З 1 квітня по 10 червня 2008 року Інститут розвитку дитини оголошує регіональний творчий конкурс для талановитих абітурієнтів „Скарби душі – в дарунок дітям”.
1. Мета конкурсу – надати можливість абітурієнтам виявити свої педагогічні здібності і творчий потенціал та знайти своє місце серед студентів Інститут розвитку дитини.
2. Завдання конкурсу:
· виявити найбільш талановитих, схильних до педагогічної діяльності абітурієнтів;
· знайти молодь, зацікавлену у вирішенні проблем виховання дітей дошкільного віку;
· сприяти створенню позитивного іміджу професії педагога .
3. До участі у конкурсі запрошуються випускники шкіл м. Києва й Київської області та всі зацікавлені в здобутті професії педагога дітей дошкільного віку.
На конкурс подаються роботи, що висвітлюють питання розвитку дитини – дошкільника і відповідають напрямам підготовки студентів в Інституті розвитку дитини, а саме:
· сімейне виховання;
· правовий та соціальний захист дитини;
· оздоровлення дитини;
· інклюзивна освіта;
· іноземна мова для дошкільнят;
· сучасна дошкільна і початкова освіта;
· психологічна допомога дитині.
Конкурсанти можуть взяти участь в одній з таких номінацій:
- Найкращий літературно - педагогічний проект „Дитина у сучасному світі”;
- Найкращий творчий проект „Дитячий садок ХХІ століття”;
- Найкращий творчий проект „Іграшкова майстерня”;
- Найкращий фотопроект „Яскраві миттєвості дитинства”.
- Найкращий мистецько-педагогічний проект „Чарівне слово рідної мови”
4. До розгляду приймаються роботи, створені на засадах визнання:
· Самоцінності та унікальності періоду дошкільного дитинства;
· Необхідності створення освітніх технологій на національному ґрунті;
· Активної соціально-культурної ролі педагога.
5. До участі у конкурсі не допускаються проекти, які:
· порушують авторське право;
· порушують законодавство України;
· не відповідають вимогам до оформлення матеріалів.
6. Термін проведення конкурсу − з 1 квітня по 10 червня 2008 року.
Оголошення результатів конкурсу відбудеться 1 червня 2008 року під час проведення Дня відкритих дверей в Інституті розвитку дитини, присвяченого Дню захисту дитини за адресою: м. Київ, вул. Автозаводська, 47
7. Форма подання матеріалів.
До участі у конкурсі допускаються роботи, які відповідають наступним вимогам:
7.1. Містять відомості про конкурсанта (прізвище, ім’я, по-батькові, домашня адреса, контактний телефон, адреса навчального закладу, в якому навчається конкурсант).
7.2. Мають відповідне оформлення:
§ Для участі у номінації найкращий літературно-педагогічний проект „Дитина у сучасному світі” подається проілюстрований фотоматеріалами чи малюнками текстовий матеріал обсягом до 3 друкованих сторінок, що висвітлює вирішення однієї з проблем розвитку сучасної дитини.
§ Для участі у номінації найкращий творчий проект „Дитячий садок ХХІ століття” за вибором конкурсанта подається об’ємна або графічна модель: будівлі дитячого садка; дитячого майданчика; обладнання групової кімнати у дитячому садку; дитячої кімнати у сім’ї (виконується одна модель або малюнок в кольорі на аркуші паперу форматом А - 4), а також додається обґрунтування (текст обсягом 1-2 друкованих сторінки).
§ Для участі у номінації найкращий творчий проект „Іграшкова майстерня” подається готовий виріб або виконана в кольорі із зазначенням розмірів викрійка іграшки (з тканини, паперу, природного чи покидькового матеріалів). До виробу додається його фотографія і супровідний коментар (текст обсягом 1 – 2 друкованих сторінки).
§ Для участі у номінації найкращий фотопроект „Яскраві миттєвості дитинства” - подається серія з 5 - 6 фотографій (кольорових або чорно - білих, форматом 20×30 мм). Кожна фотографія і серія повинна мати назву і супровідний коментар (текст обсягом 1-2 друкованих сторінки).
§ Для участі у номінації найкращий мистецько-педагогічний проект „Чарівне слово рідної мови” - подається серія з 3 - 6 дитячих віршів, казок чи сценаріїв розважальних заходів для дитини-дошкільника. Кожна казка, вірш чи сценарій повинні мати назву та авторські ілюстрації.
8. Текстова частина проекту має відповідати наступним вимогам:
§ у стислому вигляді презентувати основні ідеї конкурсанта;
§ відповідати обраній конкурсантом номінації;
§ має містити постановку проблеми, на вирішення якої спрямовується творча робота;
§ повинна визначити конкретну мету і перспективи використання даного проекту в системі дошкільної освіти.
Текст набирається гарнітурою Times New Roman 14 пунктів, українською мовою.
Параметри сторінки: формат – А-4 (210х297 мм); поля: вгорі, внизу –
Матеріали надсилати за адресою:
Довідки за телефоном: 8 (044) 463 – 92-10
9. Оцінювання робіт.
Проекти оцінюються за такими критеріями:
1. Відповідність проблематиці конкурсу;
2. Педагогічна значущість;
3. Оригінальність;
4. Завершеність;
5. Якість виконання та естетична привабливість.
10. Журі.
Проекти оцінюються конкурсним журі, до складу якого входять провідні фахівці в галузі дошкільної освіти і підготовки спеціалістів та члени приймальної комісії НПУ імені М.П.Драгоманова.
11. Переможці творчого конкурсу „Скарби душі – в дарунок дітям”.
Володарі І, ІІ та ІІІ премій у кожній номінації можуть бути зараховані на перший курс Інституту розвитку дитини (денна форма навчання) на пільгових умовах.