Who is online?  

We have 120 guests and no members online

   

Sikorsky Challenge  

   

SCEGES  

plakat

   

Пошук у Google  

   

Расизм в НПУ: за і проти

  • Калинка
  • Visitor
  • Visitor
16 years 5 months ago #490 by Калинка
Replied by Калинка on topic Расизм в НПУ: за і проти
Життя загалом і учительська робота зокрема, як на мене, не для того, щоби терпіти когось чи щось, а для того, щоби дарувати приємні моменти іншим і отримувати від цього задоволення. Незалежно від кольру шкіри...<br><br>Зміст поста відредагований: Калинка, у: 03.12.2007 18:29

Please Log in to join the conversation.

  • Князь Теней
  • Visitor
  • Visitor
16 years 4 months ago #529 by Князь Теней
Replied by Князь Теней on topic Расизм в НПУ: за і проти
Калинці
Цікаве зауваження.Я,на приклад, завжди кажу:\&quot;Яка різниця хто,головне щоб людина хороша була.\&quot;

Please Log in to join the conversation.

  • Логинъ
  • Visitor
  • Visitor
16 years 4 months ago #551 by Логинъ
Replied by Логинъ on topic Расизм в НПУ: за і проти
ту Калинка

&gt;Життя загалом і учительська робота зокрема...

Просто замєчательно! Наївана така, чисто жіноча філософія))):kiss:

Так ось. Ті 3-5 \&quot;атборных падонкаф\&quot; власне, дарують приємні моменти не просто іншим, а безпосередньо своїм ближнім. Такий клас живіший і активніший (в т.ч. і в громадському житті школи), ніж клас \&quot;німих кастратів\&quot; (заучок, які цілком вдоволені рутинним навчальним процесом, бо їх мета не бути, а мати). Падонки ж і інші маргінали керуються саме настановою на буття (безпосереднє і екзистенційне переживання реальності, а не опосередковано (підручники, зошити, оцінки, нагороди, атестат, диплом, карєра, повага від людей \&quot;через поважний вік\&quot;, врешті,- гарненька така труна). Інша річ, якими засобами падонки цього досягають... Але ціль (буття, а не симуляція) виправдовує! А про мораль судитиме \&quot;іной\&quot;.

2 Князь Тіней
Головне, щоб людина просто БУЛА:)

Please Log in to join the conversation.

  • Самі знаєте хто
  • Topic Author
  • Visitor
  • Visitor
16 years 4 months ago #558 by Самі знаєте хто
Replied by Самі знаєте хто on topic Расизм в НПУ: за і проти
На що ви перетворили мою гостру, бескопмпромісну політичну тему??? :silly:<br><br>Зміст поста відредагований: Самі знаєте хто, у: 17.12.2007 16:53

Please Log in to join the conversation.

  • Калинка
  • Visitor
  • Visitor
16 years 4 months ago #565 by Калинка
Replied by Калинка on topic Расизм в НПУ: за і проти
в бік Логинъ

Ну не знаю про яких німих кастратів тут мова ведеться. Я все ж про людей говорила, маленьких, та ж людей, чорних, та все ж людей...Мета життя яких не витерти об \&quot;ближнього\&quot; ноги, а подати йому руку (як то між людьми ведеться)

Зміст поста відредагований: Калинка, у: 17.12.2007 19:18<br><br>Зміст поста відредагований: Калинка, у: 17.12.2007 19:20
Attachments:

Please Log in to join the conversation.

  • Логинъ
  • Visitor
  • Visitor
16 years 4 months ago #568 by Логинъ
Replied by Логинъ on topic Расизм в НПУ: за і проти
Соромно, дівчино, не знати звідки цей колоритний мікрообраз! Та ж з Неофітів Шевченкових, з інтродукції! У тканині мого тексту він - ремінісценція. По-перше, для попсового ефекту (що вдалося, чи не так?;) ), по-друге, як творче переосмислення цього образу в просторі сучасному. У Ш. \&quot;кастрати німиє\&quot; - помошники, поборники самого Бога (Бога-Отця). Звичайно, тут не буквально. Мається на увазі отой величезний бюрократичний апарат Імперії, власне, тіло, головою якого був імператор (у Шевченка - Бог). Причому, цілком прозорим є глузливий тон (помощники, поборники). У цьому ж дусі і у мене майбутні \&quot;гвинтики системи\&quot; так названі.

Подати руку навіщо? Для поцілунку, як піп? Можна ще аристократично подати два пальці!:woohoo:

Якщо серйозно, то все, звичайно ж зрозуміло. Але ж світ зітканий з парадоксів. Не завжди подати руку означає допомогти, врятувати, абощо. Так само далеко не завжди ті діти, що \&quot;вимучують\&quot; вчителя на уроці є поганими. В цьому винен сам вчитель, бо ж не зміг спрямувати їх енергію в конструктивне русло. А ЯКЩО ХАРИЗМИ НЕМА - ХАЙ НЕ ЛІЗЕ НА ПЕДАГОГІЧНУ НИВУ! АБО Ж ХАЙ ТУПО ТЕРПИТЬ ЗНУЩАННЯ! Може, коли він помре від сердцевого нападу прямо на уроці, у цих бешкетників відбудеться злам, і вони стануть відомими діячами (бо ж їх життєвість, вітальність нікуди не зникне). А такому вчителеві туди й дорога. Може, це і була його функція в житті - пробудити совість якогось майбутнього діяча/героя/святого.

Ваи не здається, що таке тотальне людинолюбство і всепрощення принижує саму людину? \&quot;Я, мовляв, такий слабкий і недосконалий то буду і до інших поблажливо ставитися\&quot;. І що то буде? Будемо повзати у своїх соплях? А де ж Особистість? Сильна, горда, вільна, аморальна, як природа, врешті-решт. Вона не у співчутті, але у стражданні, самотності, подвижництві, тощо.

На останок скажу таке: ця проблема не нами поставлена, і не нам, звичайно ж, її тутечки вирішити. На пам\&quot;ять приходить видатна українська поетеса Анна Ахматова:

Чем хуже этот век предшествующих? Разве
Тем, что в чаду печали и тревог
Он к самой черной прикоснулся язве,
Но исцелить ее не мог.

IMHO, саме про цю проблему говорить поетеса:)
Початки - Достоевський, Ніцше. Розвиток - модерн.

Зміст поста відредагований: Логинъ, у: 17.12.2007 21:05<br><br>Зміст поста відредагований: Логинъ, у: 17.12.2007 21:07

Please Log in to join the conversation.

Time to create page: 0.285 seconds
Powered by Kunena Forum
   

Contacts

Address: 
9, Pyrogova st.
01601, Kyiv
Ukraine
Reception Phone: 
(+38 044) 234-11-08
   

Admission for foreigners

Address: Room 243 (Foreign students department),
9, Pyrogova st., 01601 Kyiv, Ukraine
 
Monday-Friday, 9.00-13.00, 14.00-17.00
 
Tel.: (+38 044) 239-30-86