План заходів Інститутів університету
з відзначення 65-річниці Великої Вітчизняної війни
№ п/п |
Зміст та форми |
Термін виконання |
Організатори та виконавці |
Інститут гуманітарно-технічної освіти |
|||
1. |
Проведення конференції на тему: «Всесвітньо-історичне значення Перемоги у Великій Вітчизняній війні» |
25.04.10 |
Професор Трегуб І.Г. |
2. |
Проведення екскурсії першокурсників у музей НПУ ім. М.П.Драгоманова |
Квітень |
ст. викладач Макаренко А.І., доц. Закусило А.І. |
3. |
Проведення екскурсію до музею Великої Вітчизняної війни, Збройних сил України, музей авіації |
Квітень |
Заступник директора Щур Н.Б., студ. рада |
4. |
Проведення тематичних виховних годин в академічних групах під девізом «Ніхто не забутий, ніщо не забуто» |
11. 05.10 |
Ст. викладач Макаренко А.І., доц. Закусило А.І. |
5. |
Підготувати концертної програми з виконання пісень воєнних часів |
до 01.05.10 |
Кадиров О., Шпак А. |
6. |
Виступ народної чоловічої хорової капели «Журавлі» на урочистих зборах щодо відзначення 65-річниці Перемоги у Великій Вітчизняній війні |
12.05.10 |
Кадиров О., Шпак А. |
7. |
Участь у огляді-конкурсі на першість серед інститутів з патріотичного виховання студентів на присудження стипендії Ф.І.Жарчинського |
До 01.05.10 |
Професор Трегуб І.Г., заступник директора Щур Н.Б., студ. рада |
8. |
Організація студентської молоді «Шляхами подвигу і слави» |
Березень-травень 10 |
Заступник директора Щур Н.Б., студ. рада |
Інститут інформатики |
|||
9. |
Зустріч студентів з учасниками Великої Вітчизняної війни |
26.04 – 30.04 |
Тополя Л.В., студентський актив інституту |
10. |
Покладання квітів до пам’ятника загиблим у роки Великої Вітчизняної війни |
8-9 травня |
Тополя Л.В., студентський актив інституту |
11. |
Конкурс-огляд електронних газет, присвячений 65-річчю Перемоги над фашистськими загарбниками |
12.04 – 17.04 |
Тополя Л.В., студентський актив інституту |
12. |
Відвідування музею Великої Вітчизняної війни студентами першого курсу |
Квітень-травень |
Бицюра Ю.В., Умрик М.А. |
Інститут соціальної роботи та управління |
|||
13. |
Екскурсія студентів інституту до музею Великої Вітчизняної війни |
29.04 |
Вареніч В.В., Студентська рада інституту |
14. |
Випуск студентської стінгазети «Хай наша пам'ять буде вічна» |
28.04 – 30.04 |
Вареніч В.В., Студентська рада інституту |
15. |
Кураторська година на тему «День пам’яті та надії» |
29.04 |
Вареніч В.В., Студентська рада інституту |
16. |
Привітання ветеранів Солом’янської Ради ветеранів |
29.04 |
Вареніч В.В., Студентська рада інституту |
17. |
Кіно-марафон «Ми пам’ятаємо» |
30.04 |
Вареніч В.В., Студентська рада інституту |
Інститут української філології |
|||
18. |
Виховна година «Ветеранів-педагоги інституту» |
Квітень-травень |
Куратори академічних груп |
19. |
Волонтерська робота студентів інституту |
Протягом року |
Студенти першого курсу |
20. |
Екскурсії студентів першого та другого курсів у музей НПУ імені М.П.Драгоманова та музеї м. Києва: музей Збройних Сил України, музей Великої Вітчизняної війни тощо). |
Квітень-травень |
Куратори академічних груп, викладачі кафедр |
21. |
Участь у районний та міських заходах з нагоди Дня Перемоги |
Травень |
Студентське самоврядування |
22. |
Оновлення стенду «І воїни, і педагоги» |
Квітень |
Заступник директора з виховної роботи Соколова С.В., 210-уп група |
23. |
Організація зустрічі з ветеранами Великої вітчизняної війни |
Травень |
Викладачі кафедри історії та етнополітики |
24. |
Урочисті збори з нагоди 65-річниці Дня Перемоги |
Травень |
Рада ветеранів, Центр культури та мистецтв |
25. |
Участь у огляді-конкурсі з національно-патріотичного виховання на присвоєння стипендій Ф.І.Жарчинського |
Травень |
Конкурсна комісія |
26. |
Творчий конкурс «Дерево мудрості» |
Травень |
Заступник директора з виховної роботи Соколова С.В., 210-уп група |
27. |
Конкурс науково-дослідних робіт «Багатобарвність слова Перемога» |
Травень |
Заступник директора з виховної роботи Соколова С.В., 210-уп група |
28. |
Виставка «Війна 1941-1945 рр. в художніх творах української літератури» |
Травень |
Заступник директора з виховної роботи Соколова С.В., 210-уп група |
29. |
Організація виставки «Війна 1941-1945 рр. в художніх творах української літератури» в бібліотеці ім. О.Бойченка (Дніпровський р-н) |
Травень |
Заступник директора з виховної роботи Соколова С.В., 406-ур група |
30. |
Круглий стіл із школярами Київських шкіл, присвячений Дню Перемоги (бібліотека ім. О.Бойченка (Дніпровський р-н) |
Травень |
Заступник директора з виховної роботи Соколова С.В., 406-ур група |
31.
|
Висвітлення подій патріотичного напрямку у засобах масової інформації: в газетах «Драгомановець», «Памолодь», «Ренесанс», а також на телебаченні (зокрема на «5 телеканалі») |
Протягом року |
Студентське самоврядування |
32. |
Участь студентів інституту української філології у проведенні суспільно-політичних заходів (покладання квітів до меморіалів, обговорення краєзнавчої роботи, створення «Книги пам’яті», фотовиставки, виставки студентських робіт тощо) |
Протягом року |
Студентське самоврядування |
33. |
Участь студентського театру «Вавілон» Інституту української філології у проведенні святкових заходів, присвячених ВВВ |
Протягом року |
Студентський театр «Вавилон» Інституту української філології |
34. |
Урочисте нагородження переможців конкурсу «Моя Україна» |
Травень |
Заступник директора з виховної роботи Соколова С.В., 406-ур група |
Інститут фізичного виховання |
|||
35. |
Легкоатлетичний крос присвячений Дню Перемоги |
15-18 травня |
Заступник директора з виховної роботи Арефьєва Л.П. |
Інститут іноземної філології |
|||
36. |
Підготовка стінгазети з фотокартками ветеранів війни |
Квітень –травень |
Заступник директора з виховної роботи Губська В.О. , куратори академічних груп |
37. |
Покладання квітів до пам’ятника загиблим воїнам |
Травень |
Заступник директора з виховної роботи Губська В.О. , куратори академічних груп |
38. |
Відвідування студентами першого курсу музею Великої Вітчизняної війни |
Квітень-травень |
Заступник директора з виховної роботи Губська В.О. , куратори академічних груп |
39. |
Привітання викладачів-ветеранів університету |
Травень |
Заступник директора з виховної роботи Губська В.О., куратори академічних груп |
Інститут соціології, психології та управління |
|||
40. |
Зустрічі з ветеранами Великої вітчизняної війни |
ІІ – ІVдекади квітня |
Куратори |
41. |
Екскурсія з відвідуванням меморіалу «Бабин яр» |
Квітень |
Куратори перших курсів та культорги |
42. |
Відвідування музею Великої Вітчизняної війни |
ІІ, ІІІ декади квітня |
Куратори перших курсів та культорги |
43. |
Фотомонтаж «Пам'ять крізь віки» |
ІІ, ІІІ декади квітня |
Культорги груп |
44. |
Створення альбому «Ветерани Великої Вітчизняної війни у моєму дворі» |
До 26.04 |
Культорги груп |
45. |
Конкурс воєнної пісні |
12.05 |
Культорг Інституту і голова студентської ради |
Інститут корекційної педагогіки та психології |
|||
46. |
Виїзна конференція «Збережемо пам'ять про подвиги» в музей-комплекс м Ново-Петрівці |
24.04 |
Заступник директора з виховної роботи Чепурна Л.Г., доц. Кот М.З., студентське самоврядування, куратори академічних груп |
47. |
Творчий вечір студентів ІКПП «Пам'ять про Вас в наших серцях» |
Гуртожиток №5 |
Заступник директора з виховної роботи Чепурна Л.Г., Студентська Рада ІКПП, студентське самоврядування, |
48. |
Екскурсія в музей Великої Вітчизняної війни |
03.05 |
Заступник директора з виховної роботи Чепурна Л.Г., куратори академічних груп |
49. |
Бесіда в академічних групах «9 травня – День Перемоги» |
06.05 |
Заступник директора з виховної роботи Чепурна Л.Г., куратори академічних груп |
50. |
Вітання викладачів – ветеранів війни Інституту |
07.05 |
Студентське самоврядування Інституту |
Наказ Міністерства освіти і науки України Про затвердження Рекомендацій щодо проведення конкурсного відбору при заміщенні вакантних посад науково-педагогічних працівників та укладання з ними трудових договорів (контрактів) – завантажити
РЕКОМЕНДАЦІЇщодо проведення конкурсного відбору при заміщенні вакантних посад науково-педагогічних працівників та укладання з ними трудових договорів (контрактів) – завантажити
ПОЛОЖЕННЯ про порядок обрання за конкурсом та прийняття на роботу науково-педагогічних працівників НПУ імені М.П. Драгоманова (завантажити).
Додатки до зазначеного положення (завантажити).
1. Загальні положення:
1.1.Відділ виховної роботи (далі - Відділ) є самостійним структурним підрозділом Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова.
1.2. У своїй роботі Відділ керується Конституцією України, законами України “Про освіту”, “Про вищу освіту”, актами Президента України щодо забезпечення та розвитку освіти, Державною програмою “Освіта” (Україна ХХІ століття), Концепцією виховання дітей та молоді у національній системі освіти, Концепцією розвитку НПУ імені М.П.Драгоманова на 2006-2015 н.р., актами Кабінету Міністрів України, наказами, листами, іншими актами Міністерства освіти і науки України, Статутом університету, а також цим Положенням.
1.3.Відділ забезпечує свою діяльність відповідно до завдання виховного процесу в університеті - формування і розвиток у студентів позитивних мотивацій до виховної діяльності, що спонукає до опанування майстерністю вихователя, формування особистісних рис, які базуються на універсальних людських цінностях і сприяють виконанню функцій вихователя.
1.4.Відділ у своїй діяльності підпорядковується ректору університету.
1.5. Відділ утворюється у складі завідувача, заступника завідувача та трьох методистів.
Студентський парламент НПУ імені М.П. Драгоманова
У Національному педагогічному університеті імені М.П. Драгоманова (далі – Університет) діє студентське самоврядування, яке є невід’ємною частиною громадського самоврядування. Студентське самоврядування – це право і можливість студентів вирішувати питання навчання і побуту, захисту прав та інтересів студентів, а також брати участь в управлінні Університетом. Студентське самоврядування здійснюється на рівні: студентської групи, факультету, гуртожитку, університету. Орган студентського самоврядування має форму Студентського Парламенту.
Голова Студентського парламенту: Лукашенко Катерина.
Перший заступник голови - Петриченко Микола.
Контакти: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. ;
Телеграм канал: https://t.me/ParliamentNPU
Facebook: https://www.facebook.com/parliamentNPU/
До структури студентського парламенту НПУ ім. М.П. Драгоманова входять такі сектори:
Секретар Студентського Парламенту університету - Козакова Наталія;
Голова сектору захисту академічних првв студентів - Стан Мирон;
Голова культурно-масового сектору – Касянчук Вікторія;
Голова спортивного сектору - Воронова Вікторія;
Голова інформаційного сектору - Дем'яненко Дмитро;
Голова сектору зовнішніх зв'язків - Мокроусова Анна.
_____________________________________________________________
Правила внутрішнього розпорядку в студентських гуртожитках НПУ імені М.П. Драгоманова
Закон про індексацію грошових доходів громадян
Закон України Про колективні договори і угоди
Закон України Про оплату праці
Закон України Про порядок вирішення колективних трудових спорів (конфліктів)
Закон України Про професійні спілки, їх права та гарантії
Кодекс законів про працю України
Положення про академічні відпустки та повторне навчання у вищих закладах освіти
Положення про підготовку науково-педагогічних і наукових кадрів
Положення про порядок переведення, відрахування та поновлення студентів вищих закладів освіти
Порядок призначення і виплати стипендій
Положення про планування та облік основних видів роботи професорсько-викладацького складу НПУ імені М.П. Драгоманова
Пропонуємо Вашій увазі посадові інструкції працівників університету.
Спорткомплекс НПУ ім. М.П. Драгоманова, розташований в самому центрі столиці. До послуг поціновувачів спорту понад 8500 м2. спортивних залів та аудиторій! В ньому розміщено:
- Великий ігровий зал – 41х24 м2;
- Малий ігровий зал – 30х20 м2;
- Великий басейн 25х17 м2;
Малий басейн – 15х10 м2; - Сучасна тренажерна зала – 320 м2;
- Зали боксу, боротьби та спортивної гімнастики;
- Стрілецький тір.
Майже всі наші зали оснащені трибунами, що дозволяє проводити видовищні змагання з різних видів спорту. В нашому Спорткомплексі знайдуть для себе заняття всі – від новонароджених і до людей поважного віку. Адже перелік послуг, які надає комплекс, справді широкий:
Баскетбол, футзал, волейбол, настільний та великий теніс, американський футбол, фітнес та бодібілдинг, плавання, аквааеробіка, кульова стрільба, бокс, дзюдо, самбо, бойове самбо, айкідо, реальне айкідо, акробатика, масаж, солярій, та багато іншого. Також в спорткомплексі розташований мультидисциплінарний, науково-практичний центр реабілітації воїнів АТО, та лабораторія функціональної діагностики.
Для вашого комфорту працює великий колектив інструкторів, лаборантів, технічних та мед. працівників. Кожен наш інструктор має профільну вищу освіту, досягнення в спорті та значний педагогічний стаж, тож результати ваших тренувань не заставлять себе чекати!
Плата за послуги проведення групових занятть |
(заняття в групах "Здоров'я") |
в спортивному комплексі НПУ імені М.П. Драгоманова |
№ п/п |
Назва приміщення |
Сумма, грн |
1 |
Ігровий зал великий (1 год.) |
940 |
2 |
Ігровий зал 2/3 |
720 |
3 |
Ігровий зал 1/3 |
390 |
4 |
Трибуна великого ігрового залу |
550 |
5 |
Басейн великий 1 доріжка/ 1 год |
700 |
6 |
Трибуна великого басейну |
440 |
7 |
Басейн малий 1 год. |
700 |
8 |
Ігровий зал малий (1 год.) |
720 |
9 |
Трибуна малого ігрового залу (1 год.) |
500 |
10 |
Зал боротьби (1 год) |
940 |
11 |
Зал боротьби - гимнастичний майданчик (1 год) |
285 |
12 |
Зал боротьби - татамі, ковер (1 год) |
285 |
13 |
Зал боротьби - майданчик хореографії (1 год) |
285 |
14 |
Заняття в тирі (1 год) |
700 |
15 |
Реабілітаційний центр (1 год) |
290 |
16 |
Аквааеробіка у малому басейні (1 год) |
715 |
17 |
Малий басейн - навчання дітей плаваню (8 занятть/ місяць) |
500 |
17 |
Великий басейн - 4 відвідування за 1,5 міс. |
390 |
19 |
Великий басейн - 8 відвідуваннь за 1,5 міс. |
760 |
20 |
Великий басейн - 12 відвідуваннь за 1,5 міс. |
970 |
Плата за послуги в групах "Здоров'я" включає ПДВ 20%
Чекаємо на Вас з 7.00 до 23.00 – будні дні, та з 9.00 до 21.00 – вихідні та святкові дні.
Телефон для довідок: 482-18-44
Особливості прийому на навчання до закладів вищої освіти іноземців та осіб без громадянства
1. Прийом на навчання до НПУ імені М. П. Драгоманова іноземців та осіб без громадянства здійснюється згідно із Законами України «Про вищу освіту», «Про правовий статус іноземців та осіб без громадянства», «Про закордонних українців», «Про біженців та осіб, які потребують додаткового або тимчасового захисту», Указом Президента України від 03 червня 1994 року № 271 «Про заходи щодо розвитку економічного співробітництва областей України з суміжними областями Республіки Білорусь і адміністративно-територіальними одиницями Республіки Молдова», постановою Кабінету Міністрів України від 11 вересня 2013 року № 684 «Деякі питання набору для навчання іноземців та осіб без громадянства», наказом Міністерства освіти і науки України від 01 листопада 2013 року № 1541 «Деякі питання організації набору та навчання (стажування) іноземців та осіб без громадянства», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 25 листопада 2013 року за № 2004/24536.
2. Іноземці та особи без громадянства (далі - іноземці) можуть здобувати вищу освіту за кошти фізичних та/або юридичних осіб, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, законодавством або угодами між закладами вищої освіти про міжнародну академічну мобільність.
Прийом іноземців до НПУ імені М. П. Драгоманова на навчання за рахунок коштів державного бюджету здійснюється в межах квот для іноземців.
3. Іноземці, які прибувають в Україну з метою навчання, вступають до закладів вищої освіти за акредитованими освітніми програмами (спеціальностями).
НПУ імені М. П. Драгоманова обчислює бали/оцінки вступника на основі документа про попередній здобутий рівень освіти.
4. Усі категорії іноземців, які вступають на навчання, зараховуються до НПУ імені М. П. Драгоманова на підставі наказів про зарахування, що формуються в Єдиній базі.
5. Іноземці, яким надаються державні стипендії за міжнародними договорами, загальнодержавними програмами, іншими міжнародними зобов’язаннями України, приймаються на навчання у межах установлених квот для іноземців на підставі направлень Міністерства освіти і науки України.
6. Іноземці, які прибувають в Україну для участі в програмах академічної мобільності або для здобуття вищої освіти за узгодженими між українським та іноземним закладами вищої освіти освітніми програмами, приймаються на навчання з урахуванням відповідних договірних зобов’язань відповідних закладів вищої освіти.
7. Закордонні українці, які на законних підставах перебувають в Україні і статус яких засвідчений посвідченням закордонного українця, під час вступу до закладів вищої освіти України користуються такими самими правами на здобуття освіти, що й громадяни України, за винятками, встановленими Конституцією України, законами України чи міжнародними договорами, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України.
Закордонні українці, статус яких засвідчений посвідченням закордонного українця, можуть зараховуватись на навчання за державним замовленням у межах установлених квот для іноземців за співбесідою з предметів, передбачених додатком 4 Правил прийому.
8. Іноземці та особи без громадянства, які постійно проживають в Україні, особи, яким надано статус біженця в Україні, та особи, які потребують додаткового або тимчасового захисту і вступають до закладів вищої освіти за правилами, передбаченими цими Правилами прийому для громадян України, можуть брати участь у конкурсному відборі на місця державного замовлення в межах встановлених Кабінетом Міністрів України квот на основі спеціального конкурсного бала, який розраховується як відношення конкурсного бала вступника, визначеного відповідно до пункту восьмого розділу VII цих Правил прийому, до мінімального конкурсного бала надання рекомендацій на місця державного замовлення за загальним конкурсом на цю конкурсну пропозицію в попередньому році (за відсутності такого бала використовується аналогічний показник за іншою, максимально спорідненою, конкурсною пропозицією в межах НПУ імені М. П. Драгоманова, у разі неможливості - іншого закладу вищої освіти за рішенням Приймальної комісії).
9. Строки прийому заяв і документів, проведення вступних випробувань, творчих конкурсів, співбесід та оприлюднення наказу про зарахування для усіх категорій іноземців та осіб без громадянства для здобуття ступеня вищої освіти проходять в наступні терміни:
Етапи вступної кампанії Денна заочна (дистанційна)
та вечірня форми навчання
Початок прийому заяв та документів 17 червня
Закінчення прийому заяв та документів 25 жовтня
(до 18.00 години)
Проведення вступних випробувань
та співбесід 18 червня по 30 жовтня
Оприлюднення рейтингового не пізніше наступного дня проведення
списку вступників останнього вступного випробування (співбесіди)
Оприлюднення наказу не пізніше трьох днів після
про зарахування оприлюднення рейтингового списку,
але не пізніше 01 листопада
10. Іноземці та особи без громадянства подають до Приймальної (відбіркової) комісії такі документи:
заяву-анкету;
оригінал та копію документа про попередню освіту (з легалізацією та апостилем), нотаріально завіреним перекладом на українську мову;
оригінал та копію документа (додатка до документа про освіту), в якому міститься інформація про його успішність з навчальних дисциплін (з легалізацією та апостилем), нотаріально завіреним перекладом на українську мову;
медичний сертифікат про стан здоров’я, засвідчений офіційним органом охорони здоров’я, з якої прибув іноземець, і виданий не пізніше ніж за два місяці до від’їзду на навчання в Україну;
копію та переклад паспорту нотаріально завірений на українську мову (або копію документа, що посвідчує особу без громадянства) ;
дійсний поліс медичного страхування (крім іноземців,які прибули з країн, з якими укладено угоди про безоплатне надання екстреної медичної допомоги);
6 фотокарток розміром 3 х 4; копію посвідчення закордонного українця (за наявності);
зворотній квиток з відкритою датою повернення на батьківщину терміном до одного року (або договір добровільного страхування відповідальності за відшкодування витрат, пов’язаних з виконанням рішення про видворення за межі України).
11. Конкурсний відбір іноземців на навчання на 1 курс бакалаврського рівня вищої освіти проводиться за результатами вступних випробувань, що оцінюються за шкалою від 100 до 200 балів, з визначених предметів у додатку 4, окрім предмету з української мови, і мови навчання (українська або російська) та на підставі академічних прав на продовження навчання, що надаються документом про здобутий рівень освіти в країні його походження, і врахування середнього балу успішності, що дає право на продовження навчання на наступному рівні вищої освіти відповідно до законодавства країни, що видала документ про здобутий рівень освіти.
Конкурсний бал розраховується за такою формулою:
Конкурсний бал (КБ) = П1 + П2 +П3 + А,
де П1 - оцінка мови навчання в НПУ імені М. П. Драгоманова (українська або російська);
П2, П3 - оцінки з вступних випробувань конкурсних предметів відповідно до додатку 4;
А - середній бал документа про освітній рівень;
Мінімальне значення кількості балів із вступних випробувань, з якими вступник допускається до участі у конкурсі – 100.
12. Для конкурсного відбору іноземців та осіб без громадянства, які здобули освітньо-кваліфікаційний рівень молодшого спеціаліста, для здобуття ступеня (освітньо-кваліфікаційного рівня) бакалавра на другий (третій) курс або на перший курс (зі скороченим терміном навчання) використовується середній бал додатку до диплома освітньо-кваліфікаційного рівня молодшого спеціаліста з округленням до десятих частин бала шляхом додавання до результатів вступного випробування з мови навчання в НПУ імені М. П. Драгоманова та вступного фахового випробування (фахових випробувань) з конкурсних предметів, що оцінюються за шкалою від 100 до 200 балів.
Іноземці та особи без громадянства можуть вступити до НПУ імені М. П. Драгоманова на другий курс для здобуття ступеня бакалавра на основі освітньо-кваліфікаційного рівня молодшого спеціаліста, здобутого за іншою спеціальністю. Рейтинговий бал вступника, в такому випадку, є сумою оцінки середнього балу додатка до диплому молодшого спеціаліста з округленням до десятих частин бала, вступного випробування з мови навчання в НПУ імені М. П. Драгоманова та вступного фахового випробування що оцінюються за шкалою від 100 до 200 балів.
При цьому в залежності від рівня відповідності освітніх програм факультетом (інститутом) можуть встановлюватися додаткові вимоги до такої категорії осіб у частині виконання додаткового індивідуального навчального плану впродовж першого року навчання.
Іноземці та особи без громадянства, що вступають на основі освітньокваліфікаційного рівня молодшого спеціаліста для здобуття ступеня бакалавра на перший курс (зі скороченим терміном навчання) або на другий курс (з нормативним терміном навчання), які набрали на вступному фаховому випробуванні (додатковому вступному випробуванні) менше 100 балів, до участі конкурсному відборі до НПУ імені М. П. Драгоманова не допускаються.
13. Для конкурсного відбору іноземців та осіб без громадянства, які здобули ступінь (освітньо-кваліфікаційний рівень) бакалавра, магістра, освітньокваліфікаційний рівень спеціаліста, для здобуття ступеня бакалавра за іншою спеціальністю (спеціалізацією, напрямом підготовки) у межах вакантних місць ліцензованого обсягу використовується сума середнього балу додатку документа про раніше здобутий ступінь (освітньо-кваліфікаційний рівень), вступного випробування з мови навчання в НПУ імені М. П. Драгоманова та вступного випробування.
При цьому в залежності від рівня відповідності освітніх програм факультетом (інститутом) можуть встановлюватися додаткові вимоги до такої категорії осіб у частині виконання додаткового індивідуального навчального плану впродовж першого року навчання.
Мінімальне значення кількості балів із вступних випробувань, з якими вступник допускається до участі у конкурсі – 100.
14. Для конкурсного відбору іноземців та осіб без громадянства, які не менше одного року здобувають ступінь бакалавра та виконують у повному обсязі навчальний план, для здобуття ступеня бакалавра за іншою спеціальністю на другий курс за іншою формою навчання в межах вакантних місць ліцензованого обсягу використовується сума середнього балу додатку документа про раніше здобутий освітній рівень, вступного випробування з мови навчання в НПУ імені М. П. Драгоманова та вступного випробування.
При цьому в залежності від рівня відповідності освітніх програм факультетом (інститутом) можуть встановлюватися додаткові вимоги до такої категорії осіб у частині виконання додаткового індивідуального навчального плану впродовж першого року навчання.
Мінімальне значення кількості балів із вступних випробувань, з якими вступник допускається до участі у конкурсі – 100.
15. Для конкурсного відбору іноземців та осіб без громадянства, які на основі ступеня бакалавра (ступеня магістра, освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста) вступають на навчання для здобуття ступеня магістра на спеціальності (освітні програми) відповідно до додатку 1 зараховуються:
вступне випробування з мови навчання в НПУ імені М. П. Драгоманова;
вступне фахове випробування;
додаткове вступне випробування (для осіб, що прагнуть здобути ступень магістра на основі ступеня бакалавра, здобутого за іншою спеціальністю).
Вступні випробування оцінюються за стобальною шкалою (від 100 до 200 балів). До суми балів, отриманих під час вступних випробувань додається середній бал (з округленням до десятих) екзаменаційних оцінок з додатка до диплому про здобутий освітньо-кваліфікаційний рівень (ступінь).
Рейтинговий бал іноземців та осіб без громадянства, які на основі ступеня бакалавра (ступеня магістра, освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста) вступають на навчання для здобуття ступеня магістра, є сумою оцінки з вступного випробування з мови навчання в НПУ імені М. П. Драгоманова, оцінки з вступного фахового випробування, середнього балу додатку до диплому про здобуту вищу освіту.
Рейтинговий бал іноземців та осіб без громадянства, які на основі ступеня бакалавра (ступеня магістра, освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста) вступають на навчання для здобуття ступеня магістра, здобутого за іншою спеціальністю (напрямом), є сумою оцінки з вступного випробування з мови навчання в НПУ імені М. П. Драгоманова, середнього балу додатку до диплому про здобуту вищу освіту та середнього арифметичного оцінок з фахового випробування та додаткового вступного випробування.
Іноземці та особи без громадянства, що вступають для здобуття ступеня магістра, які набрали на вступному випробуванні менше 100 балів, до участі конкурсному відборі до НПУ імені М. П. Драгоманова не допускаються.
16. Конкурсне зарахування іноземців та осіб без громадянства до університету здійснюється за окремим конкурсом з кожної спеціальності (освітньої програми) та ступеня на підставі їхнього конкурсного балу (закордонних українців).
Рейтинговий список іноземців та осіб без громадянства впорядковується від більшого до меншого значення конкурсного балу.
17. Особи, які без поважних причин не з’явилися на вступні випробування у визначений розкладом час, особи, знання яких було оцінено балами нижче встановленого цим додатком мінімального рівня, а також особи, які забрали документи після дати закінчення прийому документів, до участі в наступних вступних випробуваннях та у конкурсному відборі не допускаються. Перескладання вступних випробувань не допускається.
18. Апеляції на результати вступних випробувань, що проведені НПУ імені М. П. Драгоманова, розглядає апеляційна комісія НПУ імені М. П. Драгоманова, склад та порядок роботи якої затверджуються наказом ректора.
ВАЖЛИВО!
Для в’їзду в Україну з метою навчання іноземним громадянам необхідна віза типу «Д», що видається на підставі запрошення на навчання від Університету (віза типу «Д» не потрібна громадянам Азербайджану, Білорусі, Вірменії, Грузії, Молдови, Російської федерації, Узбекистану).
НЕОБХІДНИХ ДЛЯ ОТРИМАННЯ ЗАПРОШЕННЯ
- 1. Згода на обробку персональних даних;
- 2. Анкета-заява для отримання запрошення;
- 3. Копію закордонного паспорту (має бути перекладена перша сторінка на українську мову та засвідчена нотаріально);
- 4. Копію документа про попередню освіту (має бути перекладений на українську мову та засвідчений нотаріально);
- 5. Копію додатку до документу про освіту, який містить інформацію про академічну успішність (має бути перекладений на українську та засвідчений нотаріально);
- 6. Якщо запрошення отримується довіреною особою, при собі необхідно мати нотаріально засвідчену довіреність.
Для прискорення процесу отримання запрошення просимо надсилати документи в сканованому вигляді на адресу:Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Всі пропозиції надсилайте на Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Видавництво - структурний підрозділ у складі Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Видавництво об’єднує видавничу і поліграфічну складову у діяльності університету - забезпечує навчально-виховний процес виданням необхідної якості друкованих матеріалів та виконує видавничо-поліграфічні роботи. Головне завдання видавництва – забезпечувати видання інститутам, факультетам, кафедрам та іншим підрозділам університету усіх видів навчально-методичної літератури, інформаційних та організаційно-дидактичних матеріалів.
Видавництво виконує роботи з переважним використанням власного обладнання та штату співробітників.
Видавництво у своїй роботі співпрацює з усіма підрозділами університету, безпосередньо керуючись діючими нормативно-правовими документами, Статутом університету, рішеннями Вченої Ради університету та ректорату, підпорядкована проректору з наукової роботи та міжнародних відносин.
Начальник редакційного відділу
доктор педагогічних наук, професор
Леся Леонідівна Макаренко
З метою підвищення якості навчальної та наукової діяльності, своєчасного забезпечення науковців, педагогів та студентів сучасними фаховими виданнями у березні 1998 року в університеті було створено редакційний відділ.
Основним напрямком діяльності відділу є передвидавнича підготовка та видання наукових, навчальних і методичних напрацювань професорсько-викладацького складу університету, сприяння обміну досвідом, педагогічними методиками, прогресивними навчальними технологіями між педагогічними навчальними закладами.
Гордістю редакційного відділу є збірник “Наукові записки” (серія: педагогічні та історичні науки), започаткований ще у 1939 році, де публікуються результати сучасних теоретичних та експериментальних досліджень в галузі педагогіки та історії; розкриваються педагогічні та соціальні аспекти, які обумовлюють актуалізацію поставлених проблем і сприяють їхньому вирішенню на сучасному етапі розвитку суспільства, подаються рецензії на наукові праці.
Редакційний відділ постійно бере активну участь у різних заходах, що відбуваються в університеті, забезпечуючи інформаційну підтримку проведення семінарів, “круглих столів”, конференцій – як всеукраїнських, так і міжнародних. Співробітниками редакційного відділу розробляються буклети і пам'ятки випускнику, подяки батькам, обкладинки тощо, які за художнім оформленням, дизайном і поліграфічним виконанням відповідають найсучаснішим вимогам.
Редакційним відділом забезпечується повний цикл передвидавничих процесів – від опрацювання авторського оригіналу (рукопису) до “виходу в світ” готового видання.
Scientia juris dignissima est. –
Знання права заслуговує найвищої шани
Юридичний відділ створено у складі Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова наказом ректора від 02 вересня 2004 року № 408 з метою модернізації та якісного вдосконалення виконання Національним педагогічним університетом імені М.П.Драгоманова своїх статутних завдань, належного кваліфікованого юридичного супроводу навчально-виховної, наукової, господарської та інших видів діяльності університету, приведення договірної та нормативної бази університету у точну відповідність з вимогами чинного законодавства, інтеграції у новітнє освітнє правове поле, а також для підвищення рівня правової освіти і правової культури працівників та студентів університету.
Юридичний відділ відповідно до покладених на нього завдань:
- здійснює захист прав та інтересів університету в суді;
- займається претензійною діяльністю;
- готує пропозиції та необхідні документи стосовно вдосконалення діяльності університету;
- здійснює контроль за дотриманням чинного законодавства структурними підрозділами університету;
- консультує керівництво та структурні підрозділи університету з питань застосування чинного законодавства;
- перевіряє відповідність чинному законодавству проектів наказів та інших нормативно-правових актів, що подаються на підпис ректору, візує їх за наявності віз керівників відповідних структурних підрозділів університету;
- готує проекти внутрішніх та вихідних листів, доповідних записок, інших документів інформаційного, довідкового або аналітичного характеру з питань, що стосуються діяльності відділу, які підписує ректор;
- забезпечує за дорученням ректора університету представництво інтересів та ведення справ університету в усіх органах державної влади, органах місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян тощо;
- організовує облік і зберігання текстів укладених університетом договорів та угод;
- проводить інформаційно-довідкову роботу із законодавства, оперативно доводить до структурних підрозділів університету інформацію про зміни в нормативних актах і нові акти, веде його моніторинг;
- вживає заходів щодо впровадження прогресивних форм і методів діяльності Відділу;
- виконує інші функції, що належать до його компетенції.
Юридичний відділ університету функціонує у складі:
- начальника юридичного відділу;
- юрисконсульт І категорії;
- юрисконсульт.
Очолює юридичний відділ кандидат юридичних наук Сабадош Тетяна Іванівна.
На посадах юрисконсульта І категорії та юрисконсульта працюють Макаренко Роман Вікторович та Вишнівський Вадим Вікторович.
Режим роботи відділу:
Понеділок-четвер з 900 до 1745
П'ятниця з 900 до 1645
Обідня перерва з 1300 до 1400
Години прийому співробітників та студентів університету:
Середа з 1400 до 1745
П'ятниця з 900 до 1300
"Затверджую"
Ректор університету, академік АПН,
доктор філософських наук, професор
В.П.Андрущенко ________________
ПРОГРАМА
Ради ветеранів НПУ імені М.П.Драгоманова та виховного відділу
університету відзначення 65 річниці Перемоги у Великій Вітчизняній війні 1941-1945
№ п/п |
Зміст та форми, місце проведення |
Дата проведення |
Організатори та відповідальні за проведення |
|
Ознайомлення студентів із Законом України "Про увічнення Перемоги у Великій Вітчизняній війні 1941-1945 років"
Екскурсії студентів-першокурсників до музею НПУ імені М.П.Драгоманова, Національного музею Великої Вітчизняної війни (за графіком музею) |
15 березня – 1 травня 2010 р. |
Виховний відділ Маленовський Ю.Л. Заступники директорів інститутів з виховної роботи Студентський профком Цибін С.Г. Музей університету Мозко С.М. |
|
Круглі столи, конференції, зустрічі з воїнами Великої Вітчизняної війни на тему "Всесвітньо-історичне значення Перемоги у Великій Вітчизняній війні 1941-1945 р." Інститути гуманітарного корпусу
Інститут центрального корпусу
Інститути, розташовані на вул. Освіта Інститут гуманітарно-технічної освіти |
Березень – квітень 2010 р.
до 23.04.2010 р.
до 9.04.2010 р.
до 16.04.2010 р.
до 30.04.2010 р. |
Рад ветеранів Виховний відділ
Поляков О.В., Безродний Є.Ф., Кот М.З., Дрижаков В.А. Чорний І.Б., Половина І.П. Вєтров І.Г., Безродний Є.Ф., Коваленко Д.Ю. Тригуб І.Г., Касперський А.В. |
|
Провести огляд-конкурс на першість інститутів університету з патріотичного виховання студентів на присудження стипендії Ф.І.Жарчинського |
до 1.04.2010 р. |
Конкурсна комісія Маленовський Ю.Л. Рябухін М.А. Поляков О.В., Чорний І.Б. |
|
Провести конкурс на кращу пісню періоду Великої вітчизняної війни |
до 25.04.2010 р. |
Болгарський А.Г. |
|
Оформити виставку художньо-патріотичної літератури, присвяченої Великій Вітчизняній війні викладачів-фронтовиків нашого вузу в читальному залі |
до 01.04.2010 р. |
Директор бібліотека Савенкова Л.В. Бондаренко П.Т. |
|
З нагоди 65-річчя Перемоги видати газету "Педагогічні кадри" на тему "героїчні подвиги фронтовиків-викладачів університету" |
до 05.05.2010 р. |
Редактор газети "Педкадри" Гончаренко О.В. |
|
Науково-практична конференція "65 років Перемоги" |
04.05.2010 р. |
Оргкомітет Ректорат, Рада ветеранів, профком |
|
Урочисті збори колективу університету |
07.05.2010 р. |
Виховний відділ, Рада ветеранів |
|
Екскурсії на Лютіжський, Букринський Плацдарми |
Протягом квітня |
Молодіжний центр, Виховний відділ, Рада ветеранів |
Голова Ради ветеранів доц., почесний професор М.А.Рябухін
Заступник проректора
з виховної роботи доц. Ю.Л. Маленовський
Шановні драгоманівці! Хто не всиг з якихось причин до 15 травня подати документи на ІV щорічний конкурс "Кращий студент-науковець", ще має таку можливість. Термін подачі пакетів документів продовжено до 26 травня.
Із регламентом конкурсу Ви можете ознайомитися у відповідному розділі на офіційному сайті «Студентського наукового товариства імені Григорія Волинки»: http://snt.npu.edu.ua
Для подачі анкети та супровідних матеріалів звертайтесь до голови СНТ Вашого факультету. Нагадуємо, відповідно до дійсного положення про проведення конкурсу, переможці минулого року не можуть брати участь цьогоріч.
СНТ імені Григорія Волинки
Критерії оцінки проведення міського огляду-конкурсу на кращий студентський гуртожиток
Положення про огляд-конкурс на кращий гуртожиток НПУ імені М.П. Драгоманова
Положення про порядок поселення та проживання в гуртожитках студмістечка НПУ імені М.П.Драгоманова
Положення про студентський гуртожиток НПУ імені М.П.Драгоманова
Положення про надбавки до стипендії та іменні стипендії студентам НПУ імені М.П Драгоманова
Положення Про стипендіальні комісії НПУ імені М.П.ДРАГОМАНОВА
Про відділ
Про відділ
Начальник редакційного відділу
доктор педагогічних наук, професор
Леся Леонідівна Макаренко
З метою підвищення якості навчальної та наукової діяльності, своєчасного забезпечення науковців, педагогів та студентів сучасними фаховими виданнями у березні 1998 року в університеті було створено редакційний відділ.
Основним напрямком діяльності відділу є передвидавнича підготовка та видання наукових, навчальних і методичних напрацювань професорсько-викладацького складу університету, сприяння обміну досвідом, педагогічними методиками, прогресивними навчальними технологіями між педагогічними навчальними закладами.
Гордістю редакційного відділу є збірник “Наукові записки” (серія: педагогічні та історичні науки), започаткований ще у 1939 році, де публікуються результати сучасних теоретичних та експериментальних досліджень в галузі педагогіки та історії; розкриваються педагогічні та соціальні аспекти, які обумовлюють актуалізацію поставлених проблем і сприяють їхньому вирішенню на сучасному етапі розвитку суспільства, подаються рецензії на наукові праці.
Редакційний відділ постійно бере активну участь у різних заходах, що відбуваються в університеті, забезпечуючи інформаційну підтримку проведення семінарів, “круглих столів”, конференцій – як всеукраїнських, так і міжнародних. Співробітниками редакційного відділу розробляються буклети і пам'ятки випускнику, подяки батькам, обкладинки тощо, які за художнім оформленням, дизайном і поліграфічним виконанням відповідають найсучаснішим вимогам.
Редакційним відділом забезпечується повний цикл передвидавничих процесів – від опрацювання авторського оригіналу (рукопису) до “виходу в світ” готового видання.
НПУ імені М. П. Драгоманова повідомляє, що з 01 січня 2016 року змінено банківські реквізити для оплати за навчання студентів контрактної форми навчання:
Реквізити для оплати:
Отримувач платежу: НПУ ім. М. П. Драгоманова
Назва установи банку: ДКСУ
Рахунок отримувача: 31252276113601
Код отримувача: 02125295
Код банку: 820172
Вид платежу: за навчання НПУ ім. М.П. Драгоманова,
прізвище, ім’я, по батькові студента
КОД платежу 25010100
НПУ імені М. П. Драгоманова повідомляє, що з 01 січня 2016 року змінено банківські реквізити для оплати за гуртожиток.
Реквізити для оплати:
Отримувач платежу: НПУ ім.М.П.Драгоманова
Назва установи банку: ДКСУ
Рахунок отримувача: 31259276213601
Код отримувача: 02125295
Код банку: 820172
Вид платежу: за проживання в гуртожитку,
№ гуртожитку, ПІБ студента,
КОД платежу 25010200
Наказ про затвердження цін на проживання у гуртожитках НПУ імені М.П. Драгоманова
Отримувач платежу: НПУ імені М.П.Драгоманова
Назва установи банку: ДКСУ
Рахунок отримувача: 35228276013601
Код отримувача: 02125295
Код банку: 820172
У призначенні платежу обов’язково писати
«Відшкодування комунальних послуг за який місяць і від кого».
Отримувач платежу: НПУ імені М.П.Драгоманова
Назва установи банку: ДКСУ, м. Київ
Рахунок отримувача: 31256276313601
Код отримувача: 02125295
Код банку: 820172
вчений секретар університету
тел. 239-72-31
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
БОДНАР Ксенія Анатоліївна
завідувач відділу аспірантури
тел. 239-30-69
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
У профкомі працює 3 комісії:
- з питань організаційно-масової та інформаційної роботи (голова Ставицька С. О.)
Склад та план роботи на 2015-2016 н.р.
- з питань захисту трудових, соціально-економічних прав та інтересів членів профспілки, охорони праці, питань гендерної рівності прав жінок і чоловіків (голова Єфименко В.В.)
Махно Наталія Олександрівна | Голова профбюро фізико-математичного інституту | студентка 3 МФІ групи | |
Кіт Михайло Олегович |
Голова профбюро інституту природничо-географічної освіти та екології | студент 46 ГП групи | |
Хворостянко Наталія Анатоліївна | Голова профбюро інституту соціології, психології та соціальних комунікацій | студентка 32 ПС групи | |
Генсьорська Марія Миронівна | Голова профбюро інституту інформатики | студентка 41 ІМ групи | |
Місюня Анна Володимирівна | Голова профбюро інституту корекційної педагогіки та психології |
студентка 5МЛ групи |
|
Нащоцька Зоряна Ярославівна | Голова профбюро інституту української філології та літературної творчості імені Андрія Малишка |
студентка 406 УР групи |
|
Сміщук Владислава Євгенівна | Голова профбюро інституту педагогіки та психології |
студентка 32 ППР групи |
|
Андрушків Артем Романович | Голова профбюро інституту політології та права |
студент 31 П групи |
|
Лебединський Дмитро Олександрович | Голова профбюро інституту філософської освіти та науки |
студент 22Ф групи |
|
Назар Юрій Михайлович | Голова профбюро інституту мистецтв |
студент 11 МХК групи |
|
Сущих Дар’я Ігорівна | Голова профбюро інституту іноземної філології |
студентка 22 РА групи |
|
Захарченко Вікторія Віталіївна | Голова профбюро інституту соціальної роботи та управління |
студентка 44 СРПЗ групи |
|
Бублей Юрій Анатолійович | Голова профбюро інституту фізичного виховання та спорту |
студент 21 ФВ групи |
|
Кух Сергій Петрович | Голова профбюро інституту історичної освіти |
студент 42 ІЕ групи |
|
Шинкарюк Тарас Олегович | Голова профбюро інституту перепідготовки та підвищення кваліфікації |
студент 31 ДІД групи |
|
Євченко Юлія Миколаївна | Голова профбюро інституту управління та економіки освіти |
студентка 33 МО групи |
|
Ліценко Марія Вікторівна | Голова профбюро інституту розвитку дитини |
студентка 104 ДПР групи |
|
Степаненко Олексій Володимирович | Голова профбюро інституту інженерно педагогічної освіти |
студент 21 ТО групи |
Горбачук Іван Тихонович | |||
Посада:
|
Голова профспілкової організації, завідувач кафедри методології та методики навчання фізико-математичних дисциплін у вищій школі | ||
Вчене звання:
|
Професор | ||
Вчений ступінь:
|
Кандидат фізико-математичних наук | ||
Рік народження:
|
1933 р. | ||
Почесне звання:
|
|||
Контакти
|
(044) 239-30-41 |
Горбачук Іван Тихонович | |||
Посада:
|
Голова профспілкової організації, завідувач кафедри методології та методики навчання фізико-математичних дисциплін у вищій школі | ||
Вчене звання:
|
Професор | ||
Вчений ступінь:
|
Кандидат фізико-математичних наук | ||
Рік народження:
|
1933 р. | ||
Почесне звання:
|
|||
Контакти
|
(044) 239-30-41 |
|
Водяник Тетяна Сергіївна |
Голова студентської ради гуртожитку №2 |
студент 304 ДПР групи |
|
Корінчук Анастасія Станіславівна |
Голова студентської ради гуртожитку №3 |
студентка 52 ФІА групи |
|
Дутік Сергій Григорович |
Голова студентської ради гуртожитку №4 |
студент 41 ІС групи |
|
Сиволожська Тетяна Миколаївна |
Голова студентської ради гуртожитку №5 |
студентка 4 ПС групи |
|
Ковмір Наталія Олександрівна |
Голова студентської ради гуртожитку №6 |
студентка 52 ФІА групи |
|
Костючик Сергій Володимирович |
Голова студентської ради гуртожитку№7 |
студент 39 Т групи |
|
Стельмах Олена Володимирівна |
Голова студентської ради гуртожитку №8 |
студентка 55 СРПЗ групи |
Запрошуємо навчатися в аспірантурі і докторантурі НПУ імені Михайла Драгоманова за спеціальностями:
|
Посада:
|
помічник ректора |
|
|
|||
Контакти:
|
|||
телефон/факс
|
(044) 235-84-67 |
||
e-mail
|
|||
Бунгеа Лілія Сергіївна, начальник відділу
Liliia Bunhea, Head of International Students Office
tel.:(+38 044) 235-09-38
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Сектор з питань реєстрації та обліку іноземних студентів.
Sector of registration for international students.
tel: (+38 044) 235-95-30
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Губар Тетяна Валерївна
Tetiana Hubar
Зайцева Олена Олександрівна
Olena Zaitseva
Сектор з питань нострифікації, легалізації та видачі документів про освіту.
Sector of nostrification, legalization and issuing for documents of education.
tel: (+38 044) 239-30-86
e-mail:Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Образцова Марина Володимирівна
Maryna Obraztsova
Грабар Катерина Вікторівна
Kateryna Hrabar
Голова ППОС | Цибін Станіслав Григорович |
Заступник голови ППОС |
Левицький Лев Олегович |
Організаційно-масова комісія | Махно Наташа |
Євченко Юлія | |
Шинкарюк Тарас | |
Крамарчук Юлія | |
Навчально-виробнича комісія | Нащоцька Зоряна |
Місюня Анна | |
Сміщук Влада | |
Житлово-побутова комісія | Ковмір Наталія |
Костючик Сергій | |
Сиволожська Тетяна | |
Стельмах Олена | |
Дутік Сергій | |
Водяник Тетяна | |
Корінчук Анастасія | |
Спортивно-оздоровча комісія | Бублей Юрій |
Костючик Сергій | |
Андрушків Артем | |
Кух Сергій | |
Культурно-масова комісія |
Лебединський Дмитро |
Сущих Дар’я | |
Назар Юрій | |
Комісія соціально-правового захисту | Захарченко Вікторія |
Кіт Михайло | |
Хворостянко Наталія | |
Інформаційна комісія | Генсьорський Володимир |
Корінчук Анастасія | |
Лебединський Дмитро | |
Кух Сергій | |
ФК "Динамо" НПУ Драгоманова |
Левченко Микита |
Ревізійна комісія | Мельник Владислав |
Крамарчук Юлія | |
Генсьорський Володимир | |
Мандатна комісія | Євченко Юлія |
Степаненко Олексій | |
Махно Наталія |
Студентське наукове товариство імені Григорія Волинки НПУ імені М.П. Драгоманова
Завідувач відділу - ЗАХАРЧЕНКО Вікторія Миколаївна
тел. 239-30-57
Методист денної форми навчання - КРАВЧЕНКО Ганна Вікторівна
тел. 239-30-57
Методист заочної форми навчання - ЖЕРДЄВА Вікторія Роландівна
тел.239-30-59
Основними напрямками роботи відділу є:
- Формування електронного замовлення для виготовлення та видачі документів про вищу освіту;
- Формування електронного замовлення та видача студентських квитків;
- Підготовка електронного замовлення для виготовлення дублікатів документів про освіту та студентських квитків;
- Передача електронного замовлення для виготовлення студентських квитків та документів про вищу освіту до ДП «Інфоресурс»;
- Замовлення та видача бланків додатку до диплому про вищу освіту та залікової книжки;
- Реєстрація та контроль оплати за виготовленням документів про освіту та студентських квитків;
- Формування бази даних контингенту студентів Університету;
- Підготовка статистичних звітів та форм (форма 2-3-НК, «До аналізу діяльності вищого навчального закладу», «Показники діяльності за переліком тематичних напрямів», Інформаційна картка університету, результати видачі документів про освіту, результати видачі студентських квитків);
- Підготовка статистичних звітів про рух контингенту студентів;
- Підготовка проектів перевідних наказів (заочна форма навчання);
- Підготовка проектів наказів про допуск до державних екзаменів (заочна форма навчання);
- Внесенння відомостей про зміну контингенту студентів в Єдину державну електронну базу освіти (накази відрахування, поновлення, переведення, випуск студентів з ВНЗ та ін.);
- Внесення номерів студентських квитків до Єдиної державної електронної бази освіти;
- Зв’язок із студентськими громадськими організаціями.
Інформацію щодо наявності студентського квитка можна перевірити на сайті http://inforesurs.gov.ua/
Унікальна можливість провести травневі свята в ЗАКАРПАТТІ (с.Солочин) всього за 449 грн!
Виїзд з Києва 30 квітня - прибуття 4 травня.
У вартість путівки входить:
- проживання;
- дворазове харчування;
- різноманітні екскурсійні тури.
Ціна для студентів НПУ імені М.П. Драгоманова становить 449 гривень (не включаючи вартість квитків на потяг)!
Маленовський Юрій Леонідович
(заступник першого проректора з виховної роботи)
Ігнатовська Наталія Олександрівна
(завідувач відділу виховної роботи)
Сісецька Ольга Анатоліївна
(заступник завідувача відділу виховної роботи)
Єрмолаєва Євгенія Сергіївна
(спеціаліст відділу виховної роботи)
Рябчун Антоніна Антонівна
(спеціаліст відділу виховної роботи)
|
Посада:
|
прес-cекретар |
|
|
|||
Контакти:
телефон |
(044) 235-90-18 | ||
e-mail
|
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. | ||
|
|||
Науково-дослідні центри | ПІБ керівника | Телефон, е-mail |
Науково-методичний центр сучасних засобів навчання Фізико-математичного інституту | кандидат педагогічних наук Олефіренко Тарас Олексійович |
(044)235-09-34 Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. |
Міжвідомчий науково-дослідний центр теоретичної та прикладної нанофізики | доктор фіз.-мат. наук проф. Покутній Сергій Іванович | (044)239-30-71 etfa_09@uкr.net |
Відділ фрактального аналізу подвійного підпорядкування (Інститут математики НАН України, НПУ імені М.П.Драгоманова) | Працьовитий М.В., доктор фіз.-мат. наук, проф. | (044) 235-27-93 Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. |
Центр по роботі з персоналом – структурний підрозділ НПУ імені М. П. Драгоманова
До складу центру входять:
- відділ кадрів;
- військово-мобілізаційний відділ;
- архів університету
У своїй діяльності центр керується Конституцією України, чинним законодавством про працю, Законами України «Про освіту», «Про вищу освіту», наказами Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, Законом України «Про оборону України», «Про загальний військовий обов’язок і службу», Інструкцією по військовому обліку військовозобов’язаних і призовників, Інструкцією по бронюванню військовозобов’язаних на період мобілізації і у воєнний час, Постановами Верховної Ради України, указами і розпорядженнями Президента України, декретами, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, правилами, інструкціями і рекомендаціями Головного архівного управління при Кабінеті Міністрів України, Київської міської державної адміністрації, Державного архіву м. Києва, Статутом НПУ імені М.П.Драгоманова, наказами і розпорядженнями ректора університету і Положенням про центр по роботі з персоналом
22 квітня 2015 року в студентському дворику центрального корпусу з 9.00 години працюватиме БЛАГОДІЙНА ЯРМАРКА - "ДРАГОМАНІВСЬКА РОДИНА"!
Мета ярмарки: збір коштів на лікування випускниці Інституту філософської освіти і науки Ломачинської Олени.
Запрошуємо вас долучитися до заходу та зробити свій внесок в спільну справу.
Принесіть на ярмарку домашню випічку, солодощі, смачні десерти, художню літературу, hand maide тощо.
За детальною інформацією звертайтеся до голови профбюро свого інституту та студентського профкому.
У Національному Педагогічному Університеті ім. М.П. Драгоманова з метою представництва та захисту прав та інтересів студентів створена і діє первинна профспілкова організація студентів НПУ ім. М.П. Драгоманова, яка входить до Профспілки працівників освіти і науки України.
Міністерство соціальної політики України розглянуло лист Київської міської організації Профспілки працівників освіти і науки України щодо індексації стипендій.
У листі повідомлено, що п. 5 Порядку проведення індексації грошових доходів населення, затвердженого постановою Кабміну від 17.07.2003 № 1078 (із змінами), визначено, що базовим місяцем при обчисленні індексу споживчих цін для проведення індексації стипендії вважається місяць, в якому відбувається підвищення розміру стипендій.
З текстом листа можна ознайомитися тут: Schodo-ndeksacyi-stipendy.pdf