Рівень підготовки фахвців
- Орлова
- Автор теми
- Відвідувач
16 років 5 місяців тому #469
від Орлова
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Логинъ писав(ла):
Педагогічна, психологічна, лінгвістична інтуїція без фахових знань - ніщо
Справжній фахівець повинен у собі це поєднувати .
Навчати - це мистецтво,у тебе цей дар або є або немає.Але знання новітніх методик робить це мистецтво більш досконалим,адже ти їх не механічно застосовуєш.
Із практики: Наприклад, інтерактивні методи навчання справді підвищують ефективність навчання, наскільки його урізноманітнюють, роблять динамічним, цікавим, сам отримуєш задоволення від своєї роботи.
Я глибоко переконана, що у провідному , (як ми себе називаєм) педагогічному закладі країни викладати методику на такому рівні... Студенти повинні здобувати знання самостійно, але їх потрібно хоча б націлити, назвати напрям, щоб не загубитися у океані знань із методик викладання, а також слід прямо на практичних заняттях апробовувати різні методики, нехай одногрупники на 10 хвилин стануть учнями, а потім ти сам. Повірте, це значно ефективніше, ніж переказувати зміст параграфа навіть найгеніальнішого підручника.
Особистий(суб\"єктивний) погляд.[/size]<br><br>Зміст поста відредагований: Орлова, у: 26.11.2007 21:58
Досконалі знання зі своєї дисципліни і методики її викладання без педагогічної і лінгвістичної інтуїції - ніщоЯкі методики? Про що ви говорите? Інновації... Смішно Інтуїція головне - лінгвістична, психологічна чутливість, а все інше вам додасться! Так шо не гоніть на викладачів, а дякуйте, що маєте свободи з надлишком.
Педагогічна, психологічна, лінгвістична інтуїція без фахових знань - ніщо
Справжній фахівець повинен у собі це поєднувати .
Навчати - це мистецтво,у тебе цей дар або є або немає.Але знання новітніх методик робить це мистецтво більш досконалим,адже ти їх не механічно застосовуєш.
Із практики: Наприклад, інтерактивні методи навчання справді підвищують ефективність навчання, наскільки його урізноманітнюють, роблять динамічним, цікавим, сам отримуєш задоволення від своєї роботи.
Я глибоко переконана, що у провідному , (як ми себе називаєм) педагогічному закладі країни викладати методику на такому рівні... Студенти повинні здобувати знання самостійно, але їх потрібно хоча б націлити, назвати напрям, щоб не загубитися у океані знань із методик викладання, а також слід прямо на практичних заняттях апробовувати різні методики, нехай одногрупники на 10 хвилин стануть учнями, а потім ти сам. Повірте, це значно ефективніше, ніж переказувати зміст параграфа навіть найгеніальнішого підручника.
Особистий(суб\"єктивний) погляд.[/size]<br><br>Зміст поста відредагований: Орлова, у: 26.11.2007 21:58
Будь-ласка, Увійти , щоб приєднатись до розмови.
- студент
- Відвідувач
16 років 5 місяців тому #471
від студент
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Особисто мене найбільше непокоять викладачі, які з'являються на пари непідготовлені, спішно дають якесь завдання, а потім всю пару доводиться про себе виправляти помилки в їхньому мовленні. (це я про пари іноземної мови). А ще дуже дратує ставлення як до малих дітей. Так і хочеться сказати: Панове викладачі, ми не в школі, ми дорослі!Самоосвіта самоосвітою, але хоча б не заважайте!
Будь-ласка, Увійти , щоб приєднатись до розмови.
- Логинъ
- Відвідувач
16 років 4 місяців тому #526
від Логинъ
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
2 Орлова
Інтуїція, все-таки, не врождена якість, але формується (хай підсвідомо) на основі набутих знань. Саме це я мав на увазі. Мовляв, учітесь, читайте, а з методикою імпровізувати зможете. Особисто я не вірю в усі ці новації. Поки в класі буде по 25-30 чоловік - діла не буде (сорі за тавтологію). Краще прочитати твір Чехова \"Скучная история (Из записок старого человека)\", ніж оволодіти \"сучасною\" методикою. Думаю, не варто згадувати, що все це також моє \"лічне\".
P.S. Переказувати - то ще нічого, а от коли читають, не відриваючи очі...
А як щодо помилок в українському мовленні?<br><br>Зміст поста відредагований: Логинъ, у: 07.12.2007 18:28
Інтуїція, все-таки, не врождена якість, але формується (хай підсвідомо) на основі набутих знань. Саме це я мав на увазі. Мовляв, учітесь, читайте, а з методикою імпровізувати зможете. Особисто я не вірю в усі ці новації. Поки в класі буде по 25-30 чоловік - діла не буде (сорі за тавтологію). Краще прочитати твір Чехова \"Скучная история (Из записок старого человека)\", ніж оволодіти \"сучасною\" методикою. Думаю, не варто згадувати, що все це також моє \"лічне\".
P.S. Переказувати - то ще нічого, а от коли читають, не відриваючи очі...
А як щодо помилок в українському мовленні?<br><br>Зміст поста відредагований: Логинъ, у: 07.12.2007 18:28
Будь-ласка, Увійти , щоб приєднатись до розмови.
- Орлова
- Автор теми
- Відвідувач
16 років 4 місяців тому #530
від Орлова
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Логинъ писав(ла):
1.З якими Ви знайомі?
2. Які конкретно Ви використовували , впроваджували у навчальний процес, щоб переконатися у їхній неефективності?
У які саме?2 Орлова
Особисто я не вірю в усі ці новації.
1.З якими Ви знайомі?
2. Які конкретно Ви використовували , впроваджували у навчальний процес, щоб переконатися у їхній неефективності?
Будь-ласка, Увійти , щоб приєднатись до розмови.
- Орлова
- Автор теми
- Відвідувач
16 років 4 місяців тому #534
від Орлова
[/quote]А як щодо помилок в українському мовленні?[/quote]
Просто в точку!<br><br>Зміст поста відредагований: Орлова, у: 09.12.2007 00:03
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
ЗАПАТЕНТУЙТЕ ЦЮ ДУМКУ.Інтуїція, все-таки, не врождена якість, але формується (хай підсвідомо) на основі набутих знань.
[/quote]А як щодо помилок в українському мовленні?[/quote]
Просто в точку!<br><br>Зміст поста відредагований: Орлова, у: 09.12.2007 00:03
Будь-ласка, Увійти , щоб приєднатись до розмови.
- Логинъ
- Відвідувач
16 років 4 місяців тому #539
від Логинъ
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
2 Орлова
Думки, нажаль, не патентують А то я б з радістю...
>Просто в точку!
А чому, вибачте, не в крапку?
Я ж про віру писав, а не про гнозис
З вказаною Вами метою не використовував (а тим більше не ВПРВАДЖУВАВ) жодних.
Поріг школи пересупав востаннє року Божого 2003-го
Думки, нажаль, не патентують А то я б з радістю...
>Просто в точку!
А чому, вибачте, не в крапку?
Я ж про віру писав, а не про гнозис
З вказаною Вами метою не використовував (а тим більше не ВПРВАДЖУВАВ) жодних.
Поріг школи пересупав востаннє року Божого 2003-го
Будь-ласка, Увійти , щоб приєднатись до розмови.
Час відкриття сторінки: 3.502 секунд