Координатор проекту INOVEST від університету вирушила до міста Стокгольм (Швеція), де мало відбутися обговорення методичних розробок для тренінгових курсів відповідно до завдань проекту INOVEST.
НПУ імені М.П. Драгоманова презентував навчальний посібник для студентів університетів, слухачів інститутів підвищення кваліфікації вчителів та менеджерів освіти «Педагогічні інновації в педагогічній освіті у вищому навчальному закладі» (автори: Дікова-Фаворська Олена Михайлівна (д. соціол. наук, професор.), Павлова Дарина Михайлівна (к. соціол. наук, доцент).
На базі Університету імені М.П.Драгоманова відбувся моніторинг офісу TEMPUS в Україні щодо виконання завдань проекту, в якому взяли участь представники проектних команд від українських університетів-партнерів та інституту підвищення кваліфікації вчителів (м. Одеса).
В роботі моніторингу взяв участь науковий консультант проекту ІNOVEST, д. екон. наук, професор Сіміон Кайсин (Молдова).
Делегації з України, Молдови та Білорусі згідно з дорожньою картою проекту INOVEST, були запрошені до відомого іспанського університету міста Аліканте.
Учасники зустрічі затвердили план підготовки навчальних посібників для забезпечення тренінгових курсів проектуINOVEST. Були створені міжнародні команди для розробки методичних матеріалів щодо навчання трьох цільових груп проекту INOVEST: вчителів, директорів шкіл та промоутерів.
14–15 травня 2013 відбулася XV Міжнародна науково-практична конференція «Молодь в умовах нової соціальної перспективи».
Співорганізаторами заходу виступили Молодіжне об'єднання «Євроклуб» спільно з Інститутом соціології, психології та соціальних комунікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова.
На пленарних та секційних засіданнях були розглянуті питання самоактуалізації молоді, формування молодіжної культури, цінностей і норм, в тому числі здорового способу життя, а також сучасні тенденції розвитку інформаційного суспільства. Окремі напрямки роботи конференції були присвячені обговоренню формування сучасного світогляду в питаннях гендерної рівності; етнонаціональних вимірювань молодіжної проблематики, інтеграційних європейських процесів
У період з 5 по 20 квітня 2013 була проведена серія фокусованих групових інтерв'ю з метою вивчення питання організації інклюзивної освіти в загальноосвітніх навчальних закладах.
Всього було опитано 41 особа. Модераторами виступали: д. соціол. наук, професор Дікова-Фаворська Олена Михайлівна та к. соціол. наук, доцент Павлова Дарина Михайлівна.
Цільові групи дослідження: директора ЗОНЗ; керівники районних та міських департаментів освіти; вчителі, які працюють в класах інтегрованого типу; батьки дітей, які навчаються в інтегрованих класах.