НПУ імені М. П. Драгоманова є провідним в Україні і знаним на Європейських теренах вищим закладом освіти, який готує висококваліфіковані кадри для освітянського простору. Університет розглядає концепцію «Нова школа. Простір освітніх можливостей» як визначальний етап реалізації стратегії підтримки учителя, модернізації його підготовки у відповідності з викликами глобалізованого суспільства та сучасного українського державотворення. Базисом системи професійної підготовки майбутніх вчителів та інших педагогічних працівників завжди були дисципліни психолого-педагогічного циклу.
У зв’язку з цим до ректорату університету надійшла пропозиція від представників кафедр психологічного циклу щодо поглиблення професійно-педагогічної підготовки в контексті теоретичних та практико-технологічних компетенцій. Розпорошеність кафедр психології у межах різних факультетів НПУ імені М. П. Драгоманова не сприяє виробленню загальної теоретико-методологічної, методичної, організаційної та управлінської платформи підготовки психолого-педагогічних кадрів. Вважаємо, що процес навчально-професійної підготовки в університеті потребує переосмислення і певної реорганізації – створення Факультету психології з метою підвищення ефективності процесу оволодіння майбутніми вчителями дисциплінами психологічного циклу.
Крім того, вносилися пропозиції щодо структурної оптимізації мистецької підготовки та підготовки фахівців за провідними спеціальностями фізико-математичного, економічного, управлінського блоку та кібернетичних галузей знань. Деякі співробітники та студенти університету трактують вищезазначені пропозиції як руйнування сталих структур, що не відповідає дійсності.
Для обговорення внесених пропозицій щодо структурної оптимізації діяльності університету 18.01.17 відбулася робоча нарада під головуванням ректора університету академіка Віктора Петровича Андрущенка, за участю проректорів, деканів, завідувачів кафедр Факультету соціально-психологічних наук та управління, до якої долучилися студентські активісти.
За наслідками обговорення було прийнято рішення про подальше вивчення можливих шляхів раціональної оптимізації структури навчальних підрозділів та підготовки робочою групою до березня 2017 року пропозицій для обговорення на Вченій раді університету.
Ректорат