Рівень підготовки фахвців
- Орлова
- Topic Author
- Visitor
16 years 5 months ago #469
by Орлова
Replied by Орлова on topic Рівень підготовки фахвців
Логинъ писав(ла):
Педагогічна, психологічна, лінгвістична інтуїція без фахових знань - ніщо
Справжній фахівець повинен у собі це поєднувати .
Навчати - це мистецтво,у тебе цей дар або є або немає.Але знання новітніх методик робить це мистецтво більш досконалим,адже ти їх не механічно застосовуєш.
Із практики: Наприклад, інтерактивні методи навчання справді підвищують ефективність навчання, наскільки його урізноманітнюють, роблять динамічним, цікавим, сам отримуєш задоволення від своєї роботи.
Я глибоко переконана, що у провідному , (як ми себе називаєм) педагогічному закладі країни викладати методику на такому рівні... Студенти повинні здобувати знання самостійно, але їх потрібно хоча б націлити, назвати напрям, щоб не загубитися у океані знань із методик викладання, а також слід прямо на практичних заняттях апробовувати різні методики, нехай одногрупники на 10 хвилин стануть учнями, а потім ти сам. Повірте, це значно ефективніше, ніж переказувати зміст параграфа навіть найгеніальнішого підручника.
Особистий(суб\"єктивний) погляд.[/size]<br><br>Зміст поста відредагований: Орлова, у: 26.11.2007 21:58
Досконалі знання зі своєї дисципліни і методики її викладання без педагогічної і лінгвістичної інтуїції - ніщоЯкі методики? Про що ви говорите? Інновації... Смішно Інтуїція головне - лінгвістична, психологічна чутливість, а все інше вам додасться! Так шо не гоніть на викладачів, а дякуйте, що маєте свободи з надлишком.
Педагогічна, психологічна, лінгвістична інтуїція без фахових знань - ніщо
Справжній фахівець повинен у собі це поєднувати .
Навчати - це мистецтво,у тебе цей дар або є або немає.Але знання новітніх методик робить це мистецтво більш досконалим,адже ти їх не механічно застосовуєш.
Із практики: Наприклад, інтерактивні методи навчання справді підвищують ефективність навчання, наскільки його урізноманітнюють, роблять динамічним, цікавим, сам отримуєш задоволення від своєї роботи.
Я глибоко переконана, що у провідному , (як ми себе називаєм) педагогічному закладі країни викладати методику на такому рівні... Студенти повинні здобувати знання самостійно, але їх потрібно хоча б націлити, назвати напрям, щоб не загубитися у океані знань із методик викладання, а також слід прямо на практичних заняттях апробовувати різні методики, нехай одногрупники на 10 хвилин стануть учнями, а потім ти сам. Повірте, це значно ефективніше, ніж переказувати зміст параграфа навіть найгеніальнішого підручника.
Особистий(суб\"єктивний) погляд.[/size]<br><br>Зміст поста відредагований: Орлова, у: 26.11.2007 21:58
Please Log in to join the conversation.
- студент
- Visitor
16 years 5 months ago #471
by студент
Replied by студент on topic Рівень підготовки фахвців
Особисто мене найбільше непокоять викладачі, які з'являються на пари непідготовлені, спішно дають якесь завдання, а потім всю пару доводиться про себе виправляти помилки в їхньому мовленні. (це я про пари іноземної мови). А ще дуже дратує ставлення як до малих дітей. Так і хочеться сказати: Панове викладачі, ми не в школі, ми дорослі!Самоосвіта самоосвітою, але хоча б не заважайте!
Please Log in to join the conversation.
- Логинъ
- Visitor
16 years 5 months ago #526
by Логинъ
Replied by Логинъ on topic Рівень підготовки фахвців
2 Орлова
Інтуїція, все-таки, не врождена якість, але формується (хай підсвідомо) на основі набутих знань. Саме це я мав на увазі. Мовляв, учітесь, читайте, а з методикою імпровізувати зможете. Особисто я не вірю в усі ці новації. Поки в класі буде по 25-30 чоловік - діла не буде (сорі за тавтологію). Краще прочитати твір Чехова \"Скучная история (Из записок старого человека)\", ніж оволодіти \"сучасною\" методикою. Думаю, не варто згадувати, що все це також моє \"лічне\".
P.S. Переказувати - то ще нічого, а от коли читають, не відриваючи очі...
А як щодо помилок в українському мовленні?<br><br>Зміст поста відредагований: Логинъ, у: 07.12.2007 18:28
Інтуїція, все-таки, не врождена якість, але формується (хай підсвідомо) на основі набутих знань. Саме це я мав на увазі. Мовляв, учітесь, читайте, а з методикою імпровізувати зможете. Особисто я не вірю в усі ці новації. Поки в класі буде по 25-30 чоловік - діла не буде (сорі за тавтологію). Краще прочитати твір Чехова \"Скучная история (Из записок старого человека)\", ніж оволодіти \"сучасною\" методикою. Думаю, не варто згадувати, що все це також моє \"лічне\".
P.S. Переказувати - то ще нічого, а от коли читають, не відриваючи очі...
А як щодо помилок в українському мовленні?<br><br>Зміст поста відредагований: Логинъ, у: 07.12.2007 18:28
Please Log in to join the conversation.
- Орлова
- Topic Author
- Visitor
16 years 5 months ago #530
by Орлова
Replied by Орлова on topic Рівень підготовки фахвців
Логинъ писав(ла):
1.З якими Ви знайомі?
2. Які конкретно Ви використовували , впроваджували у навчальний процес, щоб переконатися у їхній неефективності?
У які саме?2 Орлова
Особисто я не вірю в усі ці новації.
1.З якими Ви знайомі?
2. Які конкретно Ви використовували , впроваджували у навчальний процес, щоб переконатися у їхній неефективності?
Please Log in to join the conversation.
- Орлова
- Topic Author
- Visitor
16 years 5 months ago #534
by Орлова
[/quote]А як щодо помилок в українському мовленні?[/quote]
Просто в точку!<br><br>Зміст поста відредагований: Орлова, у: 09.12.2007 00:03
Replied by Орлова on topic Рівень підготовки фахвців
ЗАПАТЕНТУЙТЕ ЦЮ ДУМКУ.Інтуїція, все-таки, не врождена якість, але формується (хай підсвідомо) на основі набутих знань.
[/quote]А як щодо помилок в українському мовленні?[/quote]
Просто в точку!<br><br>Зміст поста відредагований: Орлова, у: 09.12.2007 00:03
Please Log in to join the conversation.
- Логинъ
- Visitor
16 years 5 months ago #539
by Логинъ
Replied by Логинъ on topic Рівень підготовки фахвців
2 Орлова
Думки, нажаль, не патентують А то я б з радістю...
>Просто в точку!
А чому, вибачте, не в крапку?
Я ж про віру писав, а не про гнозис
З вказаною Вами метою не використовував (а тим більше не ВПРВАДЖУВАВ) жодних.
Поріг школи пересупав востаннє року Божого 2003-го
Думки, нажаль, не патентують А то я б з радістю...
>Просто в точку!
А чому, вибачте, не в крапку?
Я ж про віру писав, а не про гнозис
З вказаною Вами метою не використовував (а тим більше не ВПРВАДЖУВАВ) жодних.
Поріг школи пересупав востаннє року Божого 2003-го
Please Log in to join the conversation.
Time to create page: 0.112 seconds