Who is online?  

We have 293 guests and no members online

   

Sikorsky Challenge  

   

SCEGES  

plakat

   

Пошук у Google  

   

22За дорученням ректора Національного педагогічного університету імені Михайла Драгоманова, академіка Віктора Андрущенка 17 травня 2013 року відбулась робоча зустріч проректора з навчально-методичної роботи, професора Романа Вернидуба з студентським активом університету для обговорення питань вдосконалення системи оцінювання знань. Такі обговорення вже стають традиційними у Драгоманівському виші, оскільки сприяють врахуванню різних точок зору й позицій при покращенні навчально-виховного процесу в НПУ.

Те що оцінювання знань має бути об’єктивним і справедливим, − в педагогічному університеті сприймається аксіоматично. У той же час, трактування категорій об’єктивності й справедливості під час контролю знань студентів побутують різні, − як серед студентської молоді, так і серед викладацьких кадрів. Проблема класична і разом з тим надзвичайно актуальна, адже чим ефективніша система контролю, тим результативнішим буде навчальний процес.

З метою обговорення питань гармонійного поєднання в системі контролю якості знань студентів НПУ імені М. П. Драгоманова вимог державних стандартів, загальноєвропейських рекомендацій, академічних свобод студентів і викладачів 17 травня цього року напередодні сесії зустрілися представники студентського активу інститутів університету, профспілкового комітету і ректорату. Вів засідання проректор з навчально-методичної роботи, професор Роман Вернидуб, за участі голови Студентського профкому, доцента Станіслава Цибіна і голови Студентської ради університету Миколи Давидюка.

Зустріч проходила в програмі розвитку проблематики Круглого столу «Удосконалення системи організації оцінювання знань студентів як дієвий фактор підвищення якості освіти», який проводився в університеті 26 березня 2013 р., за участі представників ректорату, професорсько-викладацького складу та студентських організацій ВНЗ. Зокрема, студенти загострили питання забезпечення прозорості, зрозумілості та об’єктивності системи поточного контролю, наголошували на важливості врахування результатів поточного оцінювання при виставлені підсумкового балу за опанування дисциплін і заохоченні студентів, які сумлінно навчалися протягом семестру.

Представники студентських колективів говорили також про напруженість навчальної роботи студентів під час екзаменаційних сесій, про необхідність застосування диференційованих підходів при оцінюванні загальноосвітніх і професійно-орієнтованих дисциплін, про створення сприятливих умов для навчання працюючих студентів стаціонару, активно виступали за введення дієвих механізмів виключення проявів авторитаризму деяких викладачів.

Крім цього, студентами були висловлені побажання щодо поширення практики формування індивідуальної траєкторії навчання шляхом самостійного вибору відповідних дисциплін, а також щодо удосконалення процедури презентації кафедрами вибіркових курсів. Обговорювалося питання залучення студентів до формування переліку варіативної складової робочого навчального плану зі свого напряму підготовки (спеціальності) і, зокрема, дисциплін за вибором студентів.

Зустріч пройшла в рамках конструктивного діалогу між студентами та адміністрацією університету і дозволила обговорити актуальні для всіх питання в організації навчального процесу. Побажання, висловлені представниками студентських громад, були узагальнені і прийняті як робочі орієнтири в плані удосконалення системи управління і організації навчального процесу в університеті та реалізації їх в нормативних документах наступного навчального року.

Проведений захід дозволив ще раз усвідомити, що і викладачі, і студенти – це одна велика академічна родина і всі проблеми у нас − спільні, тож вирішувати їх ми маємо разом!

Вл. інф.

   

Contacts

Address: 
9, Pyrogova st.
01601, Kyiv
Ukraine
Reception Phone: 
(+38 044) 234-11-08
   

Admission for foreigners

Address: Room 243 (Foreign students department),
9, Pyrogova st., 01601 Kyiv, Ukraine
 
Monday-Friday, 9.00-13.00, 14.00-17.00
 
Tel.: (+38 044) 239-30-86