Who is online?  

We have 133 guests and no members online

   

Sikorsky Challenge  

   

SCEGES  

plakat

   

Пошук у Google  

   

2Чимало існує в світі мов. Цілого життя не вистачить для того, щоб осягнути й половину. Але, на щастя, є так звана система символів, яку розуміє кожна людина в цьому світі. Яскравим прикладом є постер Мерилін Монро, кумедне обличчя Чарлі Чапліна, портрет Че Гевари. Це стосується не лише імен світового значення, це й лейбли.

Хто ж сьогодні не знає про такі обличчя світової моди як Коко Шанель, Кельвін Кляйн, чи про відомі бренди Snickers, M&Ms, BMW та Mercedes? Розповідаючи про загальновідомі бренди, не можна не згадати про Кока-Колу. Цей напій є не випадковим у списку, адже його знають 98 % населення світу. Так, можна приїхати в країну без усілякого знання місцевої мови, але такий всесвітньовідомий бренд як Кока-Кола допоможе знайти зв'язок.

Незважаючи на зовсім не весняну погоду, студенти Інституту іноземної філології Національного педагогічного університету імені Михайла Драгоманова відвідали завод з виробництва Кока-Коли і були в захваті від подорожі. З допомогою першокласного екскурсовода відвідувачі змогли дізнатися історію розвитку корпорації: від маленької крамнички до компанії, прибутки, якої оцінуються мільярдами. Так, це варто уваги.

3

Дуже цікаво те, що музей оформлений за останнім словом техніки, тобто можна відчути історію на дотик. Окрім цього, там є ще й виставка еволюції пляшок цієї компанії. Цікаво те, що деякі варіації з’являлись лише на певний короткий термін, причиною цього були Олімпійські ігри, чемпіонати з футболу та інші події. Ця тенденція стосується і реклами.

Переглянувши сторінки розвитку Коли, студенти ознайомилися з яскравими короткометражними фільмами, які використовували в різних країнах світу у ролі реклами.

Наступною зупинкою був власне завод із виробництва напоїв. Захоплює те, що з маленької пробірки утворюється ціла двохлітрова пляшка. Увагу студентів привернуло не тільки те, як виробляється кола, а й фанта, спрайт, соки, інша газована вода, енергетичні напої. Треба підкреслити, що перевірка якості продукції проводиться кожні три хвилини. Отже, можна спокійно пити будь-який напій з цього заводу, не переймаючись через санітарні норми.

Філологи були в захваті від екскурсії. Окрім частування смачними напоями та подарунків, екскурсанти отримали чимало позитиву та заряд енергії!

Вікторія ПОПОВА,

Інститут іноземної філології

   

Contacts

Address: 
9, Pyrogova st.
01601, Kyiv
Ukraine
Reception Phone: 
(+38 044) 234-11-08
   

Admission for foreigners

Address: Room 243 (Foreign students department),
9, Pyrogova st., 01601 Kyiv, Ukraine
 
Monday-Friday, 9.00-13.00, 14.00-17.00
 
Tel.: (+38 044) 239-30-86