально-методичне забезпечення фахової підготовки.
2. Організаційне забезпечення діяльності структурних підрозділів університету.
3. Організаційне та методичне забезпечення діяльності відокремлених структурних підрозділів Університету.
4. Організаційне та методичне забезпечення нострифікаційної експертизи іноземних документів про вищу освіту.
5. Сприяння у працевлаштуванні студентам та випускникам.
Перший (бакалаврський) рівень вищої освіти
Другий (магістерський) рівень вищої освіти
23 грудня 2014 року відбулася Всеукраїнська акція протесту профспілок у зв’язку з антисоціальними ініціативами Уряду.
Тисячі працівників бюджетної сфери та студенти пікетували Парламент у зв'язку з наступом Уряду на конституційні права працюючих при формуванні Державного бюджету України на 2015 рік. Зокрема, йшла мова про обмеження соціальних прав громадян щодо оплати праці, виплати стипендій, соціального захисту, пенсійного забезпечення, охорони здоров’я, освіти.
Метою акції було привернути увагу народних депутатів України, Уряду, громадськості та ЗМІ до негативних для українського народу соціальних наступів Уряду щодо бюджетних обмежень, порушення трудових та соціальних прав людини праці.
Панченко Леся Миколаївна
Кандидат філософських наук, доцент,
вчений секретар НПУ імені М.П. Драгоманова,
вчений секретар експертної ради з філософських, політичних та соціологічних наук ДАК МОН України,
член Центрально-европейського товариства філософії освіти (CEUPES),
член Товариства філософської педагогіки ім. Б.Ф.Трентовського (Польща).
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Коло наукових інтересів: соціальна філософія, філософія історії, філософія освіти, філософія культури.
Panchenko Lesya
PhD, Associated Professor, senior researcher, academic secretary National Dragomanov Pedagogical University;
academic secretary of expert board on philosophical, political and sociological sciences at Sate Accreditation Commission of Ministry of Education and Science of Ukraine;
member of Central European Philosophy of Education Society (CEUPES);
member of B.F.Trentowsky Society of Philosophical Pedagogy (Poland).
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Research interests: philosophy of education, social philosophy, philosophy of history, philosophy of culture.