Чимало існує в світі мов. Цілого життя не вистачить для того, щоб осягнути й половину. Але, на щастя, є так звана система символів, яку розуміє кожна людина в цьому світі. Яскравим прикладом є постер Мерилін Монро, кумедне обличчя Чарлі Чапліна, портрет Че Гевари. Це стосується не лише імен світового значення, це й лейбли.
Хто ж сьогодні не знає про такі обличчя світової моди як Коко Шанель, Кельвін Кляйн, чи про відомі бренди Snickers, M&Ms, BMW та Mercedes? Розповідаючи про загальновідомі бренди, не можна не згадати про Кока-Колу. Цей напій є не випадковим у списку, адже його знають 98 % населення світу. Так, можна приїхати в країну без усілякого знання місцевої мови, але такий всесвітньовідомий бренд як Кока-Кола допоможе знайти зв'язок.
Незважаючи на зовсім не весняну погоду, студенти Інституту іноземної філології Національного педагогічного університету імені Михайла Драгоманова відвідали завод з виробництва Кока-Коли і були в захваті від подорожі. З допомогою першокласного екскурсовода відвідувачі змогли дізнатися історію розвитку корпорації: від маленької крамнички до компанії, прибутки, якої оцінуються мільярдами. Так, це варто уваги.

Дуже цікаво те, що музей оформлений за останнім словом техніки, тобто можна відчути історію на дотик. Окрім цього, там є ще й виставка еволюції пляшок цієї компанії. Цікаво те, що деякі варіації з’являлись лише на певний короткий термін, причиною цього були Олімпійські ігри, чемпіонати з футболу та інші події. Ця тенденція стосується і реклами.
Переглянувши сторінки розвитку Коли, студенти ознайомилися з яскравими короткометражними фільмами, які використовували в різних країнах світу у ролі реклами.
Наступною зупинкою був власне завод із виробництва напоїв. Захоплює те, що з маленької пробірки утворюється ціла двохлітрова пляшка. Увагу студентів привернуло не тільки те, як виробляється кола, а й фанта, спрайт, соки, інша газована вода, енергетичні напої. Треба підкреслити, що перевірка якості продукції проводиться кожні три хвилини. Отже, можна спокійно пити будь-який напій з цього заводу, не переймаючись через санітарні норми.
Філологи були в захваті від екскурсії. Окрім частування смачними напоями та подарунків, екскурсанти отримали чимало позитиву та заряд енергії!
Вікторія ПОПОВА,
Інститут іноземної філології








