Who is online?  

We have 278 guests and no members online

   

Sikorsky Challenge  

   

SCEGES  

plakat

   

Пошук у Google  

   
× Дискусія організована у вигляді обговорень окремих доповідей, підготовлених українськими експертами. Кожна доповідь присвячена окремому аспекту демократичного розвитку держави і суспільства.
Будемо вдячні за Вашу активну участь у цій дискусії, коментарі та власні думки щодо запропонованого аналізу.
Коментарі, які стосуються кожної окремої доповіді, будуть узагальнені та опубліковані, відкриваючи більш широке публічне обговорення того, що необхідно зробити для сприяння демократичним реформам в Україні.
Щоб залишити свій коментар, Вам необхідно зареєструватись. Модератори форуму залишають за собою право вилучати повідомлення, що містять прямі чи непрямі образи інших користувачів ресурсу, в тому числі за етнічною, національною, расовою чи релігійною приналежністю, нецензурні висловлювання, висловлювання порнографічного чи сексуального характеру, висловлювання, що мають на меті провокування різкої реакції інших учасників форуму, що містять рекламу, комерційні повідомлення, а також ті, що не мають інформаційного навантаження та не стосуються тематики форуму.

Конституційний уряд

  • Любов Марголіна
  • Topic Author
  • Visitor
  • Visitor
13 years 6 months ago - 13 years 6 months ago #1241 by Любов Марголіна
Конституційний уряд was created by Любов Марголіна
а) Конституція, що встановлює чіткі правила роботи влади, відносно забезпечена додатковими процедурами, які не дозволяють елітам, що на даний момент знаходяться при владі, свавільно вносити до неї зміни;
б) Конституція ґрунтується на принципі обмеженого уряду із чітко визначеними й ефективними межами загальних повноважень уряду;
в) Конституція встановлює незалежність судової гілки влади;
г) Еліти в інших урядових інститутах приймають право судової влади тлумачити та захищати конституцію.

Конституційний уряд України – питання та проблеми правового статусу Кабінету Міністрів України (О. Боярчук)

Аналізується одна з основних проблем конституційного урядування (constitutional government) в Україні: питання правового статусу вищого виконавчого органу влади держави – Кабінету Міністрів України. Зазначається, що Кабінет Міністрів України, виконуючи фактично урядові функції, і досі “насправді не має конституційно закріпленого статусу уряду держави”. Докладно розглядаються норми Закону України “Про Кабінет Міністрів України” та їх співвідношення з чинними нормами Конституції України, а також історична еволюція взаємин і розподілу повноважень Президента, Верховної Ради та Кабінету Міністрів України від початку проголошення державної незалежності країни до конституційної реформи 2006 року, яка позначила зміни в системі організації системи державної влади від президентсько-парламентської до парламентсько-президентської республіки.
Розглядаються недоліки законодавчого врегулювання функцій системи урядування в країні. Зокрема серед недоліків діючого Закону України “Про Кабінет Міністрів України” є визначення посад членів Кабінету Міністрів України як “політичних посад, на які не поширюється трудове законодавство”. Таким чином є всі підстави говорити про порушення норми статті 24 Конституції України, яка гарантує громадянам України рівні конституційні права й свободи та рівність перед законом, забороняючи будь-які привілеї чи обмеження. Більш проблемними моментами є неузгодження та прогалини в чинному законодавстві щодо взаємин Президента України та Кабінету Міністрів. Після недосконалої політичної реформи 2006 р. у країні тривала боротьба законів і законодавчих актів щодо розподілу повноважень поміж цими органами державної влади. Конституцією України й досі не визначено чітких шляхів взаємодії Президента України та Кабінету Міністрів України.
Ситуація правової невизначеності діяльності різних гілок державної влади в законодавчовому полі країни, нехтування нормами Конституції України призводить до появи цілої низки актів вищих посадових осіб, які майже повністю підірвали довіру народу України до вищих органів державної влади країни. Нескінченна череда Указів Президента України про дострокове припинення діяльності Верховної Ради України, блокування роботи парламенту, протистояння міліції та Державної служби охорони, бійки у стінах Генеральної прокуратури України, кампанія з дискредитації Конституційного Суду України, незаконні рішення судів загальної юрисдикції – усе це призвело до серйозних проблем демократичного розвитку конституційного процесу у країні.
Вихід із цієї ситуації вбачається лише в обов'язковому усвідомленні всіма гілками влади того факту, що Конституцію України було створено для того, щоб її норми виконувались і були твердим підґрунтям справедливого демократичного законодавства. Досвід усіх розвинених країн світу підказує, що без суворого дотримання норм Основного Закону держави неможливо побудувати демократичне суспільство, у якому не буде місця корупції та нехтуванню законами.

З текстом доповіді можна ознайомитись у прикріпленому файлі (див. нижче)

File Attachment:

File Name: 01.pdf
File Size:372 KB
Attachments:
Last edit: 13 years 6 months ago by Любов Марголіна.

Please Log in to join the conversation.

Moderators: Любов Марголіна
Time to create page: 5.307 seconds
Powered by Kunena Forum
   

Contacts

Address: 
9, Pyrogova st.
01601, Kyiv
Ukraine
Reception Phone: 
(+38 044) 234-11-08
   

Admission for foreigners

Address: Room 243 (Foreign students department),
9, Pyrogova st., 01601 Kyiv, Ukraine
 
Monday-Friday, 9.00-13.00, 14.00-17.00
 
Tel.: (+38 044) 239-30-86