Рівень підготовки фахвців
- Орлова
- Topic Author
- Visitor
Про рівень викладання методики як мови так і літератури говорити без сліз неможливо. Це просто ідіотізм, зубрити напам\"ять класифікації методів под \"чуткім руководством Шпака О.Т.\",і жодного разу не спробувати, наприклад, застосувати якийсь із цих методів на практичних заняттях, а на практичих заняттях просто переказувати зміст лекції, і зачитувати із ксерокса якусь інформацію, ефект для професійного становлення це дає нульовий. Донченко, Шевченко - професіонали, може, вони і знають , але це теоретичне переливання їз пустого в порожнє, пусті практичні заняття з методики нічого не дали, не знаю чи дають зараз сучасним студетам. Прикро<br><br>Зміст поста відредагований: Орлова, у: 22.10.2007 22:16
Please Log in to join the conversation.
- waxlthegreat
- Visitor
Please Log in to join the conversation.
- Орлова
- Topic Author
- Visitor
Please Log in to join the conversation.
- waxlthegreat
- Visitor
навчатись потрібно самомуОсобливе тема - викладання психологїї, 5 років марнування навчального часу, для чого?. Щоб потім склалося враження, що людина - ще тумбочка, на одній поличці якої лежать відчуття, на другій - пам\"ять, на третій - мислення, ще десь валяються емоції, почуття і, головне, що все це існує так, само по собі , у вигляді окремих тем лекції. А запорука п\"ятірки на екзамені - вивчити напам\"ять визначення.не заперечую усі ці дані - це фундаментальні знання, основа основ, але на їх основі потрібно вчитися розуміти людину, дитину, вивчати методики, практичні вправи, яі дадуть ключ до розуміння внутрішнього світу. Цього не було ніколи за увесь період навчання
Please Log in to join the conversation.
- Самі знаєте хто
- Visitor
Please Log in to join the conversation.
- ImMmI
- Visitor
Викладач нам потрібен тільки щоб вказати що саме нам вивчати та відповісти на наші питання.
Молоток який був тисячу років назад таким же й залишився. З методикою те саме, її не зробиш ще досконалішою.
Please Log in to join the conversation.