Допоможіть будь ласка!
- Shadows_Dance
- Автор теми
- Відвідувач
16 років 9 місяців тому #775
від Shadows_Dance
COM_KUNENA_MESSAGE_CREATED_NEW
Добрий день! Допоможіть будь ласка! Я студент 1 курсу, навчання невлаштовує... Які в мене шанси перевестись до НПУ ім. Драгоманова? Які є спеціальності підготовки? Скільки це коштує?
Дякую!
Дякую!
Будь-ласка, Увійти , щоб приєднатись до розмови.
- Самі знаєте хто
- Відвідувач
16 років 9 місяців тому #776
від Самі знаєте хто
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Цілком реально. Навіть знаю про кілька таких випадків: в НПУ переводились з ун-ту \"Україна\" та ін*язу. Тільки складали академрізницю.
А ти де вчишся? Яка спеціальність?<br><br>Зміст поста відредагований: Самі знаєте хто, у: 20.03.2008 11:37
А ти де вчишся? Яка спеціальність?<br><br>Зміст поста відредагований: Самі знаєте хто, у: 20.03.2008 11:37
- Shadows_Dance
- Автор теми
- Відвідувач
16 років 9 місяців тому #777
від Shadows_Dance
Дякую, що звернули увагу! я навчаюся в Полтавському Університеті Споживчої Кооперації України, спеціальність інформатика(прикладна математика з програмуванням). А складно здати академрізницю? І скільки коштує у вас навчання? І коли питанням переведення треба займатися? Дякую
- Самі знаєте хто
- Відвідувач
16 років 9 місяців тому #778
від Самі знаєте хто
Щодо процедури - почитай ось тут
www.npu.edu.ua/index.php?option=com_cont...;id=49&Itemid=67
Про порядок переведення та поновлення.
Прикро те, що на сайті нема переліку спеціальностей. Хіба що спробуй зайти на сайт конкретного інституту (Структура - потім обираєш інститут), що тебе цікавить, і там можуть бути ціни.
Про порядок переведення та поновлення.
Прикро те, що на сайті нема переліку спеціальностей. Хіба що спробуй зайти на сайт конкретного інституту (Структура - потім обираєш інститут), що тебе цікавить, і там можуть бути ціни.
- moderator
- Відвідувач
16 років 9 місяців тому #779
від moderator
Навішо на сайті список УСІХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ УНІВЕРСИТЕТУ?