Так висловився ректор Національного педагогічного університету імені Михайла Драгоманова, Президент Асоціації ректорів педагогічних університетів Європи, академік Віктор Андрущенко під час виступу на V Науковому форумі «Польща – Україна. Інтердисциплінарність педагогіки та її субдисципліни», що відбувся 24-26 вересня 2013 року в Кракові.
Ректор Драгоманівського університету відвідав Краків у складі української делегації науковців на чолі з Президентом Національної академії педагогічних наук України, доктором філософських наук Василем Кременем. Серед гостей з України також були присутні спеціальний уповноважений Прем’єр-міністра України, доктор філософських наук Анатолій Толстоухов, ректор Інституту екології, економіки і права, доктор педагогічних наук Олена Биковська та інші.
Захід був присвячений аналізу інтердисциплінарності педагогіки як науки, її розгалуженням в сучасності, переплетенням з іншими науками. Зокрема, зважаючи на інформаційне глобалізоване сьогодення часто доводиться працювати науковцям-педагогам на перетині чи стику різних наук і дисциплін, що призводить безумовно до появи нових тем і ідей розвитку педагогіки, її трансформації та інтерпретації.
Незважаючи на все це, у Європі вже добре відома та визнана Педагогічна Конституція Європи – стратегічний проект спрямований на зміцнення і розвиток єдиного Європейського дому, поглиблення взаємодії і співпраці народів європейського простору, як умови забезпечення гідного місця Європи у глобальній світовій конкуренції народів і культур.
Детальніше про цей документ польським колегам розповів Віктор Андрущенко – один з авторів Конституції. «Педагогічна Конституція Європи встановлює принципи узгодженої трансуніверситетської політики, регламентує педагогічну діяльність та визначає загальний механізм підготовки вчительських кадрів. – наголошує Віктор Петрович, - а її положення мають відкритий характер та можуть бути адаптовані до національних особливостей і педагогічних традицій країн».
Давня історія співпраці України та Польщі на ниві освітньої й наукової педагогічної діяльності зберігає пам'ять про багато спільних вдалих проектів і програм. Рівень такого співробітництва по праву можна вважати зразковим для академічної співпраці. Звісно, Польща не єдина країна, з якою налагоджені такі активні зв’язки в Драгоманівському університеті, але вона є однією з країн лідерів інтенсивного співробітництва.
Прес-служба університету








