На базі Інституту соціології, психології та соціальних комунікацій (директор В.Б.Євтух, доктор іст. наук, професор) пройшов Інформаційний день проекту INOVEST.
Були презентовані нові навчальні спецкурси для магістрів, які розроблені в рамках реалізації проекту INOVEST.
Кишинів (Молдова)
Семінар, на який були запрошені розробники та автори навчальних посібників, щодо забезпечення дистанційного навчання цільових груп проекту, був надзвичайно насичений та цікавий. Проектні команди робили презентації своїх робіт, які викликали змістовні дискусії. Від нашого університету свої напрацювання представляли Олена Дікова-Фаворська (доктор соц. наук, професор), Сергій Яшанов (доктор педагогічних наук, професор), Володимир Ісаєнко (доктор біологічних наук, професор).
Інформаційний день міжнародного проекту «Східне партнерство у сфері педагогічних інновацій в інклюзивній освіті» (INOVEST) на базі Одеського обласного інституту удосконалення вчителів (м. Одеса).
В заході взяли участь директори пілотних шкіл, які залучені до дистанційного навчання згідно цілей проекту. Вони будуть опановувати педагогічні інновації в інклюзивній освіті. Навчання відбуватиметься за технологією серії вебінарів, що дозволить одночасно охопити слухачів з України, Молдови та Білорусі.
Від НПУ імені М.П. Драгоманова в заході взяла участь координатор проекту INOVEST Дікова-Фаворська О.М.
Для ознайомлення з досвідом реалізації концепції інклюзивного навчання в школах до Мінська (Білорусь) вирушила група експертів від Університету Драгоманова.
Серед них - Дікова-Фаворська Олена Михайлівна (доктор соціол. наук, професор), координатор проекту INOVEST від НПУ імені М.П. Драгоманова, Яшанов Сергій Микитович (доктор пед. наук, професор), Малежик Петро Михайлович (кандидат фіз.-мат. наук).
2 грудня 2013 був проведений круглий стіл «Інклюзивна освіта: стан та перспективи розвитку в регіоні».
У роботі взяли участь керівники управлінських структур системи освіти обласного, міського та районного рівнів, представники громадських організацій інвалідів, директори приватних шкіл, які реалізують модель інклюзивної освіти, директори спеціалізованого училища-інтернату для дітей-інвалідів та громадські діячі.