Дітей з порушеннями психофізичного та розумового розвитку в Україні сьогодні більше 700 тисяч, з яких лише 40 тисяч навчаються у загальноосвітніх навчальних закладах, більшість із них на індивідуальній формі навчання. Знаючи таку проблему наш університет, як лідер педагогічної освіти, не може залишатися осторонь. Колектив факультету корекційної педагогіки та психології рішення у цій справі вбачає у реформуванні інклюзивного освітнього середовища в Україні та перетворення сучасних шкіл на інклюзивні.
Інклюзивні заклади освіти адаптують навчальні програми та плани, освітнє середовище, методи та форми навчання, використовуючи наявні в громаді ресурси, залучаючи фахівців для надання спеціальних послуг відповідно до потреб кожної дитини за індивідуальним планом освіти та розвитку, забезпечують сприятливий клімат в освітньому середовищі. Основою навчально-виховного процесу в інклюзивному навчальному закладі є, насамперед, корекційно-розвивальна робота. Важливим аспектом у цьому залишається і підготовка вчителя до роботи у такому закладі.
У кінці березня 2017 року Голова «Благодійного Фонду Порошенка» Марина Порошенко зустрілася з делегацією НПУ імені М. П. Драгоманова на чолі з ректором університету, професором Віктором Андрущенком, а також деканом факультету корекційної педагогіки та психології Віктором Синьовим та його заступником Марією Шеремет.
Обговоривши особливості впровадження власних ідей для покращення умов навчання й активного суспільного життя для дітей з інвалідністю шляхом комплексної підтримки та підвищення рівня компетентності педагогів, які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами, а також взаємне сприяння впровадженню інклюзивної освіти в навчальних закладах базової середньої освіти в Україні, вони підписали Меморандум про партнерство та співпрацю з Всеукраїнською благодійною організацією «Благодійний Фонд Порошенка».
Прес-служба університету