4 червня 2015 року в рамках семінару Міжнародного проекту «Східне партнерство у сфері педагогічних інновацій в інклюзивній освіті» (ІNOVEST) на базі Одеського обласного інституту удосконалення вчителів було проведено круглий стіл «Використання інноваційних педагогічних технології під час створення інклюзивного середовища» з керівниками опорних (пілотних) загальноосвітніх навчальних закладів Одеської області, які є учасниками Проекту.
Модератором круглого столу була Олена Михайлівна Дікова-Фаворська, доктор соціологічних наук, професор, координатор Міжнародного проекту «Східне партнерство у сфері педагогічних інновацій в інклюзивній освіті» (ІNOVEST) у Національному педагогічному університеті імені М.П. Драгоманова.
У рамках роботи круглого столу було використано аналіз змін у професійній підготовці керівників та вчителів закладів освіти регіону, які мали змогу проходити навчання у рамках Проекту INOVEST у 2013- 2015 роках, та їх готовність до реалізації концепції розвитку інклюзивної освіти.
Під час обговорення були окреслені основні проблеми впровадження інклюзивного навчання та відзначена динаміка позитивних змін у формуванні нової філософії суспільства щодо позитивного ставлення до дітей та осіб з порушеннями психофізичного розвитку та інвалідністю, узагальнено спектр інноваційних педагогічних технологій, що використовуються у навчальному процесі під час створення інклюзивного середовища.
Окрему увагу учасники круглого столу приділили визначенню груп учнів, які потребують особливої педагогічної уваги та дійшли висновку, що необхідно удосконалювати систему підготовки та перепідготовки педагогічних кадрів, які працюють в умовах інклюзивного навчання; залучати батьків дітей з особливими освітніми потребами до участі у навчально-реабілітаційному процесі .
Була акцентована увага на реалізації корекційно-розвивальної складової особистісно-орієнтованого навчального плану в умовах інклюзивного навчання, яка має бути спрямована на вирішення специфічних завдань, зумовлених особливостями психофізичного розвитку учнів шляхом здійснення індивідуального та диференційованого підходу.