Who is online?  

We have 109 guests and no members online

   

Sikorsky Challenge  

   

SCEGES  

plakat

   

Пошук у Google  

   
× Дискусія організована у вигляді обговорень окремих доповідей, підготовлених українськими експертами. Кожна доповідь присвячена окремому аспекту демократичного розвитку держави і суспільства.
Будемо вдячні за Вашу активну участь у цій дискусії, коментарі та власні думки щодо запропонованого аналізу.
Коментарі, які стосуються кожної окремої доповіді, будуть узагальнені та опубліковані, відкриваючи більш широке публічне обговорення того, що необхідно зробити для сприяння демократичним реформам в Україні.
Щоб залишити свій коментар, Вам необхідно зареєструватись. Модератори форуму залишають за собою право вилучати повідомлення, що містять прямі чи непрямі образи інших користувачів ресурсу, в тому числі за етнічною, національною, расовою чи релігійною приналежністю, нецензурні висловлювання, висловлювання порнографічного чи сексуального характеру, висловлювання, що мають на меті провокування різкої реакції інших учасників форуму, що містять рекламу, комерційні повідомлення, а також ті, що не мають інформаційного навантаження та не стосуються тематики форуму.

Політичні еліти обираються шляхом вільних і чесних виборів.

  • Любов Марголіна
  • Topic Author
  • Visitor
  • Visitor
13 years 6 months ago #1234 by Любов Марголіна
а) Загальне виборче право;
б) Офіційні правила й інститути, що забезпечують незалежність організації і проведеня виборів;
в) Механізми, що забезпечують якість і чесність системи реєстрації виборців;
г) Захист таємного голосування;
д) Механізми, що забезпечують якість і чесність обробки даних та звітування про результат виборів;
е) Регулювання фінансування партій і виборчих кампаній, що забезпечує розумну чесність у змаганні та забезпечує упевненість у чесності системи.

Чи обираються політичні еліти шляхом вільних і справедливих виборів? (Н. Аверкіна)

Досліджується система виборчого законодавства та процесу як фундаментальних ланок процедурної демократії в Україні з метою відповіді на запитання, чи забезпечують вони вільні та справедливі вибори політичної еліти країни. Методологія дослідження спирається такі методи: описовий – для розкриття сутності виборчого процесу в сучасній України; системний – для аналізу особливостей виборчої моделі як складової української політичної системи; інституціональний – для дослідження ролі й завдань інституту виборів у контексті світового досвіду.
Зазначається в цілому відповідний сучасним демократіям рівень законодавчо-правового та інституційного забезпечення виборчих процедур. Водночас наголошується на низці проблемних моментів, які все ще існують у виборчому процесі країні. Зокрема йдеться про відсутність єдиного виборчого кодексу, підстави утворення тимчасових виборчих дільниць не визначено жодним виборчим законом (взагалі: поняття постійних і тимчасових виборчих дільниць у законах про вибори не відображено); процедура складання списків виборців, закріплена у законах про вибори, має мало спільного з процедурою, передбаченою Законом «Про Державний реєстр виборців» тощо. Існують також проблеми прозорості фінансування політичних партій і виборчих кампаній, що й досі не належним чином відрегульовані на законодавчому рівні. Йдеться про те, що законодавство не стимулює скорочення витрат на виборчі кампанії; неузгоджено закони про парламентські, президентські, місцеві вибори в частині фінансування відповідних виборів; існують прогалини у правовому регулюванні порядку оприлюднення звітів про надходження й використання коштів виборчих фондів; у ЦВК відсутні достатні повноваження щодо контролю за фінансуванням виборчих компаній.
Особливу увагу на рівні законодавчого та інституціонального забезпечення виборчого процесу в Україні слід приділити розвитку прав, забезпеченню механізмів і можливостей участі громадськості, громадських організацій і ЗМІ у контролі за його чесністю та справедливістю.
Як наслідок цих системних вад і недоліків вітчизняні системи формування політичних еліт на національному і регіональному рівнях, зокрема складу парламенту та місцевих рад «можна вважати чи не найбільш закритими в Європі». Це, у свою чергу, породжує низку негативних наслідків: 1) поширення авторитарного стилю керівництва партіями; 2) зниження якісного складу представницьких органів; 3) уповільнення або згортання партійного будівництва на місцях; 4) зрощення бізнесу та влади, поширення політичної корупції тощо.
Подальші перспективи удосконалення виборчої системи пов’язані із законодавчим забезпеченням їх реформування в бік більшої прозорості, відкритості та справедливості виборчого процесу, пошуком оптимальних моделей виборчих процедур (зокрема, для парламентських виборів може застосовуватись пропорційна виборча система із запровадженням певних елементів її персоніфікації) і розвитком прав, забезпеченням механізмів і можливостей участі громадськості, громадських організацій і ЗМІ у контролі за його чесністю та справедливістю.
У доповіді також аналізуються стан і перспективи міжнародної технічної допомоги Україні у здійснені важливих демократичних реформ, зокрема у сфері виборчого процесу.

З текстом доповіді можна ознайомитись у прикріпленому файлі (див. нижче)

File Attachment:

File Name: 08.pdf
File Size:473 KB
Attachments:

Please Log in to join the conversation.

Moderators: Любов Марголіна
Time to create page: 0.187 seconds
Powered by Kunena Forum
   

Contacts

Address: 
9, Pyrogova st.
01601, Kyiv
Ukraine
Reception Phone: 
(+38 044) 234-11-08
   

Admission for foreigners

Address: Room 243 (Foreign students department),
9, Pyrogova st., 01601 Kyiv, Ukraine
 
Monday-Friday, 9.00-13.00, 14.00-17.00
 
Tel.: (+38 044) 239-30-86