Актуальним та соціально значущим завданням сьогодення є профілактика соціального сирітства. На перший план виходить підготовка студентів педагогічних університетів до професійної діяльності. Педагог нової формації, професіонал дошкільної освіти – це духовно розвинена, творча особистість, що має здатність до рефлексії, витривалості. Тим більше кордоцентризм, філософія серця – домінанта та основна риса української ментальності. «Гуманне суспільство можуть створити тільки гуманні люди» – ці слова Василя Сухомлинського актуальні для нашої реальності.
Тому такою важливою і повчальною була участь студентів та колективу кафедри педагогіки і психології дошкільної освіти та дитячої творчості (завідувач кафедри А. Цвєткова) факультету педагогіки і психології (декан В. Бондар) в благодійній акції «Дитинство: крок у майбутнє».
21 травня студенти 2 курсу спеціальності «Дошкільна освіта» та представники кафедри (В. Гальченко, Р. Шулигіна, Є. Мельничук) завітали одразу до двох дитячих будинків: «СОС – Дитяче містечко» (м. Бровари) та «Надія» (с. Мокрець Броварського району). Студенти організували справжнє свято: привезли дітям подарунки, веселі конкурси, захоплюючу театралізовану виставу, а головне – свою любов та увагу. Вихованці Дитячого містечка в обмін на усмішки та цікаві розваги поділилися своїми талантами: Сашко продемонстрував, як вправно катається нa скейті, а Анюта занурила всіх у світ сучасного танцю.
Такими ж дотепними, активними й відкритими виявилися діти в дитячому будинку «Надія». Разом зі студентками малята залюбки грали, розгадували завдання квесту, пригощалися смаколиками та ділилися власними мріями на майбутнє. Віримо, що воно у цих щирих і добрих дітлахів буде світлим та успішним.
Дорогою додому кожен обмірковував побачене, ділився враженнями та пережитими емоціями. Отримавши досвід спілкування з дітьми, починаєш розуміти, що насправді важливо. Тому хочеться звернутися до всіх небайдужих людей: давайте будемо жити в любові та радості й творити добро!
Після такої акції студенти повертаються з іншою свідомістю, починають аналізувати, передбачати, створювати позитивні емоційні педагогічні ситуації та успішно їх виконувати, формується критичне педагогічне мислення, що стає підґрунтям для моральної та психолого-педагогічної підтримки дитини.
Саме через гуманістичне сприйняття, через досвід благодійності збагачується внутрішній світ студентства, формується професійна компетентність, гідність громадянина України, створюється інтелігенція незалежної та вільної держави. Майбутній вихователь стає активним учасником формування інтелектуально-духовного генофонду нації.
Колектив кафедри педагогіки і психології
дошкільної освіти та дитячої творчості