Репозитарій НПУ  

   

Sikorsky Challenge  

   

SCEGES  

plakat

   

Центр діаспори  

logo crd

   

АВ НПУ  

   

Наш логотип  

НПУ

   

Пошук у Google  

   

З 21 листопада 2019 року відомості на сайті не оновлюються. Сайт закритий!

   

ПС-Студент Web 

 

ПС-Кафедра Web

 

Сайт розробника - http://www.politek-soft.kiev.ua/

Завідувач відділу                            - ЗАХАРЧЕНКО Вікторія Миколаївна 

                                                              тел. 239-30-57

 

Методист денної форми навчання   -  КРАВЧЕНКО Ганна Вікторівна

                                                            тел. 239-30-57

 

Методист заочної форми навчання - ЖЕРДЄВА Вікторія Роландівна

                                                              тел.239-30-59

 

Основними напрямками роботи відділу є:

  1. Формування електронного замовлення для виготовлення та видачі документів про вищу освіту;
  2. Формування електронного замовлення та видача студентських квитків;
  3. Підготовка електронного замовлення для виготовлення дублікатів документів про освіту та студентських квитків;
  4. Передача електронного замовлення для виготовлення студентських квитків та документів про вищу освіту до  ДП «Інфоресурс»;
  5. Замовлення та видача бланків додатку до диплому про вищу освіту та залікової книжки;
  6. Реєстрація та контроль оплати за виготовленням документів про освіту та студентських квитків;
  7. Формування бази даних контингенту студентів Університету;
  8. Підготовка статистичних звітів та форм (форма 2-3-НК, «До аналізу діяльності вищого навчального закладу», «Показники діяльності за переліком тематичних напрямів», Інформаційна картка університету, результати видачі документів про освіту, результати видачі студентських квитків);
  9. Підготовка статистичних звітів про рух контингенту студентів;
  10. Підготовка проектів перевідних наказів (заочна форма навчання);
  11. Підготовка проектів наказів про допуск до державних екзаменів (заочна форма навчання);
  12. Внесенння відомостей про зміну контингенту  студентів в Єдину державну електронну базу освіти (накази відрахування, поновлення, переведення, випуск студентів з ВНЗ та ін.);
  13. Внесення номерів студентських квитків до Єдиної державної електронної бази освіти;
  14. Зв’язок із студентськими  громадськими організаціями.

Інформацію щодо наявності студентського квитка можна перевірити на сайті  http://inforesurs.gov.ua/

Завідувач відділу                    -  кандидат історичних наук, доцент 

                                                    КАЗАКЕВИЧ Ольга Михайлівна

 

Заступник завідувача відділу  - ВОЙТЮК Ірина Вікторівна

 

Секретар друкарка                  - КОНОВАЛ Ольга Сергіївна

 

Контакти:

01601, м. Київ, вул. Пирогова, 9, к. 26

тел.  (044) 239-30-27

e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

  Метою роботи відділу є професійна орієнтація молоді, пошук кращого абітурієнта, залучення а навчання до університету обдарованої та професійно зорієнтованої молоді, а також забезпечення випускника першим робочим місцем за отриманою спеціальністю відповідно до вимог сучасного ринку праці та економічної ситуації в державі. Відділ забезпечує координацію роботи структурних підрозділів університету у сфері професійно-кар’єрної орієнтації та працевлаштування.

Напрями роботи відділу:

  • організація й проведення професійно-орієнтаційних заходів для абітурієнтів;
  • виявлення талановитої та обдарованої молоді для її залучення до навчання в НПУ імені М.П. Драгоманова;
  • професійне інформування;
  • забезпечення професійною консультацією, ознайомленням з правилами вибору професії;
  • організація професійної діагностики;
  • удосконалення роботи у сфері працевлаштування випускників;
  • посилення співпраці з роботодавцями, бізнес-структурами;
  • організація стажування студентів;
  • тимчасове працевлаштування;
  • волонтерське працевлаштування;
  • працевлаштування не за спеціальністю у вільний від навчання час;
  • працевлаштування за індивідуальним графіком.

Відділ професійно-кар"єрної орієнтації та працевлаштування інформує

Інформація для студента та випускника

Зразок клопотання

Заява на самостійне працевлаштування

Заява про сприяння

Відомість результатів проведення Ярмарок

Таблиця для звіту до МОН

Інформація про випуск та працевлаштування

Договір

Таблиця МОН виплата підйомних

Заява на гроші

Інформація для відповідального за роботу з випускниками в Інституті

Закон про вищу освіту

Розпоряядження Київської міської державної адміністрації Про підтримку молодих фахівців випускників ВНЗ

Інформація про працевлаштування цільовиків

Інформація про випуск та працевл

Таблиця до звіту для МОН

Наказ одноразова адресна грошова допомога випускникам 2015 року

Положення про працевлаштування випускників НПУ імені М.П. Драгоманова

Нормативно-правові документи

Перелік законів про працевлаштування

Закон України Про забезпечення молоді яка отримала вищу або професійно-технічну освіту

Закон України Про загальнообовёязкове державне соціальне страхування на випадок безробіття

Закон України Про зайнятість населення

Закон України Про сприяння соціальному становленню та розвитку молоді

Кодекс законів про працю України

Постанова КМУ Про надання одноразової адресної грошової допомоги

Постанова КМУ Про підготовку фахівців для роботи в сільській

Наказ МОН України Про запровадження укладання тристоронніх угод вищий навчальний заклад-студент-роботодавець

Наказ Про організацію роботи з персонального розподілу випускників 2015 року

Витяг з розпорядження КМДА № 1697

Дошка оголошень

 Завідувач відділу

кандидат фізико-математичних наук, доцент 

ФІЛОНЕНКО Михайло Миколайович

239-30-78 (внутрішній тел. 078)

 Заступник завідувача відділу

ПЛОХАТНЮК Галина Олександрівна

239-30-78 (внутрішній тел. 078)

Заступник завідувача відділу зі сприяння працевлаштуванню та профорієнтації

ВОЙТЮК Ірина Вікторівна

239-30-27 (внутрішній тел. 027)

Методист вищої категорії

СУБІНА Оксана Олександрівна

239-30-78 (внутрішній тел. 078)

Методист вищої категорії

КАЩЕНКО Тетяна Миколаївна

239-30-78 (внутрішній тел. 078)

Методист вищої категорії

ПИЛИПЧУК Людмила Володимирівна

239-30-78 (внутрішній тел. 078)

Секретар

БАБЧЕНКО Валентина Григорівна

239-30-27 (0-27)

 

Головними завданнями організаційно – методичного відділу є:

1. Навчально-методичне забезпечення фахової підготовки.

2. Організаційне забезпечення діяльності структурних підрозділів університету.

3. Організаційне та методичне забезпечення діяльності відокремлених структурних підрозділів Університету.

4. Організаційне та методичне забезпечення нострифікаційної експертизи іноземних документів про вищу освіту.

5. Сприяння у працевлаштуванні студентам та випускникам.

Завідувач відділу – кандидат фізико-математичних наук, 

доцент ВЕРПАТОВА Наталія Юріївна

(044)-239-30-51

Завідувач практикою студентів       – МУХІНА Галина Іванівна 

(044)-239-30-51

    

Секретар                                         – КОНОНЕНКО Олена Олександрівна

 (044)-239-30-51

  

Основні напрямки діяльності відділу:

1. Координація роботи кафедр, інститутів (факультетів) з планування, організації та методичного забезпечення практичної підготовки фахівців на рівні сучасних вимог.

2. Організація всіх видів навчальних та виробничих практик.

3. Узагальнення та аналіз стану організації практичної підготовки студентів в університеті, розробка напрямків її вдосконалення.

4. Розробка та впровадження методичних рекомендацій для поліпшення організації практичної підготовки студентів, підвищення якості підготовки фахівців в університеті.

Основні завдання відділу:

1. Методично-організаційний супровід практичної підготовки студентів в університеті.

2. Організація планування та розрахунок обсягів навчального навантаження науково-педагогічних працівників університету з керівництва практикою студентів,  контроль за дотриманням встановлених нормативів.

3. Формування графіка проведення практик студентів університету та контроль за його виконанням.

4. Розробка навчальної та облікової документації з проходження практики студентів.

5. Перевірка стану готовності навчально-методичної документації кафедр, інститутів (факультетів) до проведення практик.

6. Розробка методичних рекомендацій щодо структури навчальних та робочих програм практик студентів. Аналіз програм  на предмет відповідності встановленим нормативам.

7. Підготовка проектів наказів з питань організації  практичної підготовки студентів.

8. Налагодження співпраці з базами для проведення практик студентів. Формування реєстру баз практики.

9. Організація і проведення навчально-методичних конференцій та семінарів з питань удосконалення практичної підготовки студентів.

Організація практичної підготовки в університеті здійснюється відповідно до «Порядку організації практик студентів НПУ імені М.П.Драгоманова», затвердженого Вченою радою університету 23 вересня 2010 року.

Відділом практичної підготовки з 2008/2009 н.р. започатковано щорічне видання збірки нормативно-правових документів «Матеріали з організації практичної підготовки в НПУ імені М.П. Драгоманова».

З метою вдосконалення організації та змісту практичної підготовки, оновлення програм практик, впровадження європейських принципів її оцінювання в університеті розроблено та видано «Збірник наскрізних програм практик за спеціальностями університету» – комплекс навчально-методичного забезпечення системи практичної підготовки студентів.

З 2012 року за ініціативи Відділу практичної підготовки в університеті розпочав роботу Науково-методичний семінар з питань вдосконалення практичної підготовки студентів (див. План засідань семінару на 2014/2015 н.р.)

 

Відділ практичної підготовки інформує

ПОРЯДОК ОРГАНІЗАЦІЇ ПРАКТИК СТУДЕНТІВ НПУ (з додатками)

ІНСТРУКЦІЯ З ДІЛОВОДСТВА щодо організації практичної підготовки студентів НПУ

Паспорт бази практик

ПЕРЕЛІК НАПРЯМІВ ТА СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ПІДГОТОВКИ В НПУ

 ПЛАН-ГРАФІК оформлення документації з організації проведення практики студентів

СХЕМА Наскрізної програми практики студентів

СХЕМА Робочої програми практики. Форма № Н-3.04 (б)

ЩОДЕННИК з виробничої педагогічної практики. Форма № Н-7.03 (а)

 

   

 НПУ імені М.П. Драгоманова у соціальних мережах

   

двд

Підготовка до ЗНО  

Distant 2

   

Шукаю роботу  

шукаю роботу

   

Обери сам  

диципліна за вибором

   

Корпоративна пошта  

email

   

Горизонт-2020  

Horizon2020

   

АРПУЄ  

book konst 

Педагогічна Конституція Європи: прийняття та реалізація

   

Рейтинги  

   

Хто на сайті?  

На сайті Один гість та користувачі відсутні

   

Канал новин  

   

Вхід