Репозитарій НПУ  

   

Sikorsky Challenge  

   

SCEGES  

plakat

   

Центр діаспори  

logo crd

   

АВ НПУ  

   

Наш логотип  

НПУ

   

Пошук у Google  

   

З 21 листопада 2019 року відомості на сайті не оновлюються. Сайт закритий!

   
× Дискусія організована у вигляді обговорень окремих доповідей, підготовлених українськими експертами. Кожна доповідь присвячена окремому аспекту демократичного розвитку держави і суспільства.
Будемо вдячні за Вашу активну участь у цій дискусії, коментарі та власні думки щодо запропонованого аналізу.
Коментарі, які стосуються кожної окремої доповіді, будуть узагальнені та опубліковані, відкриваючи більш широке публічне обговорення того, що необхідно зробити для сприяння демократичним реформам в Україні.
Щоб залишити свій коментар, Вам необхідно зареєструватись. Модератори форуму залишають за собою право вилучати повідомлення, що містять прямі чи непрямі образи інших користувачів ресурсу, в тому числі за етнічною, національною, расовою чи релігійною приналежністю, нецензурні висловлювання, висловлювання порнографічного чи сексуального характеру, висловлювання, що мають на меті провокування різкої реакції інших учасників форуму, що містять рекламу, комерційні повідомлення, а також ті, що не мають інформаційного навантаження та не стосуються тематики форуму.

Функціонуюча ринкова економіка регулюється таким чином, щоб запобігти диспропорційній концентрації влади та забезпечити чесність в ...

  • Любов Марголіна
  • Автор теми
  • Відвідувач
  • Відвідувач
13 років 5 місяців тому - 13 років 5 місяців тому #1223 від Любов Марголіна
COM_KUNENA_MESSAGE_CREATED_NEW
а) Існує державна політика та закони, що створюють умови, необхідні для забезпечення чесності ринкових операцій, збереження конкуренції та підтримання стабільності монетарної системи;
б) Існують державні положення, що захищають права колективних переговорів стосовно робочої сили;
в) Існують державні положення, що врегульовують умови праці;
г) Існують державні положення, що захищають інтереси споживачів.

Регулювання ринкової економіки для запобігання диспропорцій концентрації влади та забезпечення справедливості в економічних відносинах (І.Новак)
Досліджуються соціально-політичні та соціально-економічні аспекти регулювання ринкової економіки в Україні з метою виявити чи забезпечуються запобігання щодо диспропорцій концентрації влади та принципи справедливості в економічних відносинах. Відзначається, що хоча за роки незалежності загалом сформовано законодавство, що відповідає демократичним стандартам та основним принципам ринкової моделі економіки, втім, “практичний досвід формування і функціонування базових суспільних інститутів, реалізації конституційних прав громадян щодо власності та доходу, свободи асоціацій, безпеки праці й споживання якісних товарів і послуг, свідчить про недостатню ефективність державної політики регулювання ринкової економіки.”
Історично властивий національній економіці високий рівень монополізації неринкового характеру зумовлює існування таких негативних економічних проявів, як олігархічна монополізація окремих видів діяльності, лобіювання інтересів і недобросовісна конкуренція за рахунок взаємодії капітал-влада. Негативними наслідками цього є надмірне розшарування суспільства за майновою ознакою, тінізація економічних відносин і поширення корупції. З огляду на це, першочерговими пріоритетами державної конкурентної політики сьогодні має бути удосконалення механізмів регулювання діяльності монополій, усунення адміністративних перешкод для бізнесу, реформування податкової політики задля забезпечення рівних економічних можливостей та зменшення соціальної стратифікації.
Існуюча модель національної фінансової системи дотепер цілком не звільнилася від таких негативних рис, як надцентралізація, планування зверху, державний розподіл фінансів і матеріальних ресурсів, що не дає змоги забезпечити ефективну взаємодію між заощадниками і позичальниками.
Національні законодавчі засади реалізації прав на свободу об’єднання та колективні переговори хоча і сформовані у відповідності з міжнародними стандартами, головним завданням у цій сфері є підвищення якості та результативності колективних переговорів шляхом розбудови їх інституційного забезпечення, створення позитивної суспільної мотивації щодо пріоритетності засобів соціального діалогу для розв’язання конфлікту інтересів.
Основною проблемою забезпечення реалізації конституційного права працівника на належні, безпечні і здорові умови праці в Україні є недостатній державний контроль виконання законодавства, залишаються актуальними питання безпеки праці, атестації робочих місць за умовами праці, порушення норм законодавства про працю щодо робочого часу і часу відпочинку.
Наявність демократичних перспектив для України у сфері соціально-економічної політики сьогодні визначається, передусім, необхідністю усвідомлення суспільством і владою неможливості подальшої експлуатації концептуальних підходів, стандартів та інституціональних механізмів, успадкованих від централізованої моделі управління, неефективності політики їх пристосування до ринкових регуляторів.

З текстом доповіді можна ознайомитись у прикріпленому файлі (див. нижче)

Вкладений файл:

Назва файлу: 19.pdf
Розмір файлу:366 KB
Долучення:
Last edit: 13 років 5 місяців тому by Любов Марголіна.

Будь-ласка, Увійти , щоб приєднатись до розмови.

  • Кокорський Валентин
  • Відвідувач
  • Відвідувач
13 років 4 місяців тому #1248 від Кокорський Валентин
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Запропонована Іриною Новак стаття справляє двоїсте враження. З одного боку, вона дає можливість отримати уявлення про ситуацію у вітчизняній соціально-економічній сфері. Задля характеристики її стану наводиться значна кількість цифр і фактів.
Однак в ній не проводиться чітке розрізнення між конституцією-законами і реальною державною політикою, зокрема щодо дотримання визначених законодавчо норм. На нашу думку, роздержавлення та приватизація власності в Україні вбачалися основною (а не просто важливою) складовою становлення його олігархічної форми, задля впровадження якої ваучерна форма виявилася цілком придатною, а відносно значущий державний сектор – необхідним у якості інструмента перерозподілу матеріально-фінансових потоків і активів. А от задекларовані в Конституції та законах потреби створення механізмів забезпечення рівних стартових умов та гарантій соціального захисту для кожного члена суспільства навряд чи варто розглядати як щось більше, аніж симулякрову данину успадкованим від радянської епохи суспільним очікуванням та ігрову імітаційну активність, розраховану на західного споживача.
У цьому сенсі показовими, але сумнівними виглядають джерела, використані у статті для характеристики поточної ситуації та шляхів виходу з неї: Програма економічних реформ на 2010-2014 роки "Заможне суспільство, конкурентоспроможна економіка, ефективна держава", Програма діяльності Президента України (2010-2015), Послання Президента України Віктора Януковича до Українського народу тощо. У стороннього читача може скластися враження, що у цих та інших схожих документах відтворюється реальне прагнення можновладців запропонувати суспільству реальну стратегію покращення його життя і впровадити її на практиці, а не намагання черговий раз перекласти проблеми на попередників і переконати громадян у необхідності затягування пасків, що засвідчує досвід років незалежності.
В статті наявні ряд констатацій, які не знаходять продовження в оцінках і висновках. Так, вказуючи на найбільш серйозні виклики у 2009 р. в сфері діяльності АМКУ, автор не висвітлює, якою була реакція на них з боку названої та інших державних структур. Згадується також, що досвід більшості колишніх соціалістичних країн свідчить про використання на перших етапах трансформації економіки м'якого антимонопольного законодавства, але не визначається, яким же є наше. Констатується покладеність в основу розбудови банківської системи України загальновизнаних у світовій практиці принципів, але не вказується, чи є вони дієвими у нас. Це ж стосується згадки про сформованість правових засад реалізації прав на свободу об’єднання, колективні переговори й укладення колективних договорів (угод). Залишається незрозумілим, яка кількість трудящих охоплена галузевими угодами, чому 60% зареєстрованих галузевих об’єднань організацій роботодавців не укладають їх, а зобов’язання Генеральної угоди часто не мають стратегічного спрямування та послідовного характеру поряд з суто символічною відповідальністю у разі їх невиконання, тощо.
Викликають сумнів наступні висловлювання: про право на колективні переговори в Україні, котре реалізується в межах договірного регулювання колективних трудових відносин в контексті принципів загальної парадигми соціального діалогу; про сформовану тристоронню модель останнього, в якій держава виконує функції гаранта забезпечення прав та рівноправної участі у соціальному діалозі всіх його сторін, представника власних інтересів як сторони соціального діалогу та арбітра у вирішенні спірних питань; про перехід від епізодичного спілкування до системної, постійної співпраці як головний здобуток сторін соціального діалогу за роки незалежності в Україні. Сумнівно виглядає і доконаність авторських формулювань, на кшталт Закон України «Про захист прав споживачів» регулює, ним унормовано, захист здійснюють і т.ін. А потім згадується недосконалість законодавства у сфері захисту прав споживачів.

Будь-ласка, Увійти , щоб приєднатись до розмови.

Модератори: Любов Марголіна
Час відкриття сторінки: 0.267 секунд
Працює на Форум
   

Короткі новини

Тренінг з модуля "Управління командою" в підприємницькому клубі НПУ Dragomanov StartUp Club

seminar trening     21 та 28 листопада з 16:30 у арт-просторі SKLO Підприємницький клуб НПУ Dragomanov StartUp Club  проводитиме тренінг з модуля "Управління Командою"! 

     До тренінгу будуть залучені бізнес-тренери від партнерів НПУ імені М.П. Драгоманова - Освітній Хаб міста Києва. Під час заходу учасники отримають знання про те, що таке команда, у чому її відмінність з робочою групою,  які є етапи формування команди, як діяти на тій чи іншій стадії лідеру чи керівнику, спробують свої сили у командоутворенні та лідерстві, отримають навички розпізнавання команди, її створенні та управлінні. 

Детальніше...

Конкурс "Об'єднані мрією"

atest zastЗапрошуємо долучитися до конкурсу!

    Інтернет-видання iPress.ua, Міжнародний центр Балтійсько-Чорноморських досліджень та консенсусних практик, за підтримки народного депутата України Ірини Верещук, оголошують Всеукраїнський молодіжний конкурс есе "Об’єднані мрією", цього року присвячений річниці Всеукраїнського референдуму на підтвердження Акту проголошення незалежності України.

       Детальніша інформація за посиланням >

Пресслужба університету

Тиждень української мови на факультеті української філології

mova zast

   Шановні студенти, викладачі та співробітники університету! Щорічно на факультеті української філології та літературної творчості імені Андрія Малишка НПУ імені М.П. Драгоманова відбуваються заходи, присвячені Дню української писемності та мови. Цього року для вас підготували доволі насичену програму, з якою можна ознайомитися нижче. Щиро запрошуємо долучитися до нашого святкування!

Детальніше...

"Мелодія серця" - звітний концерт факультету мистецтв імені А. Авдієвського НПУ імені М.П. Драгоманова

melodija serca   Колектив факультету мистецтв імені Анатолія Авдієвського НПУ імені М.П. Драгоманова щиро запрошує  на щорічний звітний концерт "Мелодія серця", який відбудеться 6 листопада 2019 року в Національній філармонії України (вул. Володимирська, 2).
     "Мелодія серця" - це щорічний звітний концерт факультету мистецтв імені Анатолія Авдієвського НПУ імені М. П. Драгоманова, який цього року охоплює ще й Міжнародний фестиваль-конкурс "Україна єднає світ" і приурочений до 185-річчя від створення нашого університету. Тому перед концертом відбудеться пресконференція за участі ректорату та деканів факультетів НПУ імені М. П. Драгоманова.
Детальніше...

Конкурси по програмі Erasmus+

erasmus   Запрошуємо взяти участь в конкурсах по програмі Erasmus+:

1. Конкурс для студентів факультету іноземної філології на отримання стипендій на стажування в Університеті Кобленц-Ландау, (Німеччина).

  1. Відповідно до умов проекту студенти (бакалаври 2-3 курсів, магістри 1 курсу), мають можливість навчатися в Університеті Кобленц-Ландау, (Німеччина) упродовж весняного семестру 2019-2020 навчального року. Детальніше...
   

 НПУ імені М.П. Драгоманова у соціальних мережах

   

двд

Підготовка до ЗНО  

Distant 2

   

Шукаю роботу  

шукаю роботу

   

Обери сам  

диципліна за вибором

   

Корпоративна пошта  

email

   

Горизонт-2020  

Horizon2020

   

АРПУЄ  

book konst 

Педагогічна Конституція Європи: прийняття та реалізація

   

Рейтинги  

   

Хто на сайті?  

На сайті 356 гостей та користувачі відсутні

   

Канал новин  

   

Вхід