Навчально-методичний центр університету інформує, що відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 26.09.2006 року № 1361 "Про надання одноразової адресної грошової допомоги деяким категоріям випускників вищих навчальних закладів" випускникам, які здобули освіту за напрямами і спеціальностями педагогічного профілю, уклали договір про роботу у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах на строк не менш як три роки та приступили до роботи, надається одноразова адресна грошова допомога у п’ятикратному розмірі мінімальної заробітної плати.
Допомога надається випускникам денної форми навчання, які навчались за рахунок бюджетних коштів за державним замовленням.
Для нарахування одноразової адресної грошової допомоги молодий фахівець до 12 жовтня 2017 року подає до НМЦ (26 каб.) університету документи:
- заяву встановленого зразка;
- договір про працевлаштування випускників вищих навчальних закладів, які навчалися за напрямами і спеціальностями педагогічного профілю (в трьох примірниках);
- копію паспорта;
- копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номера;
- копію наказу управління (відділу) освіти або професійно-технічного навчального закладу про призначення на посаду;
- копію трудової книжки;
- копію диплома;
- свідоцтво про шлюб (у разі зміни прізвища).
Виплата допомоги здійснюється в університеті на підставі наказу ректора до кінця поточного року.
У разі відмови випускника без поважних причин приступити до роботи за призначенням, звільнення його з ініціативи адміністрації за порушення трудової дисципліни, звільнення за власним бажанням протягом трьох років від початку роботи у загальноосвітньому та професійно-технічному навчальному закладі одержувач допомоги зобов’язаний повернути суму фактично одержаної допомоги у вищий навчальний заклад, де була здійснена виплата та розірвати укладений договір.
Вищезазначені документи подаються за адресою: центральний корпус університету, вул. Пирогова, 9, ауд. 26,
тел. 239-30-27.