Репозитарій НПУ  

   

Sikorsky Challenge  

   

SCEGES  

plakat

   

Центр діаспори  

logo crd

   

АВ НПУ  

   

Наш логотип  

НПУ

   

Пошук у Google  

   

З 21 листопада 2019 року відомості на сайті не оновлюються. Сайт закритий!

   

Про закріплення державного майна за НПУ імені М. П. Драгоманова

ogolosh     НПУ імені М.П. Драгоманова відповідно до Закону України «Про вищу освіту» оголошує конкурс на заміщення посади декана факультету спеціальної та інклюзивної освіти.

   Кваліфікаційні вимоги до кандидата: висування кандидатів на посаду декана факультету здійснюється з числа науково-педагогічних працівників факультету, які можуть мати науковий ступінь та/або вчене (почесне) звання відповідно до профілю факультету, вільно володіють українською мовою та мають стаж науково-педагогічної роботи на факультеті не менше 5 років.

Сайт містить нотатки з історії та сьогодення Наукової бібліотеки НПУ імені М.П. Драгоманова, подає її структуру, відомості про багатий книжковий фонд та наукові бібліографічні видання бібліотеки. Пошук літератури можна здійснити за електронним каталогом, який містить близько 300 тис. бібліографічних записів, та має посилання на повнотекстові документи розміщенні в Інтернет та на сервері університету.

International Cooperation Office

Globalization is the key development tendency of information-based society. As higher education undergoes drastic changes when integrated into global processes, National Pedagogical Dragomanov University created International Cooperation and European Integration Office with its task being development and update of scientific, teaching and innovational activities the institution partakes in internationally.

Please address any of the given contacts below, should you have any quieries about international students and teachers exchange, taking part in international programs, partnership between universities, visas, insurance and accomodations in Ukraine during your stay.

Contacts: tel. +38-044-234-37-55

Fax: +38-044-234-37-60

email: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

For any questions regarding admission of foreign students please contact the Foreign Students Department.

The staff:

Tetiana Matusevych, Head of the Office

Матусевич Тетяна Володимирівна, начальник

 

   f tvm 

 

Glib Lazarenko, specialist

Лазаренко Гліб Сергійович, спеціаліст

 

   f gsl

 

 

Основною тенденцією розвитку сучасного інформаційного суспільства є його глобалізація. В результаті зазначеного процесу посилюється рух до міжнародної інтеграції в цілому, вищої освіти зокрема.
Саме для розвитку освітньої, наукової та інноваційної міжнародної діяльності університету було створено відділ міжнародних зв'язків.

Контакти відділу: тел. 234-37-55, 234-37-60, email: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Новини та актуальну інфо  щодо міжнародних програм, конкурсів, грантів та проектів НПУ імені М.П.Драгоманова шукайте на сторінці ФБ відділу.

 

Stanislav Hr

 

 

Цибін Станіслав Григорович

Голова ППО студентів

 

 

 

 

 

студ парламент

Студентський парламент НПУ імені М.П. Драгоманова

        У Національному педагогічному університеті імені М.П. Драгоманова (далі – Університет) діє студентське самоврядування, яке є невід’ємною частиною громадського самоврядування. Студентське самоврядування – це право і можливість студентів вирішувати питання навчання і побуту, захисту прав та інтересів студентів, а також брати участь в управлінні Університетом. Студентське самоврядування здійснюється на рівні: студентської групи, факультету, гуртожитку, університету. Орган студентського самоврядування має форму Студентського Парламенту.

Голова Студентського парламенту: Лукашенко Катерина.

Перший заступник голови - Петриченко Микола.

Контакти: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. ;

Телеграм канал: https://t.me/ParliamentNPU

Facebook:  https://www.facebook.com/parliamentNPU/

 

До структури студентського парламенту НПУ ім. М.П. Драгоманова входять такі сектори:

Секретар Студентського Парламенту університету - Козакова Наталія;
Голова сектору захисту академічних првв студентів - Стан Мирон;
Голова культурно-масового сектору – Касянчук Вікторія;
Голова спортивного сектору - Воронова Вікторія;
Голова інформаційного сектору - Дем'яненко Дмитро;
Голова сектору зовнішніх зв'язків - Мокроусова Анна.

_____________________________________________________________

Положення про студентське самоврядування в Національному педагогічному університеті імені М. П. Драгоманова

Правила внутрішнього розпорядку в студентських гуртожитках НПУ імені М.П. Драгоманова

(нова редакція)

     Спортивний клуб “Олімп” НПУ імені М.П.Драгоманова є громадською організацією, яка зареєстрована в управлінні Юстиції м. Києва 16 квітня 1998 року. Очолює спортивний клуб “Олімп” голова Олександр Петрович Питомець.
Головним бухгалтером спортивного клубу є Олена Степанівна Опаріна.
     В 2003 році згідно рішенням Вченої ради університету спортив-ний клуб був забезпечений 2,0 штатними одиницями та 0,5 ставки лаборанта, які введені в штатний розпис університету і в даний час розподілені наступним чином:
  1. Інструктор по спорту у гуртожитках - Шалієвський Володимир Іванович 1,0 ставка.
  2. Лаборант спортивного клубу - Ніщета Аза Спиридонівна 0,75 ставки.
  3. Тренер з вільної боротьби - Шевченко Олена Олегівна 0,5 ставки.
  4. Інструктор по туризму- Кліпач Олександр Миколайович 0,25 ставки.
   Найвищим керівним органом спортивного клубу “Олімп” є конференція членів клубу, та постійним керівним органом Правління.

Адреса
М. Київ, вул. Тургенівська, 3/9.


Телефони

Директор: Овсієнко Максим Олександрович
Секретар: Бугаєнко Марія Михайлівна
486-17-10
Заступник директора:
Рябов Володимир Васильович
482-18-44
 
Заступник директора:
Довбня Володимир Петрович 
486-16-40
 
Помічники директора (організатори груп „Здоров’я”):
Одаренко Микола Миколайович
Яценко Володимир Іванович
482-18-44


     Видавництво - структурний підрозділ у складі Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Видавництво об’єднує видавничу і поліграфічну складову у діяльності університету - забезпечує навчально-виховний процес виданням необхідної якості друкованих матеріалів та виконує видавничо-поліграфічні роботи. Головне завдання видавництва – забезпечувати видання інститутам, факультетам, кафедрам та іншим підрозділам університету усіх видів навчально-методичної літератури, інформаційних та організаційно-дидактичних матеріалів.

Видавництво виконує роботи з переважним використанням власного обладнання та штату співробітників.

Видавництво у своїй роботі співпрацює з усіма підрозділами університету, безпосередньо керуючись діючими нормативно-правовими документами, Статутом університету, рішеннями Вченої Ради університету та ректорату, підпорядкована проректору з наукової роботи та міжнародних відносин.

Scientia juris dignissima est. –
Знання права заслуговує найвищої шани

 Юридичний відділ створено у складі Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова наказом ректора від 02 вересня 2004 року № 408 з метою модернізації та якісного вдосконалення виконання Національним педагогічним університетом імені М.П.Драгоманова своїх статутних завдань, належного кваліфікованого юридичного супроводу навчально-виховної, наукової, господарської та інших видів діяльності університету, приведення договірної та нормативної бази університету у точну відповідність з вимогами чинного законодавства, інтеграції у новітнє освітнє правове поле, а також для підвищення рівня правової освіти і правової культури працівників та студентів університету.

Юридичний відділ відповідно до покладених на нього завдань:

- здійснює захист прав та інтересів університету в суді;

- займається претензійною діяльністю;

- готує пропозиції та необхідні документи стосовно вдосконалення діяльності університету;

- здійснює контроль за дотриманням чинного законодавства структурними підрозділами університету;

- консультує керівництво та структурні підрозділи університету з питань застосування чинного законодавства;

- перевіряє відповідність чинному законодавству проектів наказів та інших нормативно-правових актів, що подаються на підпис ректору, візує їх за наявності віз керівників відповідних структурних підрозділів університету;

- готує проекти внутрішніх та вихідних листів, доповідних записок, інших документів інформаційного, довідкового або аналітичного характеру з питань, що стосуються діяльності відділу, які підписує ректор;

- забезпечує за дорученням ректора університету представництво інтересів та ведення справ університету в усіх органах державної влади, органах місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян тощо;

- організовує облік і зберігання текстів укладених університетом договорів та угод;

- проводить інформаційно-довідкову роботу із законодавства, оперативно доводить до структурних підрозділів університету інформацію про зміни в нормативних актах і нові акти, веде його моніторинг;

- вживає заходів щодо впровадження прогресивних форм і методів діяльності Відділу;

- виконує інші функції, що належать до його компетенції.

 Юридичний відділ університету функціонує у складі:

- начальника юридичного відділу;

- юрисконсульт І категорії;

- юрисконсульт.

Очолює юридичний відділ кандидат юридичних наук  Сабадош Тетяна Іванівна.

На посадах юрисконсульта І категорії та юрисконсульта працюють Макаренко Роман Вікторович та Вишнівський Вадим Вікторович.


Режим роботи відділу:
Понеділок-четвер з 900 до 1745

П'ятниця з 900 до 1645
Обідня перерва з 1300 до 1400

Години прийому співробітників та студентів університету:
Середа з 1400 до 1745

П'ятниця з 900 до 1300

 
Посада:
секретар ректора


Контакти:

телефон
(044) 234-11-08
факс
(044) 234-11-08
     

І. Сектор з питань реєстрації та обліку іноземних студентів

1.1. Готує та подає до ГУДМС України в м. Києві документи необхідні для постановки на облік та  продовження перебування в Україні іноземних студентів, та скасування посвідки на тимчасове проживання в Україні після відрахування іноземного студента, зняття з обліку;

1.2. Організовує та контролює реєстрацію іноземного студента в гуртожитку та зняття з реєстрації місця проживання після відрахування.

1.3. Здійснює оформлення запрошень на навчання;

1.4. Доведення до відома іноземних студентів чинних нормативних документів, які регламентують навчання в Україні іноземних громадян.

ІІ. Сектор з питань нострифікації , легалізації та видачі документів про освіту

2.1. Несе відповідальність за замовлення, облік, виписку та видачу бланків дипломів для іноземних студентів-випускників.

2.2. Готує та подає необхідні документи в Міністерство закордонних справ України для здійснення процедури легалізації дипломів випускників університету.

2.3. Готує необхідні документи в Державне підприємство Інформаційно-іміджевий центр при Міністерстві освіти і науки України для здійснення процедури нострифікації документів про освіту іноземних громадян.

2.4. Прийом на навчання іноземних громадян , перевірка документів, які пред’являють іноземні громадяни при вступі і зарахуванні до університету згідно чинного законодавства та Правил прийому на навчання до НПУ імені М. П. Драгоманова, підписання договорів про надання освітніх послуг;

2.5. Формує особові справи іноземних студентів та після відрахування передає в архів університету.

 

 


Маленовський Юрій Леонідович
(заступник першого проректора з виховної роботи)
 


 DSC0368 332 копия Ігнатовська Наталія Олександрівна 
(завідувач відділу виховної роботи)
 


Сісецька Ольга Анатоліївна  
(заступник завідувача відділу виховної роботи)
 


 Єрмолаєва Євгенія Сергіївна 
(спеціаліст відділу виховної роботи)
 ___________________________________________________________________________________
 
Хміль Євгенія Володимирівна
(спеціаліст відділу виховної роботи)

 


Рябчун Антоніна Антонівна
(спеціаліст відділу виховної роботи)
 

"Затверджую"

Ректор університету, академік АПН,

доктор філософських наук, професор

В.П.Андрущенко ________________

 

 

ПРОГРАМА

Ради ветеранів НПУ імені М.П.Драгоманова та виховного відділу

університету відзначення 65 річниці Перемоги у Великій Вітчизняній війні 1941-1945

 


 

 

п/п

Зміст та форми, місце проведення

Дата

проведення

Організатори та відповідальні за проведення

  1.  

Ознайомлення студентів із Законом України "Про увічнення Перемоги у Великій Вітчизняній війні 1941-1945 років"

 

Екскурсії студентів-першокурсників до музею НПУ імені М.П.Драгоманова, Національного музею Великої Вітчизняної війни (за графіком музею)

15 березня –

1 травня 2010 р.

Виховний відділ

Маленовський Ю.Л.

Заступники директорів інститутів з виховної роботи

Студентський профком

Цибін С.Г.

Музей університету

Мозко С.М.

  1.  

Круглі столи, конференції, зустрічі з воїнами Великої Вітчизняної війни на тему "Всесвітньо-історичне значення Перемоги у Великій Вітчизняній війні 1941-1945 р."

Інститути гуманітарного корпусу

 

 

Інститут центрального корпусу

 

Інститути, розташовані на вул. Освіта

Інститут гуманітарно-технічної освіти

Березень – квітень 2010 р.

 

 

 

до 23.04.2010 р.

 

 

до 9.04.2010 р.

 

до 16.04.2010 р.

 

до 30.04.2010 р.

Рад ветеранів

Виховний відділ

 

 

 

Поляков О.В., Безродний Є.Ф., Кот М.З., Дрижаков В.А.

Чорний І.Б., Половина І.П.

Вєтров І.Г., Безродний Є.Ф., Коваленко Д.Ю.

Тригуб І.Г., Касперський А.В.

  1.  

Провести огляд-конкурс на першість інститутів університету з патріотичного виховання студентів на присудження стипендії Ф.І.Жарчинського

до 1.04.2010 р.

Конкурсна комісія

Маленовський Ю.Л.

Рябухін М.А.

Поляков О.В.,

Чорний І.Б.

  1.  

Провести конкурс на кращу пісню періоду Великої вітчизняної війни

до 25.04.2010 р.

Болгарський А.Г.

  1.  

Оформити виставку художньо-патріотичної літератури, присвяченої Великій Вітчизняній війні викладачів-фронтовиків нашого вузу в читальному залі

до 01.04.2010 р.

Директор бібліотека Савенкова Л.В.

Бондаренко П.Т.

  1.  

З нагоди 65-річчя Перемоги видати газету "Педагогічні кадри" на тему "героїчні подвиги фронтовиків-викладачів університету"

до 05.05.2010 р.

Редактор газети "Педкадри" Гончаренко О.В.

  1.  

Науково-практична конференція "65 років Перемоги"

04.05.2010 р.

Оргкомітет

Ректорат, Рада ветеранів, профком

  1.  

Урочисті збори колективу університету

07.05.2010 р.

Виховний відділ, Рада ветеранів

  1.  

Екскурсії на Лютіжський, Букринський Плацдарми

Протягом квітня

Молодіжний центр,

Виховний відділ, Рада ветеранів

 

 

Голова Ради ветеранів                                                                                                   доц., почесний професор М.А.Рябухін

 

Заступник проректора

з виховної роботи                                                                                                                                доц. Ю.Л. Маленовський

 

ПАНЧЕНКО Леся Миколаївна

вчений секретар університету

тел. 239-72-31

E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.


bodnar

БОДНАР Ксенія Анатоліївна

завідувач відділу аспірантури

тел. 239-30-69

E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Науково-дослідні центри ПІБ керівника  Телефон, е-mail
Науково-дослідний центр управлінських компетенцій викладачів ВНЗ доктор філософських наук, професор Нестеренко Г.О.

(044)288-34-67 Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

  Сьогодні Навчально-методичний центр є організаційно-управлінським структурним підрозділом Університету, який здійснює координацію, організацію та контроль навчально-методичної роботи кафедр, Інститутів та факультетів Університету.

  Найголовнішим видом діяльності кожного вищого навчального закладу є навчання студентів: формування освіченого, високоінтелектуального фахівця, всебічно підготовленого до майбутньої професійної діяльності.

  Тому, зрозуміло, що жоден з університетів не може існувати без структурного підрозділу, який координує організацію навчального процесу в університеті.

  У нашому університеті спочатку таким підрозділом був Навчальний відділ. У 80 – 90-і роки минулого століття його очолював доцент Лозовицький Олександр Григорович. у ці часи у відділі розпочали свою роботу наші шановні співробітники: Плохатнюк Галина Олександрівна, Кащенко Тетяна Миколаївна, Захарченко Вікторія Миколаївна, Пількевич Тамара Миколаївна, Федорович Ніна Петрівна. Серед співробітників того періоду хотілось би  згадати інспекторів: Колесник Надію Іванівну, Чернушенко Ольгу Григорівну, Адаменко Галину Адамівну, організацію практик в університеті здійснювала Данилець Галина Григорівна.

  Координацію навчального процесу заочної форми навчання здійснювали Жердєва Вікторія Роландівна та  Мельник Галина Василівна під керівництвом проректора заочної та вечірньої форм навчання доцента Нижника Володимира Григоровича.

Фоменко З 1996 р. по 2001 р. Навчальний відділ очолював доцент Фоменко Микола Миколайович – нині заступник директора Департаменту вищої освіти Міністерства освіти і науки України.

  У цей період розпочинається активне використання комп’ютерних технологій для організації навчального процесу, запроваджується нова форма навчального  плану підготовки фахівців.

  З 1997 року до завдань відділу додається оформлення документів для виготовлення студентських квитків та дипломів єдиного державного зразка на основі фотокомп`ютерних технологій за допомогою програми «АС Диплом».

 Наказом ректора університету від 02 листопада 2001 року у складі Навчального відділу створено сектор видачі дипломів та студентських квитків (завідувач – Бордюк Олександр Миколайович). Новостворений сектор розпочинає формування бази даних студентів у програмі DP 2000, підготовку замовлень до Державного Центру прикладних інформаційних технологій МОН України для виготовлення студентських квитків, дипломів про вищу освіту та додатків до них. У секторі на той час працюють Єфімова І.П. та Костюк В.В. 

вернидуб  З 2001 р. по 2005 р. – Навчальний відділ очолив доцент Вернидуб Роман Михайлович – нині професор, проректор з навчально-методичної роботи університету.

  У серпні 2003 року Вчена рада університету у зв’язку з розширенням напрямків освітньої діяльності НПУ імені М.П. Драгоманова приймає рішення про створення Навчально-методичного управління, основними завданнями якого мають стати координація роботи структурних підрозділів університету з планування, організації та методичного забезпечення навчального процесу на рівні сучасних європейських вимог.

  У структурі управління було сформовано чотири відділи:

  • навчальний відділ ( завідувач – Пількевич Т. М.);
  • організаційно-методичний відділ (завідувач – доцент Леута О. І.);
  • відділ практичної підготовки та працевлаштування (завідувач –  доцент Тополя Л. В.);
  • студентський відділ (завідувач – Бойко Г. М.).

  Колектив управління поповнили нові співробітники: Петрова Ж. Г., Полатайко О. М., Лонська Н. С., Мотрук Н. М., Тихонова З. С. та інші.

  У 2003 році завдяки активній участі Навчально-методичного управління були успішно проведені ліцензування та акредитація спеціальностей НПУ імені М. П. Драгоманова.

  До завдань управління додається методичне та організаційне забезпечення акредитації та ліцензування нових спеціальностей. За цю роботу відповідають Петрова Ж. Г., пізніше Сагайдак С. П., Гукова Г. М. Цей напрям роботи набирає обертів і в жовтні 2010 року наказом ректора в університеті був створений відокремлений структурний підрозділ Відділ ліцензуваннята акредитації.

  У 2004 році в дію введена нова форма навчальної та робочої програм навчальних дисциплін. Протягом 2004/2005 н.р. оновлено програми дисциплін з усіх спеціальностей університету.

Бойко  З листопада 2005 року по липень 2012 року Навчально-методичне управління очолював доцент Бойко Григорій Миколайович.

У структурі управління на цей час функціонують чотири відділи:

  • навчальний відділ (завідувач відділу – Пількевич Т. М.);
  • організаційно-методичний відділ (завідувач – професор Нижник В. Г.);
  • відділ практичної підготовки та працевлаштування (з 2008 року завідувач – доцент Верпатова Н. Ю.);
  • студентський відділ (завідувач відділу – Захарченко В. М.).

  В управлінні розпочинають роботу Гриненко А. О., Пилипчук Л. В., Смиковська О. Є., Панченко Т. В., Кравченко Г. В., Лебідь О. М., Войтюк І. В., Іванова Н. І., Данильченко Н. Ю., Субіна О. О.

  

Головними напрямками діяльності Навчально-методичного управління стали:

  • організація розробки складових стандартів освітньої діяльності університету;
  • розробка навчально-методичного забезпечення навчального процесу;
  • підготовка нормативної навчально-методичної документації;
  • методичне та організаційне забезпечення акредитації та ліцензування нових спеціальностей;
  • забезпечення організації навчального процесу в Інститутах (на факультетах) університету;
  • організація планування та розподілу педагогічного навантаження професорсько-викладацького складу;
  • організація всіх видів навчальних, педагогічних та стажерських практик;
  • організація працевлаштування студентів;
  • забезпечення організації засідань Вченої ради університету та ректорату;
  • організація стажування викладачів;
  • організація державної атестації студентів;
  • організація замовлень та видача дипломів;
  • організація видачі студентських квитків та залікових книжок;
  • підготовка статистичних звітів про рух контингенту студентів;
  • підготовка аналізів успішності та узагальнення матеріалів щодо контролю за якістю організації та проведення навчального процесу.

  У цей період в НПУ імені М. П. Драгоманова успішно реалізовано систему заходів з удосконалення організації навчального процесу, запровадження нових технологій, форм і методів, властивих відомим вітчизняним і європейським університетам.

  З 2006 року в університеті введено в дію «Положення про кредитно-модульну систему організації навчального процесу в НПУ імені М. П. Драгоманова». Згідно з цим Положенням в університеті запроваджено нову структуру європейського кредиту ECTS. Протягом 2006-2008 років оновлено навчальні плани всіх напрямів (спеціальностей) освітньо-кваліфікаційних рівнів “бакалавр”, “спеціаліст” та “магістр” денної, заочної та вечірньої форм навчання та проведено роботу з адаптації робочих навчальних програм дисциплін до вимог кредитно-модульної системи організації навчального процесу.

  Починаючи з 2006/2007 н.р. в університеті запроваджено оновлену навчально-облікову та статистичну документацію, зокрема нові відомості обліку успішності студентів, які передбачають реєстрацію навчальних досягнень студентів за 100-бальною шкалою та шкалою ECTS.

  У 2007 році в НПУ імені М.П. Драгоманова впроваджено інформаційно-аналітичну систему управління (ІАСУ) навчальним процесом “Університет”. Протягом 2007/2008 н.р. на платформі програмно-апаратного комплексу ІАСУ «Університет» було створено електронну структуру  навчальних підрозділів, єдину базу даних навчальних дисциплін усіх спеціальностей (навчальні та робочі плани), проведено розрахунок обсягів педагогічного навантаження та забезпечено індивідуальний розподіл педагогічного навантаження професорсько-викладацького складу кафедр з використанням Web-технологій.

  У подальшому швидкими темпами нарощувались програмні можливості інформаційно-аналітичної системи управління (ІАСУ) навчальним процесом. У повному обсязі функціонують наступні програмні модулі ІАСУ “Університет”:

  • розрахунок навчального навантаження професорсько-викладацького складу університету;
  • забезпечення індивідуального розподілу навчального навантаження професорсько-викладацького складу кафедр з використанням Web-технологій;
  • електронна підтримка статистичного обліку і контроль за контингентом студентів та чисельністю академічних груп денної форми навчання;
  • забезпечення генерації та друку дирекціями інститутів відомостей обліку успішності студентів;
  • оперативний облік й аналіз успішності студентів всіх форм навчання та генерація звітів щодо розрахунку навчальних рейтингів і пропозицій до нарахування стипендії;
  • програмно-апаратна система генерації та друку індивідуальних навчальних планів студентів;
  • забезпечення генерації та друку додатків до дипломів про вищу освіту та академічних довідок в дирекціях інститутів.

  ІАСУ «Університет» дозволила суттєво спростити документообіг обліково-навчальної документації між навчальними підрозділами університету шляхом налагодження електронного листування ( «Положення про порядок здійснення електронного листування засобами ІАСУ «Університет» затверджено Вченою радою університету 03 вересня 2007 р.).

  Починаючи з 2007/2008 н.р. в університеті на основі Web-технологій запроваджено систематичну реєстрацію в on-line режимі успішності студентів з неперервним аналізом якісних та кількісних показників їх навчальних досягнень, реєстрації підсумкової атестації успішності студентів – створено «Електронну залікову книжку».

  Сервер програмного комплексу ІАСУ “Університет” працює цілодобово, забезпечуючи доступ користувачів до бази даних з будь-якого комп’ютера, підключеного до світової мережі Інтернет.

  Встановлення та налагодження програмного комплексу ІАСУ “Університет” забезпечило інформаційну прозорість, всеохоплюючий та оперативний облік ресурсів, достовірність й архівне збереження даних, їх аналітичну обробку, оперативну передачу, можливості пошуку даних у довільному часовому та просторовому зрізах. 

  З 01 вересня 2007 року для студентів денної форми навчання освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» запроваджено Індивідуальні навчальні плани студентів (ІНПС) єдиного зразка. Вченою радою університету затверджено «Положення про індивідуальний навчальний план студента» як робочого документа студента, що відображає структурно-логічну схему підготовки фахівця з певної спеціальності, містить інформацію про перелік та послідовність вивчення навчальних дисциплін, обсяги навчального навантаження студента з усіх видів навчальної діяльності, типи індивідуальних завдань, систему оцінювання.

  З 01 вересня 2008 року ІНПС введено для студентів ОКР “спеціаліст” та “магістр”.

   Для успішної організації навчального процесу в університеті Навчально-методичним управлінням розроблено та введено в дію низку Положень, які регламентують роботу структурних підрозділів університету з планування, організації та методичного забезпечення навчального процесу:

  • «Положення про державну атестацію випускників НПУ імені М. П. Драгоманова» (затверджено Вченою радою університету 28.05.2009 р.)
  • «Положення про відділ ліцензування та акредитації НПУ імені М. П. Драгоманова» (затверджено Вченою радою університету 28.10.2010 р.);
  • нова редакція Розділу 5. «Організація і проведення  контролю та оцінювання» Положення про кредитно-модульну систему організації  навчального процесу (затверджено Вченою радою університету 03.11.2011 р.);
  • нова редакція «Положення про індивідуальний навчальний план студента НПУ  імені М. П. Драгоманова» (затверджено Вченою радою університету 03.11.2011 р.);
  • «Порядок формування вибіркової частини робочих навчальних планів НПУ імені М. П. Драгоманова» (затверджено Вченою радою університету 23.02.2012 р.);
  • «Положення про організацію індивідуального навчання студентів НПУ імені М. П. Драгоманова» (затверджено Вченою радою університету 14.06.2012 р.);
  • «Положення про переведення, поновлення і відрахування студентів НПУ імені М. П. Драгоманова» (затверджено Вченою радою університету 23.10.2012 р.);
  •  «Положення про порядок ліквідації академічної заборгованості та повторне вивчення студентами окремих навчальних дисциплін» (затверджено Вченою радою університету 31.01.2013 р.);
  • «Положення про планування та облік основних видів роботи професорсько-викладацького складу НПУ імені М. П. Драгоманова» (затверджено Вченою радою університету 31.01.2013 р.);
  • «Положення про академічну мобільність студентів НПУ імені М. П. Драгоманова» (затверджено Вченою радою університету 25.06.2013 р.);
  • «Положення про організацію екстернату в НПУ імені М.П. Драгоманова» (затверджено Вченою радою університету 03.09.2013 р.).

 З метою створення освітнього стандарту університету з ініціативи ректора університету в 2007 році розпочато підготовку навчально-методичних комплексів з усіх напрямів (спеціальностей) університету, за якими здійснюється підготовка фахівців. Організаційно-методичним відділом розроблені форма та порядок їх оформлення.

  З 2010 року була проведена організаційна робота з підготовки інформаційних пакетів програм підготовки магістрів в університеті, та в 2012 році видано збірник «Магістратура: система підготовки магістрів в університеті, інформаційні пакети магістерських програм».

  З метою належної організації планування та індивідуального розподілу педагогічного навантаження навчально-методичним управлінням університету щороку друкуються  «Матеріали до планування навчального навантаження професорсько-викладацького складу університету», які містять всю необхідну нормативно-правову та звітну документацію.  

  Відділом практичної підготовки та працевлаштування з 2008/2009 н.р. започатковано щорічне видання збірки нормативно-правових документів «Матеріали з організації практичної підготовки в НПУ імені М. П. Драгоманова».

  Організація практичної підготовки в університеті здійснюється відповідно до «Порядку організації практик студентів НПУ імені М. П. Драгоманова», затвердженого Вченою радою університету 23 вересня 2010 року.

  З метою вдосконалення організації та змісту практичної підготовки, оновлення програм практик, впровадження європейських принципів її оцінювання в університеті протягом 2009-2011 років розроблено та видано «Збірник наскрізних програм практик за спеціальностями університету» – комплекс навчально-методичного забезпечення системи практичної підготовки студентів.

  В університеті завершено формування єдиного реєстру баз практик НПУ імені М.П. Драгоманова, з якими укладені угоди, «Перелік базових закладів освіти м. Києва для проходження практик студентами НПУ імені М.П. Драгоманова» затверджено Головним управлінням освіти і науки Київської міської державної адміністрації терміном до 2015 року.

  З 2012 року за ініціативи Відділу практичної підготовки та працевлаштування в університеті розпочав роботу Науково-методичний семінар з питань вдосконалення практичної підготовки студентів.

  З метою належної організації та проведення розподілу молодих фахівців - випускників, які навчались за державним замовленням, на майбутні місця їх працевлаштування в університеті реалізована певна система заходів. Так, наказом ректора від 19 листопада 2009 року № 358 затверджено та введено в дію «Порядок працевлаштування випускників НПУ імені М.П. Драгоманова».

  Відділом практичної підготовки та працевлаштування розроблений пакет зразків нормативних документів для організації та проведення персонального розподілу випускників університету, видано збірку нормативно-правових документів «Матеріали з організації розподілу випускників НПУ імені М. П. Драгоманова» та «Пам’ятку випускника НПУ імені М. П. Драгоманова», налагоджено ділові стосунки з потенційними роботодавцями щодо майбутнього працевлаштування випускників університету.

  З 2011 року для забезпечення оформлення та видачі студентських квитків, дипломів про вищу освіту, а також додатків до диплома європейського зразка «DIPLOMA SUPPLEMENT» університет впроваджує програму «Education». Перші додатки до диплома про вищу освіту європейського зразка «DIPLOMA SUPPLEMENT» були замовлені та видані у 2012 році випускникам-магістрам денної та заочної форм навчання спеціальності «Освітні вимірювання».


Олефіренко У листопаді 2012 року у зв’язку з реаліями сьогодення, що висувають нові вимоги щодо якості підготовки фахівців з вищою освітою, урахуванням світових інтеграційних процесів, впровадженням сучасних технологій у навчальний процес Навчально-методичне управління реорганізовано в навчально-методичний Центр академічного розвитку та організації навчального процесу, начальником Центру призначено доцента Олефіренка Тараса Олексійовича. У вересні 2013 року Центр отримав нову назву: Навчально-методичний центр.

Сьогодні в структурі Центру п’ять  відділів:

  • навчальний відділ (завідувач – Пількевич Т. М.);
  • організаційно-методичний відділ (завідувач – доцент Шевченко В.В.);
  • відділ практичної підготовки (завідувач – доцент Верпатова Н. Ю.);
  • студентський відділ (завідувач – Захарченко В. М.);
  • відділ професійно-кар’єрної орієнтації та працевлаштування (завідувач – доцент Казакевич О.М.).

  Основною метою діяльності Центру є сприяння впровадженню інноваційних методів організації навчального процесу, трансформації освітньої діяльності університету відповідно до сучасних вимог та тенденцій розвитку академічної освіти у світовому освітньому просторі, реалізації академічної політики керівництва університету в напрямі розбудови вищої педагогічної освіти України.

  До основних напрямків діяльності Центру додались:

1. Узагальнення та аналіз стану організації навчального процесу в Університеті, розробка напрямків його вдосконалення з урахуванням новітніх освітніх тенденцій в Україні та світі. Сприяння Інститутам (факультетам) у посиленні фундаментальної складової підготовки фахівців, активному використанню у навчальному процесі новітніх педагогічних технологій.

2. Розробка методичних рекомендацій щодо наближення національних освітніх стандартів до Європейської кредитно-трансферної та акумулюючої системи (ECTS).

3. Розробка та впровадження методичних рекомендацій для поліпшення організації навчального процесу, практичної підготовки та працевлаштування студентів, підвищення якості підготовки фахівців в Університеті.

4. Вивчення, узагальнення та впровадження нових освітніх технологій і передового досвіду з організації вищої освіти в України та за її межами.

5. Організація і проведення навчально-методичних конференцій та семінарів з питань удосконалення навчального процесу, практичної підготовки студентів та підвищення педагогічної майстерності викладачів.

Безымянный

 

   

Короткі новини

Тренінг з модуля "Управління командою" в підприємницькому клубі НПУ Dragomanov StartUp Club

seminar trening     21 та 28 листопада з 16:30 у арт-просторі SKLO Підприємницький клуб НПУ Dragomanov StartUp Club  проводитиме тренінг з модуля "Управління Командою"! 

     До тренінгу будуть залучені бізнес-тренери від партнерів НПУ імені М.П. Драгоманова - Освітній Хаб міста Києва. Під час заходу учасники отримають знання про те, що таке команда, у чому її відмінність з робочою групою,  які є етапи формування команди, як діяти на тій чи іншій стадії лідеру чи керівнику, спробують свої сили у командоутворенні та лідерстві, отримають навички розпізнавання команди, її створенні та управлінні. 

Детальніше...

Конкурс "Об'єднані мрією"

atest zastЗапрошуємо долучитися до конкурсу!

    Інтернет-видання iPress.ua, Міжнародний центр Балтійсько-Чорноморських досліджень та консенсусних практик, за підтримки народного депутата України Ірини Верещук, оголошують Всеукраїнський молодіжний конкурс есе "Об’єднані мрією", цього року присвячений річниці Всеукраїнського референдуму на підтвердження Акту проголошення незалежності України.

       Детальніша інформація за посиланням >

Пресслужба університету

Тиждень української мови на факультеті української філології

mova zast

   Шановні студенти, викладачі та співробітники університету! Щорічно на факультеті української філології та літературної творчості імені Андрія Малишка НПУ імені М.П. Драгоманова відбуваються заходи, присвячені Дню української писемності та мови. Цього року для вас підготували доволі насичену програму, з якою можна ознайомитися нижче. Щиро запрошуємо долучитися до нашого святкування!

Детальніше...

"Мелодія серця" - звітний концерт факультету мистецтв імені А. Авдієвського НПУ імені М.П. Драгоманова

melodija serca   Колектив факультету мистецтв імені Анатолія Авдієвського НПУ імені М.П. Драгоманова щиро запрошує  на щорічний звітний концерт "Мелодія серця", який відбудеться 6 листопада 2019 року в Національній філармонії України (вул. Володимирська, 2).
     "Мелодія серця" - це щорічний звітний концерт факультету мистецтв імені Анатолія Авдієвського НПУ імені М. П. Драгоманова, який цього року охоплює ще й Міжнародний фестиваль-конкурс "Україна єднає світ" і приурочений до 185-річчя від створення нашого університету. Тому перед концертом відбудеться пресконференція за участі ректорату та деканів факультетів НПУ імені М. П. Драгоманова.
Детальніше...

Конкурси по програмі Erasmus+

erasmus   Запрошуємо взяти участь в конкурсах по програмі Erasmus+:

1. Конкурс для студентів факультету іноземної філології на отримання стипендій на стажування в Університеті Кобленц-Ландау, (Німеччина).

  1. Відповідно до умов проекту студенти (бакалаври 2-3 курсів, магістри 1 курсу), мають можливість навчатися в Університеті Кобленц-Ландау, (Німеччина) упродовж весняного семестру 2019-2020 навчального року. Детальніше...
   

 НПУ імені М.П. Драгоманова у соціальних мережах

   

двд

Відео буклет  

   

Підготовка до ЗНО  

Distant 2

   

Шукаю роботу  

шукаю роботу

   

Обери сам  

диципліна за вибором

   

Корпоративна пошта  

email

   

Горизонт-2020  

Horizon2020

   

АРПУЄ  

book konst 

Педагогічна Конституція Європи: прийняття та реалізація

   

Рейтинги  

   

Хто на сайті?  

На сайті Один гість та користувачі відсутні

   

Канал новин  

   

Вхід