Протягом останніх кількох років Інститут гуманітарно-технічної освіти Національного педагогічного університету імені Михайла Драгоманова продемонстрував університетській спільноті впевнені й динамічні кроки власного розвитку. Жоден з інститутів вишу ще не зазнавав за досить короткий період часу такої бурхливої еволюції.
Як зауважив 29 березня 2012 року на черговому засіданні Вченої ради НПУ директор підрозділу, доктор педагогічних наук, професор Микола Корець, освітня та наукова діяльність Інституту здійснюється в умовах виконання стратегічних завдань розвитку університету в цілому, а її інтенсивні темпи пов’язані з динамікою розвитку суспільства, в якому вчитель технологій і креслення мусить не наздоганяти інновації, а випереджувати їх. Доповідав Микола Савич перед колегами про модернізацію професійної підготовки фахівців в умовах реформування освітньої галузі «Технологія».
Акцентом виступу професора стали різноманітні нововведення в Інституті, поява кількох науково-дослідних лабораторій, розробка концепції неперервної наскрізної техніко-технологічної освіти молоді від молодшого шкільного віку і до здобуття робітничих професій. За словами пана директора, для втілення останньої викладачами Інституту започатковано створення навчально-наукового комплексу «Профтехучилище-коледж-інститут», що має вже цілісну структуру та поділений на окремі блоки.
В ІГТО налагоджена тісна співпраця з провідними науковцями Національної академії педагогічних наук, зокрема з Інститутом профтехосвіти й Інститутом педагогічної освіти та освіти дорослих. На високому рівні здійснюється наукова діяльність, що підтверджує проведення численних науково-практичних конференцій студентів, аспірантів і викладачів, розробка і виконання дослідницьких державних тем й інше.
Сьогодні Інститут гуманітарно-технічної освіти НПУ – це вагома складова Драгоманівського вишу. В Інституті за напрямом підготовки технологічна освіта реалізується десять спеціалізацій: інформаційні технології та технічний захист інформації; дизайн предметного середовища; підприємницька діяльність та основи електронного бізнесу; конструювання і моделювання одягу; автомобільний транспорт та безпека дорожнього руху; технічний переклад; декоративно-прикладна творчість; технічна та комп’ютерна графіка; ресторанна справа; системи автоматизації бібліотек. За цими спеціалізаціями готують спеціалістів і магістрів для проведення занять з профільного технологічного навчання у старшій школі.
Інститут розширює мережу міжнародного наукового і навчального співробітництва, тож перед вихованцями ІГТО відкриваються великі можливості для власної самореалізації і розвитку.
Людмила КУХ,
прес-служба університету








